6 نکته که قبل از خرید ویدئو وال بهتر است بدانید

کد خبر: 1284688
6 نکته که قبل از خرید ویدئو وال بهتر است بدانید

 

ورود تکنولوژی به تمام لایه‌های زندگی، سبب شده که سبک زندگی افراد نیز تغییراتی داشته باشد. امروزه شیوه‌های سنتی برگزاری رویداد و کنفرانس‌ها جای خود را به شیوه‌های مدرن و دیجیتالی داده‌اند. در این بین، ویدئو وال یکی از پر کاربرد‌ترین نوع نمایشگر‌های دیجیتال به حساب می‌آید. شما با خرید ویدئو وال می‌توانید به شیو‌ه‌ای مدرن و با بازده بیشتر جلسات خود را برگزار کنید. با دانستن نکات کاربردی در خرید نمایشگر دیجیتال می‌توانید به محصولی با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنید.

 

خرید ویدئو وال؛ راهی برای بازاریابی نوین

با گسترش علم و تکنولوژی روز به روز شاهد تغییر شکل زندگی هستیم. تغییرات در حال حاضر با سرعت فزایند‌ه‌ای در حال پیش روی هستند و نمی‌توان از این غافله عقب ماند. نمایشگر‌های دیجیتال حرف اول را در کیفیت نمایش محتوا در سطح جهان می‌زنند. این نمایشگر با ابعاد بزرگی که دارند توجه افراد را تا انتهای جلسه به خود جلب می‌کنند. از این ویژگی می‌توان در جهت افزایش دقت مخاطب به خوبی استفاده کرد. اگر شما هم قصد خرید ویدئو وال دارید؛ 6 نکته زیر را قبل از خرید به دقت مورد بررسی قرار دهید.

1.بررسی کیفیت قطعات سازنده نمایشگر

نمایشگر دیجیتال به دلیل ابعاد بزرگ خود می‌تواند ابزار تبلیغاتی قدرتمندی به حساب بیاید. ویدئو وال می‌تواند نظر همگی حضار را به خود جلب کند. از این نوع نمایشگر‌ می‌توان در سالن‌های بزرگ برای برگزاری کنفرانس با بازده بالا استفاده کرد. ابعاد بزرگ ویدئو وال سبب‌ می‌شود تا از فواصل دور و ردیف‌های انتهایی سالن نیز محتوا به وضوح دیده شود. . در سالن کنفرانس و همایش، تالارها، سینما و استودیو‌های صدا و سیما می‌توان ویدئو وال را به کار برد.

برای این‌که خروجی تصاویر وضوح و کیفیت لازم را داشته‌ باشند؛ قطعات سازنده درونی در آن تاثیر دارند. قبل از خرید ویدئو وال، به دقت کیفیت قطعات سازنده آن بررسی کنید و کارایی نمونه‌های مشابه آن را مد نظر قرار دهید. هرچه از قطعات با کیفیتی استفاده شود؛ طول عمر نمایشگر نیز افزایش می‌یابد.

2.شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

دور اندیشی همواره در سال‌های پیش رو به کمک شما می‌آید. حین خرید ویدئو وال نیز برای مشکلات احتمالی دور اندیشی داشته باشید. گارانتی و خدمات پس از فروش به شما کمک می‌کند تا از بروز هرگونه مشکل و ادامه دار شدن آن جلوگیری شود. مراجع معتبر حین خرید، گارانتی چند ساله و ضمانت کیفیت محصول نیز به شما ارائه می‌دهد. وجود تیم پشتیبانی هم به شما در حل مشکلات پیش آمده یاری می‌رساند. در مقابل هزینه بالایی که برای خرید نمایشگر دیجیتال می‌پردازید؛ شرایط خدمات پس از فروش را به دقت بررسی کنید.

3.مقایسه قیمت ویدئو وال با بودجه در دسترس

قیمت ویدئو وال یکی از فاکتور‌های موثر حین خرید است که انتخاب نمایشگر را تحت الشعاع قرار می‌دهد. برای این‌که بتوانید انتخاب درستی بین محصولات متعدد داشته باشید؛ ویژگی نمایشگر‌های مختلف را باهم بررسی کنید. با در نظر گرفتن قیمت و بودجه‌ای که در دست دارید؛ انتخاب محصول را انجام دهید. خرید ویدئو وال نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است. شما با یک بار هزینه می‌توانید تا سال‌ها کار بازاریابی برند خود را با این نمایشگر انجام دهید. هزینه‌های جانبی را حین خرید نمایشگر شهری در نظر بگیرید. علاوه بر قیمت خود محصول، شما باید هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و نصب را نیز محاسبه کنید.

4.برند سازنده ویدیو وال

توجه به برند سازنده، یکی از راه‌هایی که می‌توانید با آن کیفیت نمایشگر را بررسی کنید. خرید ویدیو وال از یک برند نام آشنا با کیفیت قطعات سازنده آن ارتباط مستقیمی دارد.  قبل از خرید میزان رضایت مشتریان از محصولات آن برند را مورد بررسی قرار دهید. امروزه با توجه به محبوبیت زیاد ویدئو وال در مراسم‌های گوناگون، تولیدکنندگان متعددی برای این نمایشگر‌ها وجود دارد. برای خرید محصولی با قیمت کم، از کیفیت چشم پوشی نکنید.

 

5.ابعاد و بزرگی ویدیو وال

بزرگ بودن تلویزیون شهری یکی از ویژگی‌های اصلی آن در جذب مخاطب است. حین خرید ویدئو وال این ویژگی را مد نظر داشته باشید. ابعاد ویدئو وال را با توجه به محل نصب آن تعیین کنید. هرچه نمایشگر بزرگ‌تر باشد؛ به همان نسبت قیمت تمام شده نیز بالاتر می‌رود. برای این‌که ویدیو وال با طول عمر بالا خریداری کنید؛ فاکتور‌های زیر را در کنار هم بررسی کنید.

  • قیمت
  • ابعاد
  • برند سازنده
  • کیفیت محصول و رضایت مشتریان

چه بسا محصولی از یک برند ناشناخته باشد که در مقایسه ابعاد و قیمت امتیاز خوبی کسب کند؛ ولی کیفیت لازم را نداشته باشد. برای خرید نمایشگری با ابعاد بالا، از کیفیت و طول عمر آن چشم پوشی نکنید.

6.در نظر گرفتن محل نصب در داخل سالن

محل نصب ویدئو وال را به دقت قبل از خرید در نظر بگیرید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید ابعاد آن به درستی انتخاب کنید. بزرگ بودن بیش از حد نمایشگر سبب‌ می‌شود آسیب پذیری آن در فضای‌های بسته در اثر برخورد ناگهانی افراد بالا رود. شما بر اساس محل نصب بایستی به فکر محافظت و نگهداری از این محصول نیز باشید.

2

انتخابی درست در خرید ویدیو وال

استفاده از ویدئو وال 4k به شما کمک می‌کند تا با کمک ابزارهای قدرتمندی در بازار رقابت تبلیغاتی ظاهر شوید. در بین محصولات مختلف، ویدئو وال دیجی کالا ممکنه یکی از انتخاب‌ها به حساب می‌آید، اما انتخاب یک شرکت تخصصی برای ارائه خدمت و پشتیبانی باید گزینه شما باشد، برای این‌که خریدی مطمئن داشته باشید؛ باید کیفیت برند را به دقت بررسی کنید. مجموعه دیاکو مرکز خرید تلویزیون شهری، ویدئو وال، بیلبورد سه بعدی و هر نوع نمایشگرLED محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مجموعه با داشتن یک دهه تجربه بصورت تخصصی پیشرو این صنعت بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان مجموعه دیاکو، قبل از خرید مشاوره و راهنمایی بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد