موفقیت و درآمد بالا با خرید نهال هلو در نهالستان پالیز

کد خبر: 1278071
موفقیت و درآمد بالا با خرید نهال هلو در نهالستان پالیز

 

کشاورزی یکی از قطب‌های اقتصادی کشور ماست و تلاش برای افزایش درآمد کشاورزان به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در دستور کار ما بوده است. خرید نهال هلو در نهالستان پالیز به عنوان یکی از روش‌های موثر در افزایش درآمد کشاورزان شناخته شده است. این مقاله به بررسی اهمیت خرید نهال هلو و تأثیر آن در افزایش درآمد کشاورزان می‌پردازد.

 

نهال هلو گزینه‌ای با سودآوری بالا برای کشاورزان

خرید و کاشت نهال هلو می‌تواند به عنوان یک گزینه با سودآوری بالا برای کشاورزان در نظر گرفته شود. رشد سریع نهال‌ها، توانایی تولید محصولات با کیفیت بالا و قابلیت صادرات این محصولات به بازارهای بین‌المللی، از جمله مزایای خرید نهال هلو است. از دیگر نکات مهم برای خرید نهال هلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نهال هلو عمر اقتصادی خیلی کمی دارد این درخت ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می‌کند، بنابراین شما می‌توانید به عنوان یک شغل نیمه وقت کشاورزی آن را بشناسید.
  • پایه کوتاه از حداکثر ارتفاع در طول رشد ۳ الی ۵ متر است بنابراین رسیدگی به درخت هلو برای کشاورز آسان و کم هزینه خواهد بود.
  • فاصله‌ای که برای کاشت نهال هلو در نظر می‌گیرد ۳ متر است، بنابراین تعداد درختانی که در یک هکتار زمین جای می‌گیرد بیشتر از ۱۱۰۰ اصل نهال است، همین امر باعث می‌شود تا تناژ تولید میوه حضور در باغ افزایش یافته و به بیشتر از ۹۰ تن برسد.
  • نهال و هلو یک گزینه مناسب برای راه‌اندازی باغ دو منظوره است، به طور مثال، شما همزمان با احداث باغ گردو می‌توانید در فواصل میانی آنها درخت هلو را کاشت کنید تا زمانی که باغ گردو به کسب درآمد برسد؛ میوه‌های هلو را به فروش رسانده و درآمد باغ خود را از همان سال‌های اولیه تضمین کنید.

خرید و کاشت نهال هلو؛ سرمایه‌گذاری مناسبی برای کشاورزان:

سرمایه‌گذاری در خرید و کاشت نهال هلو، به عنوان یک روش مناسب جهت افزایش درآمد کشاورزان، می‌تواند به طور قابل توجهی سودآوری را افزایش دهد. نهال هلو نیاز کمی به مراقبت و نگهداری دارد و به سرعت رشد می‌کند، و این امر به کشاورزان اجازه می‌دهد تا در زمان کوتاهی به محصولات قابل فروش برسند. نهالستان پالیز در یک اقدام بی‌سابقه در راستای حمایت از کشاورزان عزیز نهال هلو پیوندی بر پایه شفتالو تلخ را با قیمت استثنایی ۳۰,۰۰۰ تومان تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه عرضه می‌کند. همین امر باعث شده تا میزان سرمایه اولیه برای خرید نهال کاهش یا بعد شما برای خرید ۱۰۰ از سه نهال تنها مبلغ ۳ میلیون تومان واریز می‌کنید که برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت و کلان مبلغ چندان چشمگیری نیست.

15

بازار فروش هلو و فرصت‌های مناسب برای کسب درآمد بیشتر

بازار فروش هلو، یکی از بازارهای پررونق در صنعت کشاورزی است. تقاضای بالا برای هلو در بازار داخلی و خارجی، به کشاورزان فرصت‌های مناسبی برای کسب درآمد بیشتر ارائه می‌دهد. هلو نه تنها به صورت تازه‌خوری بلکه فراورده‌های آن نیز مورد توجه اکثر مصرف کنندگان قرار گرفته است. بهتر است قبل از خرید نهال هلو اطلاعات بیشتری در مورد پرطرفدارترین درختان هلو کسب کنید. کارشناسان نهالستان پالیز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند از نهالهای پرطرفدار و پرفروش هلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نهال هلو دوباره فرانسه اصالت فرانسوی داشته ۱۵ سال عمر مفید می‌کند باردهی آن از سال دوم آغاز می‌شود.
  • نهال انجیری خونی بومی کشور ایران بوده ۱۴ سال عمر مفید دارد باردهی آن از سال دوم آغاز شده و وزن آن ۸۰ الی ۱۸۰ گرم است.
  • نهال و هلو رد تاپ اصالت آمریکایی دارد به صورت پیوندی و بر پایه شفتالو تلخ تکثیر می‌شود ارتفاع آن ۳ الی ۴.۵ متر است. میوه هلو رکتاب دو رنگ طلایی و قرمز خوش رنگ است.
  • نهال هلو آلبرتا اصالت آمریکایی داشته‌اند نزدیک به ۱۵ سال عمر مفید دارد زودبازده بوده و برای مناطق سردسیری ایده آل است.
  • نهال هلو زعفرانی میوه‌های درشت و سنگین وزن تولید می‌کند هر میوه آن ۱۵۰ تا ۲۵۰ گرم وزن دارد. اصالت این درخت چینی بوده و فاصله زمانی مناسب برای آبیاری آن ۷ روز یکبار است.
  • نهال هلو قجیرقانات اصالت چینی داشته میوه‌های گرد با پوسته قرمز رنگ و سنگین وزن توزیع می‌کند. هر میوه قجیرقانات ۱۷۰ تا ۲۵۰ گرم وزن دارد. ۱۵ سال عمر اقتصادی داشته و جزو درختان پایه کوتاه است.

نتایج اقتصادی خرید نهال هلو برای کشاورزان

با توجه به مزایای ذکر شده، خرید نهال هلو منجر به نتایج اقتصادی قابل توجهی برای کشاورزان می‌شود. قیمت میوه هلو در سال جاری ۳۰ هزار تومان تخمین زده‌اند با توجه به تولید ۷۰ تنی میوه هلو مسلماً میزان درآمد یک هکتار باغ هلو بیشتر از ۲ میلیارد تومان خواهد بود. کارشناسان نهالستان معتقدند کشاورزان با خرید نهال هلو اصلاح شده می‌توانند میوه‌های با کیفیت در تناژ بالا تولید کنند. افزایش محصولات قابل فروش و صادراتی، افزایش درآمد کشاورزان را به دنبال دارد. 

قیمت نهال هلو در سال ۱۴۰۲

در حالی که شمارش معکوس برای پایان سال ۱۴۰۲ آغاز شده و کشاورزان فرصت محدودی برای خرید نهال و احداث باغ تجاری دارند، نهالستان اصفهان قیمت نهال هلو در سال ۱۴۰۲ را تا نصف قیمت کاهش داده تا اکثر کشاورزان بتوانند به راحتی نهال حضور تهیه و در باغات خود کاشت کنند. از ویژگی‌های تخفیف شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهلت زمانی برای خرید نهال هلو ۳۰ هزار تومانی تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.
  • حداقل خرید ۱۰۰ اصله نهال هست.
  • تمامی نهال‌ها لیبل‌دار بوده و مجوز رسمی خود را از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرده‌اند.
  • نهال‌های هلو با کارت گارانتی ۲ ساله کارت سلامت کارت قرنطینه ارائه می‌شوند.
  • خرید نهال هلو به صورت اینترنتی و حضوری امکان‌پذیر است.

16

کلام آخر

خرید نهال هلو، راهی موثر برای افزایش درآمد کشاورزان است. این عمل به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب در نظر گرفته می‌شود که بازده اقتصادی بالایی دارد. همچنین، بازار فروش پررونق هلو و فرصت‌های مناسب برای کسب درآمد بیشتر، دلایل دیگری است که خرید نهال هلو را به عنوان یک گزینه مطلوب برای کشاورزان توصیه می‌کند. با انتخاب این راه، کشاورزان می‌توانند درآمد خود را بهبود داده و به پیشرفت اقتصادی خود و منطقه خود کمک کنند.

وب سایت: bartarnahal.ir

تماس با پالیز نهال:

09141832393 – 09144501003 – 09144501007 – 09144501008 – 09144501009

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد