اقامت اسپانیا

کد خبر: 1277818
اقامت اسپانیا

 

یکی از رویایی ترین مقاصد مهاجرتی کشور اسپانیا می باشد که در سال های گذشته ایرانیان زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام کرده اند. طلوع زیبای آفتاب و سواحل بسیار زیبای این کشور به همراه مزایای بیشماری که این کشور دارد افراد زیادی را از همه نقاط جهان به سمت خود جذب می کند. با توجه به این که درخواست زیادی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد، در این مطلب قصد داریم به معرفی روش های اخذ اقامت اسپانیا بپردازیم.

 

مزایای اقامت اسپانیا

اسپانیا یکی از توریستی ترین کشورها در حوزه اتحادیه اروپا است که علاوه بر سفر، مهاجرت به اسپانیا نیز متقاضیان زیادی دارد و از طریق روش های مختلفی همچون مهاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، خرید بیزینس، ثبت شرکت و ویزای دیجیتال نومد (ویزای دورکاری) برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند.

این کشور از رشد اقتصادی بسیار خوبی برخوردار است و درآمد بخش گردشگری، صنعت و کشاورزی ستون های اقتصادی این کشور را تشکیل می دهند. زبان مردم این کشور اسپانیایی بوده و دین اغلب مردم اسپانیا مسیحی است و واحد پول آنان یورو می باشد.

این کشور از شمال شرق با فرانسه، از شمال غرب با پرتغال و قسمتی هم از این کشور با اقیانوس اطلس هم مرز است. پاسپورت این کشور در سال 2024 معتبرترین پاسپورت در دنیا شناخته شده است و اسپانیا به عنوان دومین کشور بزرگ در اتحادیه اروپا نیز بشمار می آید.

از شهرهای مهم این کشور می توان به بارسلونا، والنسیا، سویا، ساراگوسا، مالاگا و مورسیا اشاره کرد. اسپانیا در حدود 50 میلیون نفر جمعیت دارند که از تعداد 5 میلیون نفر آنان مهاجر هستند و 12 هزار ایرانی نیز در این کشور زندگی می کنند. با توجه به اینکه در سال های گذشته اسپانیا به یکی از جذاب ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری تبدیل شده است پیش بینی می شود در سال های آینده تعداد ایرانیان نیز در این کشور افزایش پیدا کند.

12

روش های اخذ اقامت اسپانیا

روش های متنوعی برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد، ما در ادامه به صورت خلاصه 6 روش مهم و اصلی را خدمت شما عزیزان بیان می کنیم.

روش اول، ثبت شرکت و بیزینس پلن معتبر

 این نوع ویزا، یک نوع ویزای کارآفرینی محسوب می شود و متقاضی یک سال فرصت دارد تا بیزینس خود را در اسپانیا راه اندازی کند. توجه فرمایید که داشتن یک بیزینس پلن حرفه ای و تخصصی برای دریافت این نوع ویزا الزامی است. این ویزا اجازه کار دارد و شما به همراه فرزندانتان اقامت اسپانیا را دریافت خواهید کرد.

روش دوم، خرید فرانچایز برندهای معتبر

یکی دیگر از راه های اخذ اقامت اسپانیا و سرمایه گذاری در این کشور خرید فرانچایز برندهای معتبر اروپایی است که این امکان را به شما می دهد که بیزینس را از ابتدا راه اندازی نکنید و از اعتبار یک برند شناخته شده استفاده نمایید. مزیتی که این روش دارد این است که صفر تا صد راه اندازی بیزینس شما توسط یک شرکت معتبر انجام خواهد شد و نگرانی از بابت جذب مشتری، سود آوری و بازگشت سرمایه نخواهید داشت.

روش سوم، اخذ گلدن ویزا از طریق خرید ملک

اگر یک ملک را در این کشور به قیمت 500 هزار یورو خریداری نمایید این امکان برای شما فراهم می شود که گلدن ویزای این کشور را دریافت نمایید. این روش یکی از سریع ترین و بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا بدون شرط حضور است. خوبی این روش این است که برای اقدام از این طریق نیازی به مدرک زبان و یا مدرک تحصیلی نیست و می توانید به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت نمایید.

روش چهارم، اقامت تحصیلی از طریق تحصیل در دانشگاه های اسپانیا

با اخذ پذیرش از دانشگاه های اسپانیا بدون ارائه مدرک زبان می توانید در اسپانیا مشغول به تحصیل شوید و اقامت این کشور را نیز بدست آورید. در این روش افراد اجازه 30 ساعت کار در هفته را در کنار تحصیل خود خواهند داشت و با توجه به هزینه های پایین زندگی در این کشور می توانید یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت باشد. لازم به ذکر است که تحصیل در مقطع دکترا در این کشور رایگان است و بعد از تحصیل نیز امکان دریافت اقامت اسپانیا نیز وجود خواهد داشت.

روش پنجم، شرکت در دوره زبان اسپانیایی

اخذ اقامت اسپانیا از این طریق یکی از جذاب ترین روش های مهاجرت تحصیلی به اسپانیا است که در این روش هم می توانید بدون نیاز به مدرک زبان مشغول به یادگیری زبان شوید و بعد از اتمام دوره و تحصیل شما نیز امکان کار و ادامه تحصیل نیز برایتان وجود خواهد داشت.

روش ششم، ویزای دورکاری اسپانیا

از سال 2023 یک روش جدید برای مهاجرت به این کشور اضافه شده است که از این طریق افرادی که دارای مشاغل دورکاری هستند و امکان کار فریلنسری را دارند می توانند از طریق ویزای دیجیتال نومد و یا ویزای دورکاری برای مهاجرت به اسپانیا اقدام کنند. این دسته از مشاغل شامل مدرسان آنلاین، مدیران، مهندسان، سازندگان ویدئو، مشاوران حقوقی، فعالان حوزه بورس و فارکس، مدیران فروش، دیجیتال مارکترها، متخصصان رسانه های اجتماعی و غیره می باشد.

برای مهاجرت به اسپانیا از کدام طریق اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه روش های متعددی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد پیشنهاد ما این است که از یک مجموعه معتبر و با تجربه برای اخذ اقامت اسپانیا کمک بگیرید. موسسه مهاجرتی لاویژن یکی از شرکت هایی است که با داشتن بیش از 1 دهه تجربه در زمینه اخذ اقامت اسپانیا می تواند یاری رسان شما عزیزان در این مسیر باشد.

توجه داشته باشید که هر کدام از این روش ها شرایط، مدارک و ویژگی های خاص خود را دارد از این رو پیشنهاد می شود که ضمن شرکت در جلسات مشاوره حضوری لاویژن از مشاوره های حرفه ای این مجموعه که به صورت تخصصی بر روی مهاجرت به اسپانیا کار می کنند، استفاده کنید. در ضمن می توانید جهت ارتباط مستقیم با این مجموعه با شماره 28421770-021 تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد