تجربه اقامت در زیباترین مهمانسراهای جهان; هتل عباسی اصفهان

کد خبر: 1277440
تجربه اقامت در زیباترین مهمانسراهای جهان; هتل عباسی اصفهان

 

هتل عباسی اصفهان یک شاهکار تاریخی در دل شهر است که گردشگران با دیدن معماری قدیمی و فضای دلنشین آن، برای رزرو اتاق‌ها و تجربه اقامتی رؤیایی ترغیب می‌شوند. تنوع بالای اتاق‌های هتل و ارائه امکانات بسیار عالی در این هتل 5 ستاره، تنها بخشی از ویژگی‌ها و خدماتی است که برای اقامت شما در نظر گرفته‌اند.

هتل 5 ستاره عباسی اصفهان در میان تمام هتل‌های شهر اعتبار بسیار بالایی دارد و به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های اصفهان شناخته می‌شود. با اینکه هتل عباسی شهرت و محبوبیت زیادی دارد، اما قبل از هرگونه اقدامی برای اقامت در این هتل، باید اطلاعات کاملی درباره خصوصیات و دلایل محبوبیت آن کسب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا هتل عباسی اصفهان را به طور کامل معرفی کنیم.

آشنایی با هتل ۳۰۰ساله اصفهان

سال 1106 هجری قمری یعنی حدود 300 سال قبل، شاه سلطان حسین صفوی دستور داد تا با معماری اصیل ایرانی هتل عباسی را در قلب شهر اصفهان احداث کنند. این مهمانسرای بسیار زیبا تا سال 1351 دست نخورده باقی ماند، اما سرانجام در این سال مورد بازسازی قرار گرفت و نمایی مدرن‌تر به خود گرفت. در حال حاضر هتل عباسی اصفهان به‌عنوان یکی از زیباترین هتل‌های ایران شناخته می‌شود و با امکانات کم نظیر خود فضایی دلنشین و رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل عباسی اصفهان 225 واحد اقامتی را در تنوع بالایی آماده کرده است تا در کنار انواع تالارهای پذیرایی، رستوران، کافه و فضای سنتی خاطرات زیبایی را برایتان رقم بزند.

 

5 دلیل محبوبیت هتل عباسی اصفهان در میان مسافران

چرا هتل عباسی اصفهان تا این حد در میان گردشگرها محبوبیت دارد؟ شاید پاسخ به این سؤال مهم بیشتر از پیش شما را با خصوصیات و ویژگی‌های این هتل بسیار عالی آشنا کند. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مهم‌ترین دلایلی هستند که هتل عباسی را در بین گردشگران محبوب کرده است:

فضای سنتی و ارائه امکانات بسیار عالی

هتل عباسی اصفهان که حدود 300 سال پیش یک کاروانسرای عادی بود، اکنون به یک هتل مدرن با فضایی سنتی تبدیل شده است که درخت‌ها، شمشادها و نورپردازی ایجاد شده در محوطه هتل، جذابیت آن را تا حد زیادی بالا می‌برد. هنگام گشت‌وگذار در محوطه زیبا و دلنشین هتل، می‌توانید معماری سنتی ایرانی را را بعد از قرن‌ها مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

با اینکه مهمانسرای عباسی اصفهان هنوز هم نمای سنتی خود را به رخ شما می‌کشد، اما امکانات آن ثابت می‌کنند که این هتل واقعا یک هتل 5 ستاره و مدرن است. یکی از جذاب‌ترین امکانات این هتل، برخورداری از مجموعه آبی است. شما می‌توانید در هنگام اقامت به استخر، سونا و جکوزی هتل بروید و برای رفع خستگی، اتاق ماساز را انتخاب کنید.

در هتل عباسی چند رستوران مجهز به همراه کافی‌شاپ قرار دارد تا برای وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های مختلف با کمبود خاصی مواجه نشوید. همچنین برای خرید سوغاتی‌های مشهور اصفهان می‌توانید روی فروشگاه و مرکز خرید حساب کنید.

اتاق‌های متنوع با بهترین امکانات

هتل 5 ستاره عباسی تنوع بلایی از اتاق‌ها در اختیارتان قرار خواهد داد تا بر اساس سلیقه خود بهترین ومناسب‌ترین گزینه را رزرو کنید. به‌طورکلی اتاق‌های هتل 5 ستاره عباسی اصفهان شامل مدل‌های مختلفی از جمله اتاق استاندارد، چشم انداز، اتاق پردیس، سوئیت پردیس، سوئیت قاجار و سوئیت صفوی می‌شود. تمامی این اتاق‌ها طراحی و دکوراسیون خاص خود را دارند، اما چینش آنها به‌گونه‌ای است که شما بر اساس ظرفیت خانواده خود می‌توانید آنها را رزرو کنید.

با اینکه هتل عباسی اصفهان نما و معماری سنتی دارد، اما تمام اتاق‌های آن دارای امکانات مدرن هستند. در واقع هریک از اتاق‌های هتل را انتخاب کنید، از امکانات مختلفی مانند مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، صبحانه، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق و… برخوردار خواهید شد.

اتاق‌های هتل 5 ستاره عباسی اصفهان

 

موقعیت مکانی عالی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی هتل عباسی که گردشگرها را به سمت خود می‌کشاند، موقعیت مکانی بسیار عالی و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری اصفهان است. هتل 5 ستاره عباسی اصفهان در میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش) قرار دارد. لوکیشن جذاب و قرار گرفتن در قلب شهر اصفهان باعث می‌شود که فاصله چند دقیقه‌ای با میدان نقش جهان و زاینده‌رود داشته باشد.

علاوه بر جاذبه‌هایی مانند نقش جهان و زاینده‌رود، جاذبه‌های مشهوری مانند کاخ عالی قاپو، کاخ چهل ستون، سی و سه پل، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک، نمایشگاه بین‌المللی، باغ پرندگان، تونل آکواریوم، بازار شهر اصفهان و… در نزدیکی هتل عباسی اصفهان قرار دارند.

انواع رستوران و کافی‌شاپ

رستوران هتل عباسی اصفهان با ارائه انواع غذاهای ایرانی، فست فود، غذای محلی اصفهان و… برنامه غذایی شما را جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند. هتل عباسی برخلاف بیشتر هتل‌های ایران چند مجموعه غذاخوری را برای مهمانان خود آماده کرده است که رستوران چشم‌انداز در بام مهمانسرا، جذاب‌ترین آنها به شمار می‌آید.

در هتل عباسی علاوه بر رستوران بام، رستوران‌های دیگری در ضلع‌های مختلف وجود دارند که شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در آنجا میل کنید. سفره‌خانه سنتی در ضلع شرقی باغ شما را به یک فضای سنتی و بسیار دلنشین دعوت می‌کند و در ضلع شمالی هتل، چای‌خانه سنتی هم یک فضای عالی برای سرو چای را به شما ارائه می‌کند. رستوران چهل ستون و کافی‌شاپ نقش جهان هم در محوطه هتل قرار دارند و آماده پذیرای از مهمانان هستند.

ایجاد یک فضای آرام و منظم

آخرین ویژگی برجسته که باعث می‌شود هتل عباسی اصفهان در میان گردشگرها به شهرت و محبوبیت بیشتری برسد، فضای آرام و منظم آن است. مدیریت هتل برای اینکه نظم خاصی در تمام مجموعه برقرار شود و هیچ مزاحمتی برای مهمانان به وجود نیاید، قوانین خاصی را برای تمام افراد تعیین کرده است. موارد زیر مهم‌ترین و اصلی‌ترین قوانین هتل هستند:

  • ساعت تحویل اتاق 15 و ساعت تخلیه 12 است.
  • پذیرش مهمان‌ها تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.
  • صیغه نامه با مهر برجسته دادگستری و محضر، همراه داشتن شناسنامه (جهت اثبات محرمیت) برای کلیه میهمانان ایرانی و پاسپورت برای میهمانان خارجی الزامی است.
  • اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.
  • اقامت کودکان 2 الی 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم‌بها محاسبه می‌شود.
  • کنسلی رزرو هتل تا 5 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول جریمه پنج درصد از مبلغ کل شب‌های رزرو می‌شود. البته میزان دقیق جریمه کنسلی در ایام مختلف باهم تفاوت دارد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
  • تمامی مهمانان باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.
  • جهت هرگونه هماهنگی، می‌توانید با شماره هتل عباسی اصفهان به شماره 03132226010 تماس بگیرید.

محبوبیت هتل عباسی اصفهان

 

آسان‌ترین راه برای رزرو هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در بیشتر اوقات سال (مخصوصاً ایام پیک) بسیار شلوغ است؛ بنابراین باید قبل از آغاز سفر از طریق یک بستر مطمئن و معتبر، برای رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان اقدام کنید. سایت فلای تودی با ارائه تخفیفات عالی در بیشتر اوقات سال، یکی از بهترین سایت‌های ایران برای رزرو هتل است. در این مطلب به طور کامل هتل عباسی شهر اصفهان را به همراه ویژگی‌های برجسته آن معرفی کردیم، شما با مراجعه به سایت فلای تودی، می‌توانید به‌راحتی این هتل را برای تاریخ و زمان مشخص رزرو کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد