محصولات پرفروش در راه‌اندازی فروشگاه لباس زنانه

کد خبر: 1269802

​ کمدهای لباس رنگارنگ خانوم‎‌ها، فروشگاه لباس زنانه را به یکی از پر درآمد‌ترین کسب‌و‌کار‌‌ها تبدیل کرده است؛ اما برای گرفتن سهمی در این بازار باید جنس‌های پرطرفدار را موجود کنید و فاکتورهایی را در نظر بگیرید.

محصولات پرفروش در راه‌اندازی فروشگاه لباس زنانه

 

در این مقاله، به این فاکتور‌ها می‌پردازیم و بهترین محصولات برای راه‌اندازی فروشگاه را معرفی می‌کنیم. همچنین نقش همکاری با تولیدی شومیز یا سایر لباس‌های زنانه را در موفقیت کسب‌وکار شما بررسی می‌کنیم.

 

 

برای راه اندازی فروشگاه لباس زنانه چه فاکتورهایی را باید در نظر داشت؟

رعایت و درنظرگرفتن نکاتی باعث می‌شود فروشگاه لباس زنانه شما زودتر رشد کند و سهم بیشتری از بازار بگیرد. در ادامه، چند‌ فاکتور مهم برای راه‌اندازی بوتیک زنانه را بررسی می‌کنیم:

تحقیقات بازار انجام دهید

بی‌گدار به آب نزنید! قبل از این که پا به میدان بگذارید و وارد رقابت شوید حتما درمورد آن تحقیق کنید. چه فروشگاه حضوری دارید چه آنلاین، با توجه به جنسی که برای فروش انتخاب کرده‌اید، رقبایتان را تحلیل کنید.

برای تحقیق درمورد رقبا می‌توانید نقاط ضعف، قوت، تهدید‌ها و فرصت‌های چند‌تا از آن‌ها را بنویسید و از دل آن‌ها برای کسب‌و‌کارتان فرصت‌های جدید پیدا کنید.

همچنین راجع‌به تولید کننده‌ها اطلاعات کسب کنید و برای مثال اگر کراپ می‌فروشید به فکر پیدا کردن بهترین تولیدی کراپ عمده بازار تهران باشید.

وجه تمایز داشته باشید

بازار پوشاک مشتری‌های زیادی دارد؛ اما سوال بزرگ این است: «چرا مردم باید از فروشگاه لباس زنانه شما خرید کنند؟» پاسخ به این سوال آن قدر حیاتی است که حتما قبل از افتتاح فروشگاهتان باید به آن فکر کنید.

در دنیای تجارت امروزی مهم نیست چه می‌فروشید، بلکه باید یک چرایی برای فروشگاهتان داشته باشید و برای خودتان و مشتری‌ها کاملا روشن کنید چه فرقی با بقیه رقبا دارید. اگر نمی‌دانید از کجا این وجه تمایز را پیدا کنید بهتر است تحقیقات بازارتان را دوباره بررسی کنید.

برای مثال اگر شومیز میفروشید و قیمت‌های رقبایتان بالا است، یک تولیدی شومیز با قیمت مناسب پیدا کنید و این موضوع را به‌عنوان وجه تمایز‌تان نشان دهید.

 

حضور در شبکه‌های اجتماعی

یک الزام برای فروشگاه لباس زنانه‌، حضور در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام است. از آنجایی که این شبکه، تمرکز زیادی روی فیلم و عکس دارد، می‌توانید اجناستان را به‌خوبی به مشتری‌ها نشان دهید. اینستاگرام بیش از 45 میلیون کاربر ایرانی دارد که فرصتی طلایی برای کسب‌و‌کار‌هاست تا از همه جای ایران مشتری جذب کنند.

نکته مهمی که درمورد حضور در شبکه‌های اجتماعی باید در نظر داشته باشید، تولید محتوای مداوم است. پیج‌تان را خالی نکنید و همیشه فعالیت داشته باشید تا کم‌کم تعداد فالوور‌هایتان بالا برود.

6

مکان مناسب انتخاب کنید

مکان فروشگاه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت آن است. باید مکانی را انتخاب کنید که رفت‌و‌آمد زیادی داشته و در دسترس مشتریان هدف شما باشد. دقت کنید که فروشگاه شما در نزدیکی فروشگاه‌های مشابه نباشد.

مطمئن شوید که مکان انتخابی، به‌راحتی برای مشتری‌ها قابل دسترس است. پارکینگ مناسب و دسترسی به حمل‌و‌نقل عمومی می‌تواند فروشگاهتان را جذاب‌تر کند.

تبلیغات

حتی اگر بهترین جنس‌ها را داشته باشید تا زمانی که کسی شما را نشناسد هیچ مشتری نخواهید داشت! تبلیغات مثل یک بلندگو عمل کرده و به شما کمک می‌کند تا صدای فروشگاه‌تان را به گوش خانم‌ها برسانید.

روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها با توجه به استراتژی‌تان استفاده کنید.

یکی از بهترین این روش‌ها تبلیغات در اینستاگرام است. همان طور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما شده است؛ پس تبلیغات در این فضا می‌توانید خیلی موثر باشد.

برای مثال می‌توانید با یک بلاگر مد‌ و فشن کار کنید تا جنس‌هایتان را به فالوور‌هایش که اتفاقا درصد زیادی از آن‌ها، مشتری‌های بالقوه شما هستند، معرفی کند.

تامین کالا

تامین کالا از یک تولیدی مناسب، می‌تواند مستقیما روی سودتان تاثیر بگذارد. تا وقتی جنسی را ارزان‌تر بخرید، دستتان برای قیمت‌گذاری رقابتی باز‌تر بوده و می‌توانید سهم بازار بیشتری داشته باشید. البته همه این‌ها به شرطی صادق است که علاوه بر قیمت، کیفیت خوبی هم ارائه کنید.

اگر به‌دنبال  چنین فروشگاهی هستید، سونالی برند با بیش از 14 سال سابقه در تولید لباس زنانه و حضور در بازار بزرگ تهران، برای خدمت به شما فروشندگان گرامی حاضر است.

با خرید از این فروشگاه، علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب، می‌توانید آنلاین خرید کنید و در زمان صرفه‌جویی کنید.

همچنین تا 7 روز پس از خرید با هماهنگی امور مشتریان می‌توانید کالا را مرجوع کنید. اگر خطایی از طرف سونالی برند رخ داده باشد، برای مثال مشخصات کالای دریافتی با سفارشتان مطابقت نداشته باشد، با هزینه ارسال رایگان، کالا را مرجوع و جنس درست را تحویل خواهید گرفت.

دکور را خوب بچینید

اولین برخورد مشتری با فروشگاه لباس زنانه شما، دکور ویترین است. پس سعی کنید در یک نگاه جذاب و متفاوت باشید! کاری کنید که مشتری را کنجکاو شود و بخواهد بقیه جنس‌ها را ببیند.

البته همه چیز به دکور ویترین ختم نمی‌شود و می‌توانید رگال‌ها را هم با خلاقیت بچینید و کالا‌هایی را که با هم نقاط مشترک دارند، یکجا بگذارید.

 

 

پرفروش‌ترین محصولات در راه اندازی فروشگاه لباس زنانه چیست؟

لباس‌های زنانه مختلفی در بازار برای فروش وجود دارد. از جمله این اجناس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کراپ

کراپ یکی از کالا‌های محبوب مخصوصا بین جوانان و نوجوانان است. می‌توانید این کالا را در رنگ‌های مختلف موجود کنید.

7

شومیز

از شومیز‌های مجلسی و کارشده گرفته تا کمی اسپرت‌تر برای زیر مانتو، هر خانمی به چند‌ شومیز نیاز دارد که این کالا را به یک جنس خوب برای فروش تبدیل می‌کند.

 

لباس‌ زیر

لباس زیر یکی از ضروریات دنیای خانوم‌هاست که اتفاقا تعداد زیادی از آن را نیاز دارند. می‌توانید این جنس را با طرح‌های مختلف برای مشتری‌ها موجود کنید.

 

لباس جشن

لباس جشن یکی از متنوع‌ترین و در عین‌حال گران‌ترین لباس‌های دنیای زنانه است. افراد معمولا برای جشن‌های نزدیکانشان پول خوبی خرج می‌کنند که فرصت مناسب فروش برای شماست.

 

مانتو

مانتو لباس اصلی خانم‌ها برای بیرون رفتن است. از مدل‌های کژوال گرفته تا اداری، هر خانمی در کمد خود چند دست مانتو برای موقعیت‌های مختلف نیاز دارد.

شلوار

مدل‌های شلوار زیادی برای خانم‌ها وجود دارد و با پیشرفت مد‌ و‌ فشن به آن اضافه هم می‌شود. از شلوار‌های جین گرفته تا پارچه‌ای، همه طرفداران خاص خود را دارند.

لباس راحتی

از آن‌جایی که افراد لباس خانه را بیشتر از هر لباسی در تن دارند، کیفیت آن مهم است. لباس‌های خانه که معمولا از جنس نخ هستند، برای هر سلیقه و سنی واجب‌اند.

 

تیشرت

از زیر مانتو گرفته تا ورزش، تیشرت یک انتخاب مناسب برای تمام مکان‌هاست. تیشرت‌های زنانه تنوع بالایی دارند که می‌توانید برای فروشگاهتان موجود کنید.

لباس ورزشی

لباس ورزشی گزینه دیگری برای فروش است. از سرهمی‌های کشی گرفته تا لگ‌های درخشان، همه طرفداران خاص خود را برای خرید دارند.

شال، روسری و کلاه

شال، روسری و کلاه هم یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده لباس بیرون خانم‌ها و مورد نیاز همه هستند.

چادر و عبا

چادر و عبا انتخاب خانوم‌های محجبه است که اتفاقا تعداد آن‌ها در کشور ما زیاد است. می‌توانید از این ایده برای محصولاتتان استفاده کنید.

 

 

نکته آخر برای فروش هر لباسی

فرقی نمی‌کند کدام شاخه را برای فروش انتخاب می‌کنید، سعی کنید وجه تمایز خوبی انتخاب کرده و به‌نوع متفاوتی جنس‌هایتان را عرضه کنید. مهم‌تر از همه، قیمت مناسب تاثیر مستقیمی در فروش شما دارد؛ پس با خرید از یک تولیدی لباس زنانه با قیمت مناسب، سهم بازار‌تان را افزایش دهید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد