مقایسه و معرفی ویژگی‌های همراه بانک ملت و ترابانک ویپاد برای ایفون

کد خبر: 1265182

پیشرفت تکنولوژی همیشه راحتی را برای انسان به ارمغان آورده و بانکداری هم یکی از بخش‌هایی به حساب می‌آید که از این پیشرفت مصنون نمانده است. بانکداری دیجیتالی باعث کم‌تر شدن صف‌های طولانی در شعب بانکی و آسان‌تر شدن خدمات و کارهای بانکی شده است.

مقایسه و معرفی ویژگی‌های همراه بانک ملت و ترابانک ویپاد برای ایفون

بر همین اساس تمامی بانک برای راحتی مشتریان خود به سراغ طراحی و توسعه نرم افزارهایی تحت عنوان همراه بانک رفته‌اند. در این بین احتمال دارد نام‌های بسیاری مانند همراه بانک ملت یا ویپاد پاسارگاد به گوشتان خورده باشد، ولی نمی‌دانید کدام اپلیکیشن عملکرد و قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران گوشی های آیفون می‌دهد. به همین علت در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های دو همراه بانک ملت و ترابانک ویپاد را معرفی و مقایسه کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری هنگام دانلود همراه بانک ملت نسخه ios

و دانلود برنامه ویپاد برای آیفون داشته باشید. در ادامه با ما همراه شوید.

 

معرفی همراه بانک ملت ؛ ساده اما کاربردی

بانک ملت یکی بانک‌های بخش خصوصی است که همواره تلاش کرده تا بتواند خدمات مناسب و به‌روزی را به مشتریان خود ارائه دهد. قدم اصلی بانک ملت برای ایجاد تجربه مطلوب و دلچسب برای کاربران، معرفی همراه بانک ملت بود که نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون در وب سایت این بانک قرار دارد و می‌توانند نسبت به دانلود همراه بانک ملت برای ایفون با لینک مستقیم اقدام کنند.

رابط کاربری ساده و بی‌آلایش باعث شده که تمامی کاربران بتوانند به راحتی با این نرم افزار کارهای بانکی خود را انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملت نداشته باشند. نکته مثبت همراه بانک ملت برای ایفون در دسترس بودن تمامی قابلیت‌های این نرم افزار برای سیستم عامل iOS است تا کاربران این سیستم‌عامل هم هنگام انجام خدمات بانکی به مشکل برنخورند.

در نهایت اگر قصد دانلود برنامه همراه بانک ملت ایفون را دارید پیشنهاد می‌کنیم با تمامی قابلیت‌های این همراه بانک آشنا شوید.

ویژگی ها و دانلود همراه بانک ملت نسخه ایفون

یکی از شاخصه‌های یک همراه بانک خوب و کاربرد، برخورداری از قابلیت‌های است که بتواند از مراجعه حضوری به شعب بانکی جلوگیری کند که همراه بانک ملت قطعا در این بخش درخشان ظاهر می‌شود.

با دانلود برنامه همراه بانک ملت ایفون به طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی دسترسی پیدا می‌کنید که شامل خدماتی نظیر کارت به کارت، پرداخت قبوض، پرداخت عوارض آزاد راه، پرداخت قبض موبایل و دیگر موارد می‌شود. برای دسترسی به همراه بانک ملت نسخه iOS باید مشتری این بانک باشید و فعالسازی اولیه آن هم نیاز به مراجعه حضوری به بانک دارد. برای دانلود همراه بانک ملت نسخه ios باید به وب‌سایت رسمی بانک ملت مراجعه کرده و نسخه متناسب با دستگاه خود را دانلود کنید.

همچنین بعد از نصب آخرین نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون می‌توانید کارهایی نظیر استعلام ضمانت‌نامه ریالی، استعلام ضمانت‌نامه ارزی، گزارش استعلام قبض خودکار، گزارش استعلام شارژ خودکار، مجوز خدمت بانکداری باز و سرویس پرداخت حق بیمه ما در گوشی ایفون خود به راحتی انجام دهید.

برنامه ویپاد بانک پاسارگاد ایفون ؛ تعریف جدیدی از بانک

با پیشرفت بخش بانکداری مجازی، نسل جدیدی از این خدمات به نام ترا بانک یا نئو بانک معرفی شد، بانک‌هایی که نیاز به شعب فیزیکی ندارند و تمامی فرایند ایجاد حساب در آن‌ها به‌صورت دیجیتالی و مجازی صورت می‌گیرد. ویپاد خدمت جدیدی از بانک پاسارگاد است که در واقع نسخه مجازی از این بانک محسوب می‌شود که برای ساخت حساب در ویپاد فقط به گوشی هوشمند نیاز دارید.

برای دانلود برنامه ویپاد برای آیفون باید به وب‌سایت رسمی بانک پاسارگاد مراجعه کنید؛ در واقع با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های ناشی از نصب ویپاد برای ایفون با نسخه‌های جعلی پیشنهاد می‌کنیم حتما برنامه‌های بانکی خود را مراجع رسمی مانند وب‌سایت رسمی یا فروشگاه نرم افزاری سیبچه دانلود کنید.

2

معرفی خدمات و نصب ویپاد برای ایفون

همانطور که گفته شد، بررسی خدمات و ویژگی‌ها یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار هنگام استفاده از همراه بانک است. بانک پاسارگاد همواره برای راحتی مشتریان خود از جدیدترین امکانات استفاده کرده تا نرم افزاری بدون مشکل را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای استفاده از خدمات بانکی ویپاد باید ابتدا نسبت به دانلود ویپاد با لینک مستقیم اقدام کنید. ساخت حساب در ویپاد بسیار آسان است و تمامی مراحل آن هم به‌صورت مجازی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به قابلیت‌های این برنامه تا بتوانید راحت‌تر تصمیم به دانلود مستقیم ویپاد برای ایفون بگیرید.

از ویژگی‌هایی که بعد از دانلود اپلیکیشن ویپاد برای ایفون به آن دسترسی خواهید داشت می‌توان به افتتاح حساب بانک پاسارگاد، آنلاین و رایگان، تعریف و بازیابی رمز اول کارت، بدون مراجعه به بانک و عابر بانک، فعال‌سازی و دریافت پیامک هر واریز و برداشت، بدون هزینه، فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویا، بدون مراجعه به عابربانک و دریافت گزارش گردش حساب بدون محدودیت زمانی اشاره کرد. در واقع با دانلود اپلیکیشن ویپاد برای ایفون به یک شعبه بانک مجازی دسترسی پیدا می‌کنید.

برنامه ویپاد برای ایفون بسیار خوب و کاربر پسند طراحی شده است تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به خدمات بانکی مدنظرشان دسترسی داشته باشند.

وام ویپاد ؛ دریافت وام آسان‌تر از همیشه

همانطور که می‌دانید در برخی از مواقع، دریافت وام مراحل سخت و پیچیده‌ای دارد که باعث می‌شود بسیاری از افراد نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نکنند. با این حال یکی از خدماتی که ترابانک پاسارگاد یا همان ویپاد را نسبت به دیگر بانک‌ها آسان می‌کند، امکان دریافت تسهیلات بدون نیاز به ضامن است.

تمامی مراحل دریافت وام فقط از طریق اپلیکیشن رسمی ویپاد امکان پذیر خواهد بود و در نتیجه قبل از آن باید از طریق سایت این بانک نسبت به دانلود ویپاد با لینک مستقیم اقدام کنید.

ویپاد برای کاربران خود وام تا سقف 25 میلیون تومان فراهم کرده است، اما باید در نظر داشته باشید که مبالغ بالاتر به‌صورت پله‌ای در دسترس خواهند بود. برای مثال اولین این بانک به شما فقط یک میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌کند و بعد از تسویه، سطح بعدی اعتبار برایتان فعال خواهد شد.

3

همراه بانک ملت نسخه ایفون یا ویپاد | کدام بهتر است؟

همانطور که در این مطلب خواندید، هر دو بانک خصوصی ملت و پاسارگاد قدم‌های بسیار سازنده و مثبتی را در حوزه بانکداری دیجیتال برداشته‌اند. همراه بانک ملت برای ایفون از سازگاری بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تمامی نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.  رابط کاربری ساده، قابلیت‌های کاربردی و سازگاری با سیستم عامل iOS از نکات مثبت این نرم افزار به حساب می‌آیند.

در طرف دیگر برنامه ویپاد سطح جدیدی از بانکداری مجازی را تعریف کرده است. تمامی نسخه‌های این نرم افزار به‌خوبی طراحی شده‌اند و با سیستم‌عامل‌های مخلتف سازگار هستند. محیط این برنامه به‌خوبی طراحی شده تا کاربران قادر باشند به راحتی خدمات بانکی خود را انجام دهند. با این حال برگ برنده ویپاد در اینجا امکان اعطای تسهیلات آسان و بدون نیاز به ضامن است. همچنین با استفاده این نرم افزار به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید در بانک پاسارگاد، افتتاح حساب کنید.

اگر دنبال نرم افزار بانکی کامل هستید و نیازی به دریافت وام ندارید، همراه بانک گزینه مناسبی به شمار می‌رود، ولی در صورتی که قصد دارید وام و اعتبار دریافت کنید یا تمایلی برای مراجعه به شعب بانکی برای افتتاح حساب ندارید، قطعا ویپاد پاسارگاد گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آید. سیبچه یکی از معتبرترین اپ استورهای ایرانی است که امکان دانلود سریع و آسان اپلیکیشن‌های گوناگون از قبیل انواع همراه بانک را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید فعالیت‌های بانکی خود را به راحتی و به صورت آنلاین پیگیری کنید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد