بهترین شرکت بازسازی آسانسور در شمال تهران کدام است؟

کد خبر: 1262480

طی سال‌های اخیر، آسانسور به بخشی مهم و بسیار حیاتی از ساختمان‌ها تبدیل شده‌اند. وجود این دستگاه‌های بالابر به حدی پراهمیت شده که هرگونه اختلال در عملکرد آن‌ها می‌تواند نارضایتی اهالی یک ساختمان را با خود به همراه داشته باشد. به همین دلیل هم بازسازی آسانسور می‌تواند به اندازه نصب آسانسور پراهمیت باشد.

بهترین شرکت بازسازی آسانسور در شمال تهران کدام است؟

 

 

مناطق شمال تهران دارای ساختمان‌های بلند و برج‌های بسیار زیادی هستند که قطعا عملکرد صحیح آسانسور در چنین ساختمان‌هایی اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند. یکی از دغدغه‌های مهم مردم شمال تهران بازسازی آسانسورهای ساختمانی‌شان است. اعتماد به یک مجموعه حرفه‌ای برای بازسازی آسانسور در شمال تهران کار دشواری است، اما ما در این مطلب بهترین راهکار و انتخاب را پیش روی شما قرار خواهیم داد.

چه زمانی آسانسور نیاز به بازسازی دارد؟

پیش از هرچیزی لازم است بدانید که دقیقا چه زمانی آسانسور شما نیاز به بازسازی و تماس با شرکت‌های متخصص در حوزه آسانسور را دارد.

بدیهی است که هر آسانسوری عمر مفید خودش را دارد و بعد از تمام شدن این عمر مفید لازم است بازسازی یا نوسازی شود. به عنوان مثال آسانسورهای هیدرولیکی دارای عمر مفید ۲۰ تا ۲۵ سال و آسانسورهای کششی دارای عمر مفید ۳۰ ساله هستند. طبیعتا بعد از اتمام این عمر مفید لازم است تغییراتی در آسانسور ایجاد شود تا امنیت آن بالا رفته و ظاهرش نیز بهبود یابد.

این تغییرات می‌توانند شامل بازسازی کف کابین، بازسازی خود کابین، تعویض موتور، تععمیر یا تعویض سیلندر، بازسازی سیستم کنترل‌کننده، تعمیر یا تعویض صفحه کلید و همچنین بازسازی قطعات مکانیکی و الکتریکی باشند. تمام این تعمیرات باید تحت نظر افراد متخصص و با استفاده از قطعات کاملا اوریجینال انجام شوند تا اطمینان از ایمنی کامل آسانسور حاصل شود.

معرفی 5 مورد از ضرورت‌های بازسازی آسانسور که باید بدانید!

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم بازسازی آسانسور اهمیت بسیار بالایی دارد. پس طبیعتا عدم توجه به بازسازی به‌موقع نیز می‌تواند عواقبی را به همراه داشته باشد. در ادامه دلایلی را می‌خوانید که به شما ثابت می‌کنند بازسازی آسانسور در شمال تهران تا چه حد اهمیت دارد:

حفظ ایمنی

آسانسوری که عمر مفیدش تمام شده باشد، هر لحظه ممکن است با اختلالاتی در حرکت مواجه شود. این اختلالات می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را با خود به همراه داشته باشد. بازسازی آسانسور در شمال تهران سبب می‌گردد که این خطرات از بین رفته و ایمنی افرادی که با آسانسور به طبقات مختلف رفت و آمد می‌کنند تضمین شود.

بازسازی انواع آسانسور های قدیمی در شمال تهران

بهره‌وری از زمان

حتما می‌دانید که آسانسورها چقدر روی سرعت تردد بین طبقات تاثیر می‌گذارند. آسانسوری که بازسازی نشده و عمر مفیدش تمام شده باشد، آسایش را از ساکنین گرفته و باعث تلف شدن زمان زیادی می‌شود. با انجام عملیت بازسازی برای ساختمان می‌توانید مطمئن باشید که بهره‌وری شما از زمان چندین برابر خواهد شد.

مدیریت سرمایه

آسانسوری که عمر مفیدش تمام شده یا رو به اتمام است، مدام دچار اختلال و خرابی‌هایی می‌شود که برای تعمیر و نگهداری باید از شرکت تعمیرات آسانسور کمک بگیرید. طبیعتا این تعمیرات هزینه‌های زیادی را با خود به همراه دارند و وقتی خرابی‌ها مکرر باشند، هزینه‌های تعمیرات سر به فلک خواهند کشید. بازسازی آسانسور می‌تواند این هزینه‌ها را تا حد زیادی از بین ببرد و سرمایه شما را حفظ کند.

اعتبار ساختمان

عوامل مختلفی می‌توانند باعث افزایش یا کاهش اعتبار ساختمان شما شوند. یکی از عوامل تاثیرگذار، آسانسور سالم و مدرن آن ساختمان است. خرابی آسانسور می‌تواند موجب آزردگی‌خاطر ساکنین و کسانی که از ساختمان بازدید می‌کنند شده و اعتبار ساختمان را تا حد زیادی پایین بیاورد. با بازسازی آسانسور در شمال تهران از تمام این مشکلات جلوگیری خواهید کرد.

برای بازسازی آسانسور کدام شرکت را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک شرکت خوب و معتبر در حوزه بازسازی آسانسور کار ساده‌ای نیست. به‌ خصوص اگر به‌دنبال شرکتی باشید که از قطعات اورجینال استفاده کرده و خدماتش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهد.

پیشنهاد ما به شما شرکت آمانج است. آمانج با سال‌ها تجربه در حوزه بازسازی و نوسازی آسانسور توانسته رضایت مشتریانش را جلب کند و همیشه به‌عنوان اولین انتخاب برای بازسازی آسانسور در تهران ، مناطق شمالی، غربی و شرق تهران معرفی شود.

معرفی شرکت آمانج

آمانج یکی از برندهای زیر مجموعه هلدینگ بزرگ فطرس است که فعالیتش در حوزه تعمیر، نگهداری، سرویس و بازسازی آسانسور را از ۳۰ سال پیش شروع کرده و امروزه به‌ عنوان نخستین مجموعه تخصصی تعمیرات آسانسور در خاورمیانه شناخته می‌شود.

شرکت آمانج با آگاهی نسبت به اهمیت زیاد آسانسورها در زندگی روزمره توانسته‌اند سیستمی هوشمند برای ارائه خدمات ۲۴ ساعته طراحی کنند تا بتوانند رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند.

شرکت بازسازی آسانسور در شمال تهران آمانج

این شرکت توانسته قطعات یدکی مرتبط با آسانسور را از برندهای وارداتی و حتی داخلی تامین کند و باکیفیت‌ترین قطعات را برای تعمیر و بازسازی آسانسورها استفاده کند تا آسانسورها طول عمر بیشتری داشته باشند.

بازسازی آسانسور در شرکت آمانج در کدام مناطق انجام می شود؟

آمانج یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین مجموعه‌ها در حوزه بازسازی آسانسور است. این شرکت خدمات آسانسور را در تمام مناطق تهران ارائه می‌دهد. فرقی ندارد که ساختمان شما در کدام منطقه از تهران باشد، آمانج در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین‌های متخصصش را به ساختمان شما خواهد فرستاد تا مشکل آسانسور در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود. 

بازسازی آسانسور در شمال تهران شامل کدام مناطق است؟

احتمالا به‌طور حدودی می‌دانید که کدام محله‌های تهران از شمال تهران محسوب می‌شوند. مناطق شمال تهران معمولا مرفه‌نشین هستند و از سویی نیز برج‌ها و ساختمان‌های زیادی در آن‌ها قرار گرفته. برخی از اصلی‌ترین مناطق شمال تهران به شرح زیر هستند:

  • الهیه: الهیه از شمالی‌ترین مناطق تهران است که به عنوان مرز میان منطقه 3 و 1 تهران قلمداد می‌شود. این منطقه برج‌های بلند زیادی را در خود جای داده است. برج‌های بلند این منطقه معمولا دارای آسانسورهای مدرن و لوکسی هستند که مدیران ساختمان برای بازسازی آن‌ها می‌توانند با آمانج تماس بگیرند.
  • آجودانیه: این محله پیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته میشد و امروزه از مناطق اعیان نشین تهران است. آجودانیه خانه‌های لوکس و خیابان‌های عریضی دارد. این محله نیز در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است.
  • اقدسیه: ساخت و ساز در این منطقه از زمان پهلوی دوم آغاز شده. اقدسیه هم به نوبه خود از اعیان‌نشین‌ترین مناطق تهران است و خانه‌های لوکس و مدرنی در آن قرار گرفته‌اند. این محله هم در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است.
  • زعفرانیه: زعفرانیه از جمله گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران به حساب می‌آید که بیشتر مشکونی بوده و کمتر مراکز تجاری و اداری را در خود جای داده است. ساکنین منطقه زعفرانیه نیز برای بازسازی آسانسور در شمال تهران می‌توانند با آمانج تماس بگیرند.
  • قیطریه: این منطقه از تهران به واسطه وجود مراکز تجاری بزرگ و رستوران‌های مشهور شناخته می‌شود. در صورتی که هر یک از ساختمان‌های این منطقه نیاز به بازسازی آسانسور داشته باشد، آمانج می‌تواند کارساز باشد.

برخی دیگر از مناطق مهم شمال تهران که تعمیرات و بازسازی آسانسور توسط آمانج در آن مناطق انجام می‌شود شامل صاحبقرانیه، نیاوران، تجریش، ظفر، مینی سیتی، جماران، کامرانیه، قلهک، ونک، درکه و جردن می‌باشد.

اگر آسانسور ساختمان‌تان در هر یک از مناطقی که بالا ذکر شد، دچار اختلال بود و یا نیاز به بازسازی داشت، شرکت آمانج بهترین انتخاب برای شماست. آمانج از بهترین قطعات برای بازسازی، تعمیر و رفع خرابی آسانسور استفاده می‌کند و همچنین مراحل بازسازی را زیر نظر متخصص‌ترین افراد انجام می‌دهد. پس همین حالا با متخصصین این شرکت برای  بازسازی آسانسورهای قدیمی خود تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد