ارزان‌ترین فصل برای تور اروپا کدام است؟ | تور اروپا زمستان 1402

کد خبر: 1266899
ارزان‌ترین فصل برای تور اروپا کدام است؟ | تور اروپا زمستان 1402

 

 

زمانی که صحبت از سفر ارزان به اروپا می‌شود، باور آن برای بسیاری از افراد عجیب است و تصور می‌کنند که تور اروپا لزوماً باید با صرف هزینه‌های سنگین باشد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، باید بگوییم که تور اروپا آن‌قدرها هم دور از دسترس و رؤیایی نیست و اگر عوامل مؤثر بر کاهش قیمت سفر به اروپا را بدانید، می‌توانید با صرف هزینۀ کمتر به این قاره و کشورهای دیدنی آن سفر کنید. در ادامه توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید یک سفر باکیفیت و به‌یادماندنی و در عین حال با قیمت مناسب به اروپا داشته باشید و ارزان‌ترین فصل برای تور اروپا کدام است.

 

چطور یک سفر ارزان به اروپا داشته باشیم؟

قیمت تور اروپا می‌تواند بسته به عوامل مختلفی مانند کشورهای مقصد، زمان سفر و امکانات تور بستگی دارد. اگر قصد دارید فقط به پایتخت کشورهای اروپایی سفر کنید، در فصل بهار یا تابستان به اروپا بروید و یک تور اروپای لوکس را تجربه کنید، باید بودجۀ قابل توجهی برای سفر کنار بگذارید.

با دانستن برخی ترفندها می‌توان هزینۀ سفر به اروپا را تا حد زیادی کاهش داد. مثلاً می‌توانید تور اروپا را به صورت ترکیبی از شهرهای پایتخت و سایر شهرهای توریستی کشورهای مقصد در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید در بازه‌های زمانی کم‌گردشگر به اروپا سفر کنید که شهرهای توریستی خلوت و در نتیجه قیمت‌ها ارزان هستند. سفر کردن با ایرلاین‌های داخلی یا استفاده از پروازهای ارزان هم یکی دیگر از راه‌های سفر مقرون‌به‌صرفه به کشورهای اروپایی است.

ارزان‌ترین فصل برای تور اروپا

گفتیم که سفر ارزان به اروپا یک آرزوی دور از دسترس نیست و با استفاده از ترفندهایی می‌توانید هزینۀ سفر را تا حد زیادی کاهش دهید. اولین قدم برای برنامه‌ریزی یک سفر ارزان به اروپا، انتخاب بازۀ زمانی مناسب است.

ارزان‌ترین فصل برای تور اروپا، زمستان است و اگر می‌خواهید هزینه‌های سفر را به حداقل برسانید، حتماً سفر خود را برای این فصل برنامه‌ریزی کنید. دلیل ارزان بودن تور اروپا در فصل زمستان این است که به علت سردی هوا، تعداد توریست‌ها کم است و شهرهای توریستی خلوت هستند.

اگر بحث آب‌وهوا چندان برایتان در سفر مطرح نیست و فقط مشتاق سفر به اروپا هستید، پیشنهاد می‌کنیم از فرصت طلایی تور اروپا در فصل زمستان غافل نشوید. کشورهای اروپایی در فصل زمستان همچنان دیدنی هستند و تفریحات و جذابیت‌های مختص خود را دارند.

2

سفر به اروپا با تور بهتر است یا شخصی؟

تصمیم‌گیری برای سفر به اروپا با تور یا به صورت شخصی، موضوعی چالش‌برانگیز است که به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اگر تاکنون تجربۀ سفر به اروپا را نداشته‌اید و اصطلاحاً سفر اولی هستید، تور اروپا گزینۀ مناسب‌تری برای شما به نظر می‌رسد.

هیچ‌چیز در سفر ناخوشایندتر از ناهماهنگی و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده نیست. تصور کنید که پس از صرف هزینه و انرژی زیاد بالاخره به مقصد رسیده‌اید، اما با مشکلاتی مانند پیدا نکردن آدرس اقامتگاه یا یک مکان گردشگری خاص روبه‌رو شده‌اید. مسلط نبودن به زبان کشور مقصد هم می‌تواند یک چالش مهم دیگر باشد. البته موقعیت‌هایی که گفتیم، با این فرض بود که در فرایند اخذ ویزای توریستی اروپا یا رزرو بلیت هواپیما و هتل با مشکلی مواجه نشده باشید!

 

تجربۀ چنین اتفاقاتی می‌تواند بخش زیادی از لذت سفر را از بین ببرد. در مقابل، زمانی که با تور به اروپا سفر می‌کنید، آژانس مسافرتی تمام کارهای مرتبط با ویزا، رزرو هتل، بلیت هواپیما و بیمۀ مسافرتی را طی می‌کند و فقط کافی است مدارک مورد نیاز را در اختیار آژانس قرار دهید. بنابراین بار سنگینی از روی دوش شما برداشته می‌شود و کار را با اطمینان خاطر و بدون نگرانی به کسانی می‌سپارید که باتجربه و حرفه‌ای هستند.

برخی از این تورها امکانات ویژه‌ای مانند گشت‌های شهری و تورلیدر فارسی‌زبان هم دارند که باعث می‌شود هرچه بیشتر بتوانید از سفر خود لذت ببرید. پس دیگر دغدغه‌هایی مانند پیدا نکردن آدرس، دیر یا زود رسیدن به موعد تحویل هتل و پیدا کردن بهترین اماکن گردشگری ندارید و بدون شک بیشتر به شما خوش می‌گذرد.

تور اروپا زمستان 1402

حالا که با راه‌های سفر ارزان به اروپا آشنا شدید و مزایای سفر به اروپا در فصل زمستان را دانستید، می‌توانید با اطلاعات بیشتر و کامل‌تر برای تور اروپا در زمستان 1402 برنامه‌ریزی کنید. به دلیل تعداد کم متقاضیان سفر به اروپا در این فصل، کار شما بسیار آسان‌تر خواهد بود.

هزینۀ اقامت در هتل‌های اروپایی تقریباً نصف قیمت فصل‌های دیگر است و باعث می‌شود بتوانید بیشتر برای کارهای مورد علاقۀ خود در سفر هزینه کنید. همچنین اگر از طرفداران پروپاقرص برف و تفریحات و ورزش‌های زمستانی هستید، تور اروپا در زمستان بهترین و اقتصادی‌ترین انتخاب برای شماست.

3

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در زمستان

معمولاً تور اروپا را می‌توان به صورت تک‌مقصدی و ترکیبی خریداری کرد. تور اروپا اگر ترکیبی از چند مقصد مختلف باشد، مانند با یک تیر چند نشان زدن است. شما فقط یک بار ویزای شینگن می‌گیرید، اما فرصت بازدید از 27 کشور اروپایی را به دست می‌آورید که می‌توانید چندتا از کشورهای اروپایی محبوب خود را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنید.

سالانه بسیاری از گردشگران ایرانی، اروپا را برای تجربۀ یک سفر خاطره‌انگیز انتخاب می‌کنند. در حال حاضر تور ایتالیا، فرانسه پرطرفدارترین تورهای اروپا نزد گردشگران ایرانی هستند. این سه کشور معمولاً مقاصد اصلی تور ترکیبی اروپا را تشکیل می‌دهند و جزو پرگردشگرترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا با ترفندهای یک سفر ارزان به اروپا آشنا شدیم و گفتیم که ارزان‌ترین فصل برای تور اروپا، فصل زمستان است. سپس به مزایای سفر زمستانی به اروپا پرداختیم و محبوب‌ترین کشورهای اروپایی را از نظر گردشگران ایرانی بررسی کردیم. با استفاده از راهکارهای این مقاله، می‌توانید یک سفر مقرون‌به‌صرفه و ارزان به اروپا داشته باشید و در عین حال، تجربۀ فوق‌العاده‌ای از تور اروپا به دست آورید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد