بهترین سرویس هاست برای وب سایت های با ترافیک بالا کدام است؟

کد خبر: 1282877

نوع سرویس هاست از جمله مواردی است که بر عملکرد وب سایت‌هایی با ترافیک بالا تاثیر به سزایی دارد. در صورتی که به خوبی انتخاب نشود ممکن است باعث شکست بیزنس شما شود. اگر وب سایت شما نتواند بارهای ترافیکی بالا را در دوره های اوج تحمل کند، به سختی می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

بهترین سرویس هاست برای وب سایت های با ترافیک بالا کدام است؟

 

از آنجایی که میزبانی در رشد کسب و کار بسیار مهم است، استفاده از خدمات ارزان قیمت برای موفقیت سایت‌ کافی نخواهد بود.  بنابراین بهتر است بهترین نوع سرویس هاست را برای سایت انتخاب کنید که ملزم داشتن اطلاعات کافی در این مورد است.

محبوب‌ترین سرویس هاستینگ برای سایت‌های پر ترافیک

 

ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب می‌تواند برای عملکرد وب شما تاثیرگذار باشد. خدمات آنها می تواند زمان بارگذاری سایت شما را کاهش دهد و اطمینان حاصل کنید که هر بازدید کننده تجربه کاربری لذت بخشی را برای خود رقم می‌زند. در این 6 نوع از بهترین سرویس های هاست را معرفی خواهیم کرد:

سرویس هاست اختصاصی (Dedicated Hosting)

 در این سرویس، یک سرور کاملاً برای وب سایت شما اختصاص داده می‌شود که منابع آن تماماً برای استفاده از ترافیک بالا مناسب است. با تهیه این سرویس یک سرور کامل به خودتان اختصاص داده می شود که باعث می شود کنترل بیشتری بر روی وب سایت خود داشته باشید و همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت‌های دیگر مشتریان تأثیری بر وب سایت شما ندارند.

با اینکه هزینه سرور اختصاصی بیش از هاست اشتراکی است اما با تهیه و خرید آن این اطمینان را خواهید داشت که می‌تواند پاسخگو تمامی نیازهای شما باشد. علاوه بر این شرکت ارائه دهنده خدمات اقداماتی مانند راه اندازی اولیه سرور، نصب آنتی ویروس، اسکن امنیتی، نظارت و موارد دیگر را انجام خواهد داد.  از مهم‌ترین مزیت استفاده از هاست اختصاصی می‌توان به کاهش زمان بارگذاری سایت اشاره کرد که به شدت بر رتبه بندی سایت در صفحه serp گوگل تاثیر گذار است.

سرویس هاست ابری (Cloud Hosting)

 هاست ابری یک سرویس میزبانی وب است که از قدرت مجازی سازی سرور استفاده می کند. در این سرویس، منابع هاست شما بر روی چندین سرور ابری قرار داده می‌شوند که به وب سایت شما اجازه می‌دهد از منابع بیشتری برای پردازش ترافیک بالا استفاده کند.

سرویس هاست ابری عملکرد متمرکز دارد و ابا توجه به اینکه از قدرت محاسباتی و فضای ذخیره سازی بیشتری برخوردار است، عملکرد و پایداری بهتری نسبت به سایر خدمات هاستینگ دارد. میزبانی ابری برای وب سایت های پر ترافیک مانند فروشگاه های تجارت الکترونیک مناسب است. از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به مقیاس پذیری و  در دسترس بودن بیشتر اشاره کرد. چرا که زمانی که یکی از سرورها کارایی خود را از دست بدهد، سرور دیگری در شبکه وارد عمل شده و باعث می‌شود که سایت شما همیشه آنلاین باشد.

سرویس هاست ویژه برای وردپرس (WordPress Hosting)

3

 برخی از شرکت‌های هاست ارائه‌دهنده سرویس‌های ویژه برای وب سایت‌های وردپرس دارند که منابع آن‌ها بهینه‌سازی شده برای استفاده از ترافیک بالا می‌باشد و می‌تواند نیازهای منحصر به فرد سایت وردپرس را پشتیبانی کند.

با تهیه هاست ویژه وردپرس میزبانی می‌توانید از عملکرد یکپارچه سایت اطمینان حاصل کنید. سرویس ویژه وردپرس شامل سه نوع میزبانی هاست اختصاصی وردپرس، هاست اشتراکی وردپرس و هاست وردپرس است که از این میان هاست اختصاصی وردپرس بهترین نوع سرویس ویژه سایت‌های پر بازدید وردپرسی است.

هاست اختصاصی وردپرس

وقتی صحبت از عملکرد بی‌رقیب و یکپارچه می‌شود، میزبانی اختصاصی وردپرس بهترین انتخاب خواهد بود. با استفاده از این گزینه، یک سرور کامل به طور انحصاری به وب سایت خود اختصاص داده اید که عملکرد، امنیت و امکانات سفارشی سازی بی نظیری را ارائه می دهد.

هاست اختصاصی وردپرس منابع کافی برای مدیریت ترافیک بالا و وب سایت های پیچیده فراهم می کند و برای شرکت های بزرگ، سازمان ها که سایت پر بازدید دارند انتخاب خوبی خواهد بود. از قابلیت این نوع سرویس می‌توان به زمان بارگذاری سریع، تدابیر امنیتی قوی و بهینه سازی سرور اشاره کرد.

مهم‌ترین مزیت هاست اختصاصی وردپرس وجود بکاپ گیری روزانه و امنیت بالا است. علاوه بر این وجود کش سمت سرور، باعث می‌شود سایت شما سریع‌تر لود شود و حتی می‌توانید تنظیمات کش را برای سایت وردپرس خود سفارشی سازی کنید و کنترل بیشتری روی سایت داشته باشید.

هر کدام از این سرویس‌ها مزایا و معایب خاصی دارند و باید با توجه به نیازهای وب سایت خود انتخاب شوند.

هاست پر بازدید

هاست پربازدید یکی دیگر از سرویس‌هایی است که توسط میزبانی وب ارائه می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست مخصوص سایت‌هایی با ترافیک بالا کانفیگ شده است.

هاست پربازدید مخصوص سایت‌های خبری، فروشگاهی، مجله‌ای و .. ارائه می‌شود و با منابع اختصاصی ram, cpu پر قدرت و پهنای باند وسیعی که در اختیار سایت می‌گذارد، تجربه کاربری خوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند. از مهم‌ترین مزیت این نوع هاست می‌توان به سرعت بالای بارگذاری صفحات اشاره کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد