سیستم مورد نیاز برای بازی اساسین کرید میراژ

کد خبر: 1266891

اگر از طرفداران اصلی سری بازی های اساسیز کرید باشید، حتما تا حالا از انتشار بازی جدید این مجموعه یعنی اساسینز کرید میراژ خبر دار شدید! میراژ از جدید ترین بازی های مجموعه اساسینز کرید شناخته می‌شود که قصد دارد حس قدیمی این سری بازی ها را دوباره زنده کند.

سیستم مورد نیاز برای بازی اساسین کرید میراژ

 

حال طبق اعلامیه هایی که از شرکت سازنده بازی Assassin’s Creed منتشر شده‌اند، سیستم عامل مورد برای اجرای این بازی اعلام شده. اگه بخواهیم مقایسه ای بین بازی اساسینز کرید میراژ و دیگر بازی های سری اساسینز کرید داشته باشیم، این بازی جدید بیشتر شبیه سری اتزیو بازی های اساسینز کرید است. به همین دلیل می‌تونه یک حس نوستالژی و قدیمی رو از بازی های اساسینز کرید برای علاقه مندان به سری بازی Assassin’s Creed دوباره زنده کند. در ادامه یه توضیحی کوتاه در مورد ساختار بازی خواهیم داد و در نهایت اطلاعات کامل در مورد سیستم مورد نیاز برای داشتن یه تجربه عالی از این بازی جذاب را به شما خواهیم گفت پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

دنیایی نه چندان بزرگ ولی متفاوت!

دنیای بازی Mirage Assassin’s Creed نسبت به نسخه های قبلی این بازی، چندان بزرگ نیست ولی استودیو یوبیسافت، جزئیات زیادی را به دنیای این بازی اضافه کرده است. به همین دلیل دنیای بازی شباهت بسیار زیادی با دنیای بازی اساسینز کرید رولیشنز دارد. در واقع شهر هایی که در این دو بازی وجود دارند، تقریبا مثل هم هستند.

بازی اساسنیز کرید میراژ در شهر بغداد شروع میشه و این در حال است که بازی رولیشنز در کنستانتینو پولی یا استانبول امروزی جریان داره که هر دو شهر شباهت های زیادی باهم دارند. همچنین باید اضافه کنم که مثل همیشه، تمرکز اصلی بازی روی حرکات شخصیت بازی قرار داده شده است. به همین دلیل هم است که این بازی توانسته خیلی زود محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. بنابراین اگر از طرفداران اصلی سری بازی اساسینز کرید هستید، به شما پیشنهاد می‌‌کنم که اکانت بازی  اساسین کرید میراژ برای ps4  را از سایت های معتبری مثل سایت ورم گیم تهیه کرده و از این بازی جذاب لذت ببرید.

داستانی جذاب و مهیج

اگر بازی اساسینز کرید والهالا را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که شخصیت اصلی این بازی یعنی ایور، با یک مستر اساسین در بازی مقابله می‌کنه. مستر اساسینی که از سرزمین های عرب و شهر بغداد خود را به اروپا رسانده بود و اهداف جاه طلبانه ای در سر داشت.

حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که این مستر اساسین اصلا چطور تبدیل به یک اساسین شد و چرا به سرزمین های اروپا سفر کرد؟ برای جواب به این سوال باید اول نگاهی به بازی جدید یوبیسافت یعنی اساسینز کرید میراژ بیندازیم!

مستر اساسین که در بازی اساسینز کرید والهالا با ایور رو به رو می‌شود در اصل یک دزد به اسم بسیم است که در شهر بغداد زندگی می‌کند. او در ادامه مسیر زندگی خود، تصمیم می‌گیرد تا خود را به هیدن وان ها اثبات کند و تبدیل به یکی از آن ها بشود. بسیم برای اینکار مجبور می‌شود افراد زیادی را به قتل برساند!

حالا او تبدیل به یکی از هیدن وان ها شده و سعی می‌کند تا مأموریت های مختلفی که به وی سپرده می‌شود را انجام دهد تا بتواند جایگاه خود را در میان هیدن وان ها حفظ کند. البته بسیم در این مسیر باید با سختی های زیادی رو به رو شود و چالش های متعددی را حل کند.

به طور کلی بازی میراژ از سری مجموعه بازی های اساسینز کرید می‌تواند یک تجربه متفاوت را از سری بازی های اکشن-ماجراجویی برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین اگر از طرفداران اصلی سری بازی های ماجراجویی هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که فرصت تهیه و خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption II را از دست ندهید!

11

سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی اساسینز کرید میراژ

با توجه به جزئیات گرافیکی که در بازی اساسینز کرید میراژ وجود دارند، بازی میراژ یک بازی سنگین محسوب نمی‌شود! همین موضوع باعث می‌شود که تمامی افراد و گیمر ها بتوانند به راحتی این بازی مهیج را تهیه کرده و به راحتی آن ها را تجربه کنند. همچنین استودیو بازی سازی یوبیسافت نیز در طراحی و توسعه این بازی از بهترین موتور های گرافیک و بازی سازی استفاده کرده است تا علاقه مندان بتوانند تجربه ای متفاوت از این بازی داشته باشند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی اساسینز کرید میراژ

در ادامه حداقل سیستمی که به شما کمک می‌کند تا بازی را روی رزولوشن 1080 با حالت Low و نرخ فریم 30 تجربه کنید را به شما معرفی می‌کنم؛

  • پردازنده اصلی : Intel Core i7-4790K یا AMD Ryzen 5 1600
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 570 4GB یا Intel Arc A380 6GB
  • میزان رم مورد نیاز : ۸ گیگابایت
  • سیستم عامل مورد نیاز : ویندوز ۱۰
  • حافظه مورد نیاز برای بازی : ۴۰ گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

12

سیستم پیشنهادی برای تجربه بهتر بازی اساسینز کرید میراژ

همچنین اگر می‌خواهید این بازی دوست داشتنی و جذاب را با رزولوشن 1080 روی حالت High با نرخ فریم 60 تجربه کنید، نیاز به سیستمی با مشخصات زیر دارید؛

  • پردازنده اصلی : Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB یا AMD Radeon RX 5600 XT 6GB یا Intel Arc A750 8GB
  • میزان رم مورد نیاز : ۱۶ گیگابایت
  • سیستم عامل مورد نیاز : ویندوز ۱۰
  • حافظه مورد نیاز برای بازی : ۴۰ گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

سیستم پیشنهادی برای علاقه مندان به بازی اساسینز کرید میراژ

همچنین اگر علاقه مند به تجربه بهتر بازی میراژ هستید و می‌خواهید این بازی رو با رزولوشن 1440 روی حالت High با نرخ فریم 60 تجربه کنید، باید سیستمی با مشخصات زیر تهیه کنید؛

  • پردازنده اصلی : Intel Core i7-9700K یا AMD Ryzen 7 3700X
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce RTX 2070 8GB یا AMD Radeon RX 5700 XT 8GB یا Intel Arc A770 8GB
  • میزان رم مورد نیاز : ۱۶ گیگابایت حالت دو کاناله
  • سیستم عامل مورد نیاز : ویندوز ۱۰
  • حافظه مورد نیاز برای بازی : ۴۰ گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی میراژ در بالا ترین کیفیت

در کل اگر می‌خواهید بازی اساسینز کرید میراژ را در بالا ترین کیفیت یعنی رزولوشن 4k روی حالت Ultra با نرخ فریم 60 تجربه کنید، باید سیستم شما مشخصات زیر را در خود داشته باشد؛

  • پردازنده اصلی : Intel Core i5-11600K یا AMD Ryzen 5 5600X
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce 3080 10GB یا AMD Radeon RX 6900 XT 16GB
  • میزان رم مورد نیاز : ۱۶ گیگابایت حالت دو کاناله
  • سیستم عامل مورد نیاز : ویندوز ۱۰
  • حافظه مورد نیاز برای بازی : ۴۰ گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

حال همانطور که می‌بینید، سخت افزار مورد نیاز برای تجربه بهتر این بازی، آنچنان هم سنگین نیست! دلیل اصلی این موضوع هم این است که در طراحی و توسعه بازی میراژ نسبت به نسخه های قبلی، به جزئیات توجه زیادی نداشته‌اند و هم موضوع باعث شده که این بازی فشار زیادی به سیستم شما وارد نکند.

البته از طرفی هم باید گفت که این بازی آنچنان هم سبک نیست و شما باید برای تجربه بهتر روان تر این بازی، حتما سیستم مورد نیاز و بهینه این بازی را تهیه کرده باشید. همچنین نکته دیگری که باید اضافه کنم این است که سیستم مورد نیاز بازی که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم کاملا دقیق است. پس باید توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب و خرید کارت گرافیک و... حتما آن را از پلتفرم های معتبری به بنچمارک مورد بررسی قرار دهید!

بازی میراژ به طور کلی یک بازی با محتوای داستان عمیق و جهان باز است که به شما اجازه می‌دهد تجربه ای هیجان انگیز از سرزمین های عرب باستان داشته باشید. شما به راحتی می‌توانید از طریق فورشگاه بازی ورم گیم اکانت بازی میراژ را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. همچنین اگر از طرفدران اصلی سری بازی های فیفا هستید، به شما توصیه می‌کنم که حتما از طریق فروشگاه بازی ورم گیم، اقدام به خرید اکانت قانونی فیفا 24 با مناسب ترین قیمت بازار کنید و از این بازی جذاب و دوست داشتنی لذت ببرید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد