6 ابزار مهم برای آرایشگری مردانه

کد خبر: 1267667
6 ابزار مهم برای آرایشگری مردانه

 

برای کسانی که به تازگی آرایشگاه خود راه اندازی کرده‌اند، انتخاب و تهیه وسایل آرایشگری مردانه ممکن است چالش برانگیز باشد. این مرحله نیازمند دقت بیشتر و تحقیق در خصوص محصولات با کیفیت است. هر آرایشگاه باید ابزارها و تجهیزات لازم را داشته باشد تا به درستی به تقاضای مشتریان پاسخ دهد. در اینجا 7 ابزار مهم برای آرایشگری مردانه که پیشنهاد آموزشگاه سرای نمونه، بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه است،‌ آورده شده است.

مهم ترین لوازم برای آموزش آرایشگری مردانه

در کل، داشتن وسایل با کیفیت و کارآمد امر حیاتی برای جذب مشتریان جدید است. بنابراین، برای خرید وسایل آرایشگاه مردانه، بهتر است دقت و تحقیق بیشتری داشته باشید و بر روی ابزارهایی سرمایه‌گذاری کنید که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

وسایل لازم برای اصلاح مو

اولین و اساسی‌ترین ابزار آرایشگری، ماشین اصلاح مو است. با بهره‌گیری از شماره شانه‌های ماشین اصلاح، می‌توانید به سرعت و با توجه به تقاضای مشتری، موها را به صورت کوتاه و منظم درآورید. این ابزار امروزه در دو نوع با سیم و بی‌سیم عرضه می‌شود. توصیه می‌شود هر دو نوع را تهیه کنید، زیرا با وسیله اصلاح بی‌سیم، بدون شک تسلط بیشتری بر روی موهای مشتریان خواهید داشت، اما در روزهای پرکار، ممکن است شارژ آن تمام شود و این یعنی فاجعه!

قیچی مناسب آرایشگری

وسیله‌ای دیگر از ابزارهای ضروری آرایشگاه مردانه، قیچی آرایشگری می‌باشد. این قیچی‌ها به دو نوع کات و پیتاژ تقسیم می‌شوند و در آرایشگاه‌های مردانه کاربرد فراوان دارند. با توجه به تنوع زیاد در انواع قیچی‌ها، انتخاب یک قیچی با کیفیت ممکن است کمی دشوار باشد. هنگام خرید، دو معیار اصلی را در نظر بگیرید: سبک بودن قیچی و تیز بودن تیغه.

دسته تیغ آرایشگری

یک وسیله دیگر از ابزارهای ضروری آرایشگاه مردانه، دسته تیغ می‌باشد که از آن به شدت استفاده می‌شود. این دسته تیغ عمدتاً برای تمیز کردن و تراشیدن موهای پشت گردن بسیار موثر است. همچنین در کوتاه کردن مو به صورت لایه‌ای نیز کاربرد دارد. به طور کلی، دو نوع اصلی دسته تیغ در آرایشگاه‌ها معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند: دسته تیغ معمولی برای اصلاح صورت و خط زنی، و دسته تیغ پیتاژ که برای خرد کردن موها کاربرد دارد.

 دسته تیغ معمولی برای خط زنی

 

شانه مخصوص آرایشگرها

یکی از ابزارها و تجهیزات ضروری در آرایشگاه مردانه، داشتن شانه مختص آرایشگری است. شانه‌های آرایشگری تفاوت‌های زیادی با شانه‌های منزل دارند. بیشتر این شانه‌ها حدود دوازده اینچ طول دارند و دارای دندانه‌های پهن و درشت در یک طرف، و در طرف دیگر دندانه‌های کوتاه و ریز هستند. این ویژگی‌ها به آرایشگر این امکان را می‌دهند که به راحتی و به شیوه‌ای آسانتر موها را با قیچی یا ماشین اصلاح کند.

سشوار مناسب آرایشگری

سشوار یکی از ابزارها و وسایل لازم برای آرایشگاه مردانه است. سشوار نقش مهمی در ایجاد حالت و استایل موی مشتریان دارد. مصارف سشوار شامل خشک کردن مو، حالت دادن و گرما دهی پس از رنگ کردن می‌شود. بین سشوارها تنوع بسیار زیادی وجود دارد. اما از ویژگی‌های بهترین سشوارها برای استفاده در آرایشگاه می‌توان به داشتن کلاهک، قابلیت تنظیم دما، سیم بلند، قدرت بالا و مقاومت در برابر ضربه اشاره کرد.

میز کار مخصوص آرایشگر

میز آرایشگری، یکی از ابزارهای حیاتی در آرایشگاه مردانه می‌باشد. در هنگام خرید، توجه کنید که ابعاد و طول میز آرایشگری با متراژ آرایشگاهتان سازگار باشد. به طور کلی، میز بزرگ و فضای بیشتر باعث آسانی قرار دادن ابزار آرایشگری به صورت مرتب خواهد شد.

دوره های آموزشگاه آرایشگری سرای نمونه

آموزشگاه آرایشگری سرای نمونه ، یکی از معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران است. این آموزشگاه دوره های متنوعی را در زمینه های مختلف آرایشگری مردانه ارائه می دهد. دوره های آرایشگری مردانه در این آموزشگاه شامل موارد زیر می شود:

  • دوره درجه 1 آرایشگری مردانه
  • دوره درجه 2 آرایشگری مردانه
  • دوره گریم و میکاپ
  • دوره پیرایش موی مردانه
  • دوره شینیون موی مردانه
  • دوره اپیلاسیون
  • دوره رنگ و مش
  • دوره کراتین سرد

دوره های آموزشگاه، توسط کادری مجرب و با تجربه برگزار می شود. این دوره ها به صورت عملی و تئوری برگزار می شود و هنرجویان پس از اتمام دوره، مدرک معتبر از آموزشگاه دریافت می کنند.

دوره های آموزشگاه آرایشگری

 

سخن پایانی

قبل از هر خرید، اطمینان حاصل کنید که کیفیت محصولات تضمین شده باشد. خرید از محصولات با کیفیت نه تنها از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند به بهبود کیفیت کار شما کمک کند و در جذب مشتریان نیز تأثیرگذار باشد. اصالت تجهیزات آرایشگاه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با وجود محصولات تقلبی و فیک با قیمت مناسب در بازار، توصیه ما این است که به جای فدا کردن کمیت، به کیفیت اهمیت دهید و از محصولات اصلی و اورجینال استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد لوازم مهم آرایشگری مردانه

  1. ابزارهای مراقبت از پوست صورت در آرایشگری مردانه چه نقشی ایفا می‌کنند؟

    ابزارهای مراقبت از پوست صورت در آرایشگری مردانه شامل محصولات مرطوب کننده، کمک به اصلاح پوست، و محافظت از پوست در برابر آفتاب و عوامل خارجی می‌شوند.

  2. چه نکاتی در انتخاب و استفاده از اسپری مو باید در نظر گرفت؟

    در انتخاب اسپری مو، به نوع مو، مقاومت، بوی محصول، حجم و قدرت پاشش، موقعیت پاشش، محافظت در برابر حرارت، و قابل حمل بودن آن توجه کنید. اسپری با مقاومت مناسب و بر اساس نوع موی شما انتخاب شود.

  3. در خرید صندلی آرایشگری باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

    یکی از نکات مهم در خرید صندلی آرایشگری، نرم و راحت بودن نشیمن گاه و قابلیت تنظیم ارتفاع است. این ویژگی‌ها اهمیت بالایی در ارائه خدمات با کیفیت دارند؛ نرم بودن نشیمن گاه برای راحتی مشتریان اهمیت دارد و قابلیت تنظیم ارتفاع به آرایشگر این امکان را می‌دهد که به بهترین شکل ممکن با موهای مشتریان کار کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد