بهترین هتل‌های میدان تکسیم

کد خبر: 1283880

اگر علاقه دارید که به استانبول سفر کنید، قطعا اسم میدان تکسیم‌ به گوش شما رسیده است. میدان تکسیم‌ یکی از اصلی‌ترین نواحی و نقطه مرکزی شهر استانبول به شمار می‌رود که از امکانات بسیاری برخوردار است. در حوالی این میدان هتل‌های فراوانی واقع شده است که به‌واسطه دسترسی راحت به اغلب نقاط شهر بسیار پرطرفدار هستند. از آن‌‌جایی که تنوع هتل در این منطقه بالاست پیش از رزرو بهتر است با انواع آن‌‌ها آشنا شوید تا انتخابی مناسب داشته باشید. هتل‌های این منطقه از نظر تعداد ستاره، موقعیت قرارگیری، کیفیت خدمات و... متفاوت هستند. در ادامه بهترین هتل‌های میدان تکسیم را به شما مخاطبان گرامی معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل‌های میدان تکسیم

 

 هتل اکسیدنتال تکسیم (Occidental Taksim)

هتل اکسیدنتال تکسیم یکی از نزدیک‌‌ترین هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم است که فاصله آن تا میدان تکسیم تنها چند قدم است. در چنین شرایطی دسترسی به تمام مراکز خرید و رستوران‌ها و... بسیار راحت است و مسافرانی که بلیط هواپیما تهران استانبول را رزرو می‌کنند می‌توانند با اقامت در این هتل سفر راحتی داشته باشند. این هتل در سال ۲۰۱۸ نوسازی شده است و دارای ۱۴۹ اتاق است. از جمله امکانات فوق‌العاده این هتل می‌توان به وجود کافه و رستوران در هتل ، اینترنت پرسرعت و رایگان، پارکینگ، باشگاه تناسب اندام، تجهیزات کنفرانس و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

هتل سنترال پالاس (The Central Palace)

هتل سنترال‌ پالاس یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم است که در فاصله تقریبی ۳۰۰ متری این میدان قرار گرفته است. این هتل نیز فاصله کمی با مرکز خرید نیسان تاشی دارد که بسیاری از مسافران علاقه‌مند به آن هستند. از ویژگی‌های متمایز این هتل سبک معماری عثمانی است که داخل هتل انجام شده، همچنین مدیریت این هتل روی سلامت مسافران بسیار حساس است و به همین منظور سعی شده منوی غذایی بسیار سالمی در کنار  باشگاه تناسب اندام، حمام ترکی، سونا و جکوزی برای این هتل و مسافرانش قرار بگیرد.

5

هتل آرتیسان استانبول ام گالری (The Artisan Istanbul MGallery)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های میدان تکسیم که با خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و سفر به این شهر می‌توانید در آن اقامت داشته باشید هتل ارتیسان استانبول ام گالری است. مسافران می‌توانند طی یک پیاده‌روی ده دقیقه‌ای از این هتل به میدان تکسیم و خیابان استقلال برسند. اتاق‌های این هتل کاملا مدرن طراحی شده‌اند و دارای وای فای رایگان، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و... اشاره نمود. یکی از بهترین آپشن‌های این هتل خدمات اتوکشی و خشکشویی رایگان برای مسافران این هتل است.

هتل لامارتین (Hotel Lamartine)

یکی از بهترین هتل‌های میدان تکسیم برای افراد علاقه‌مند به دیدن مراکز تاریخی هتل لامارتین است. مسافران طی ۵ دقیقه می‌توانند از این هتل به ایستگاه تاکسی برسند و از آن طریق از بسیاری از جاذبه‌های تاریخی دیدن کنند. برج گالاتا، مرکز لطفی کردار و سالن تئاتر محسن طغرل از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری نزدیک به این هتل است. جعبه امنیت الکترونیک، خدمات خشکشویی و اتوکشی، سیستم تهویه مجزا، کافه، رستوران و... از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

6

هتل نیپون (Nippon Hotel) 

هتل نیپون یکی از هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم است که طراحی فوق‌العاده زیبای مینیمالیستی دارد. این هتل یکی از بهترین رستوران‌ها را درون خود جای داده که دارای سرآشپز‌های بسیار مجرب است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کنند. یکی دیگر از آپشن‌های این هتل نزدیکی آن به مرکز خرید نیسان تاشی است که از برندهای بسیار مشهور جهان است. لازم به ذکر است اتاق‌های این هتل از تجهیزات بسیار کاربردی برخودار است که از جمله آن‌‌ها می‌توان به اتاق‌های پنت هاوس،  وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوای سرمایشی و گرمایشی، جکوزی و آشپزخانه اشاره کرد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim)

 یکی دیگر از هتل‌های میدان تکسیم هتل تایتانیک سیتی تکسیم است که یک هتل ۴ ستاره بوده اما اغلب مسافران حداکثر رضایت را از خدمات این هتل دارند. این هتل دارای معماری مدرن است و کف تمامی طبقات از چوب پوشیده شده که یک حس فوق‌العاده به افراد منتقل می‌کند. این هتل در ۱۱ طبقه و ۲۰۲ اتاق طراحی شده است.

 

 هتل الیت ورد استانبول (Elite World İstanbul Taksim) 

یکی از بهترین هتل‌های میدان تکسیم که در نزدیک‌ترین فاصله به میدان تکسیم واقع شده است هتل 5 ستاره الیت ورد  با سبک معماری نئوکلاسیک است. طراحی داخلی این هتل بسیار جذاب و چشم نواز است، سرویس‌های بهداشتی این هتل تماما از جنس سنگ مرمر است و از فرش هایی با نقش و نگار بسیار زیبا درون این هتل استفاده شده است. از جمله ویژگی‌های این هتل می‌توان به استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حمام ترکی، باشگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اگر بلیط هواپیما تهران استانبول را رزرو کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم هتل الیت ورد را برای اقامت انتخاب کنید.

 

استانبول، بهترین مقصد گردشگری

طی سال‌های اخیر استانبول آمار بیشترین گردشگران از سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین طبق آمار دفاتر هواپیمایی مشاهده شده که پرواز تبریز استانبول یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها در تمام طول سال است. در چنین شرایطی پیدا کردن یک محل اقامت خوب یکی از دغدغه‌های گردشگران است که در این مطلب سعی کردیم با معرفی بهترین هتل‌های میدان تکسیم گردشگران بسیاری را راهنمایی کنیم. چنانچه قصد سفر به این شهر زیبا و مخصوصا اقامت و بازدید از محله تکسیم‌ را دارید اسنپ تریپ می‌تواند بهترین راهنما و همراه شما در این سفر باشد. این مجموعه با ارائه خدمات بی نظیر در زمینه انواع سفرهای داخلی و خارجی طی سال‌های اخیر توانسته است حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد