اجرای کرکره برقی مغازه و پنجره- فروش بهترین کرکره برقی شیشه ای

کد خبر: 1290511

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه با یک اشاره، کرکره پنجره و مغازه‌تان را تبدیل به یک آثار هنری مدرن کنید؟ با اجرای کرکره برقی شیشه‌ای، نه تنها از نور طبیعی بهره می‌برید بلکه حریم شخصی شما نیز حفظ می‌شود. اگر نگاهی متفاوت به کرکره، داشته باشید، این ایده جذاب، معنای جدیدی به زیبایی و کارایی محیط شما اضافه خواهد کرد. با ما همراه شوید تا بیشتر حول موضوع بگردیم.

اجرای کرکره برقی مغازه و پنجره- فروش بهترین کرکره برقی شیشه ای

 

ویژگی های کرکره برقی شیشه ای

تیغه‌های کرکره برقی شیشه ای، اغلب به نام‌های تیغه کرکره شیشه ای، تیغه پلی‌کربنات یا تیغه‌های شفاف نیز شناخته می‌شوند. این تیغه‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه فردی هستند که آنها را از تیغه‌های کرکره برقی آلومینیومی‌ متمایز می‌کند.

موتور کرکره برقی شیشه ای بر اساس ابعاد کرکره انتخاب می‌شود و انواع آن شامل موتور توبلار، موتور توبلار صنعتی و موتور ساید است. در زمان انتخاب و خرید این نوع کرکره ها محاسبه و انتخاب مناسب موتور برای کرکره برقی شیشه ای امری مهم و ضروری است.

قیمت تیغه های خارجی بیشتر از تیغه های ایرانی است. کرکره برقی شیشه ای خارجی به دلیل جنس بهتر تیغه‌ها، از مرغوبیت بالاتری نسبت به تیغه های ایرانی برخوردارند. چرا که تیغه های ایرانی، با گذشت زمان کدر شده و تغییر رنگ می‌دهند.

کرکره های شیشه ای یا پلی کربنات (نانوکامپوزیت) به دلیل ویژگی هایی نظیر استحکام بالا، مقاومت در برابر ضربات، خش و اکسیداسیون، سبک بودن، مقاومت در برابر جریان الکتریکی و دمای ذوب بالا و زیبایی خاصی که دارند، جایگاه ویژه ای دارند. این ویژگی ها سبب کاهش فشار بر موتور و افزایش طول عمر قطعات شده است.

14

آلیاژهای بهترین کرکره برقی شیشه ای مغازه و پنجره

آلومینیوم اصلی‌ترین متریال در ساخت کرکره های برقی شیشه ای است. آلیاژ آلومینیوم فلزی سبک است که وزن نهایی کرکره برقی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. این امر نصب و جابجایی کرکره را آسان تر کرده و فشار کمتری به سازه وارد می‌کند. آلومینیوم به طور طبیعی لایه‌ای اکسیدی در سطح خود ایجاد می‌کند که از آن در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی محافظت می‌کند. از طرفی افزودن مس به آلومینیوم، استحکام و چقرمگی آن را افزایش می‌دهد. این امر کرکره های برقی را در برابر تنش‌ها و فشارهای فیزیکی مقاوم‌تر می‌کند. روی مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی را بهبود می‌بخشد و از آن در برابر اکسیداسیون محافظت می‌کند. سیلیسیم هم سختی و مقاومت به سایش آلومینیوم را افزایش می‌دهد. مجموع این عوامل باعث می‌شود کرکره‌های برقی در برابر خراشیدگی و ضربه مقاوم‌تر شوند.

فروش بهترین کرکره برقی پلی‌کربنات

نوع پلی‌کربنات یکی از فاکتورهای مهمی ‌است که کرکره های برقی شیشه ای را از یکدیگر متمایز می‌کند. سه نوع پلی کربنات پرکاربرد در بازار وجود دارد:

  1. پلی‌کربنات آلمانی مانند بایر (Bayer)

این نوع پلی کربنات از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شود و به همین دلیل از دوام، استحکام و شفافیت بالایی برخوردار است. کرکره برقی شیشه ای ساخته شده از پلی کربنات آلمانی در برابر ضربه، خط و خش، اشعه UV خورشید و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است. به دلیل کیفیت و مزایای ذکر شده، قیمت این نوع پلی کربنات و کرکره های ساخته شده از آن بالاتر از سایر انواع است.

2. پلی کربنات کره‌ای (مانند سامسونگ):

پلی‌کربنات کره‌ای کیفیت مطلوبی دارد و از شفافیت، استحکام و طول عمر قابل قبولی برخوردار است. قیمت این نوع نسبت به نوع آلمانی پایین‌تر است و به همین دلیل انتخابی مقرون به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود. کرکره شیشه ای کره‌ای برای مصارف عمومی‌مانند مغازه ها، فروشگاه‌ها و ساختمان‌های مسکونی مناسب هستند. کرکره برقی مغازه بهتر است از نوع کره ای انتخاب شود.

3. پلی کربنات ایرانی:

پلی کربنات ایرانی پایین ترین قیمت را در بین انواع پلی‌کربنات‌ها داشته و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه است. کیفیت این نوع پلی کربنات نسبت به دو نوع قبلی پایین‌تر است و ممکن است از نظر شفافیت، استحکام و طول عمر به پای آنها نرسد. کرکره شیشه ای ایرانی برای مکانهایی که بودجه محدود دارند یا نیاز به کرکره های موقت دارند، استفاده می‌شود.

نکات مهم:

کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه، نقش اساسی در طول عمر، کارایی و زیبایی کرکره برقی شیشه ای دارد. تشخیص نوع پلی کربنات به کار رفته در آنها (آلمانی، کره ای یا ایرانی) دشوار است. به همین دلیل، برای اطمینان از کیفیت و اصالت پلی کربنات، بهتر است از فروشندگان معتبر و باتجربه خرید کنید.

15

مزایای استفاده از کرکره برقی شیشه ای پنجره

از مزایای استفاده از کرکره های شیشه ای یا نانوکامپوزیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد ضربه بودن و استحکام بسیار بالا: پلی کربنات به دلیل خواص فیزیکی خود در برابر ضربات مداوم و شدید مقاوم بوده و تغییر شکل نمی‌دهد.

زیبایی فوق العاده و قابلیت تطبیق با طرح و رنگ ساختمان: ظاهر شفاف و زیبای این کرکره ها امکان هماهنگی با نمای ساختمان را فراهم می‌کند.

ضد خش بودن: سطح صاف و صیقلی کرکره برقی شیشه ای مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی دارد.

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: پلی کربنات در هیچ شرایطی دچار اکسیداسیون نمی‌شود.

وزن سبک: استفاده از پروفیل های آلومی‌نیومی‌به جای لوله آهنی سبب کاهش وزن پرده کرکره شده و بر عملکرد موتور و سیستم حرکتی کرکره برقی پنجره تأثیر مثبت می‌گذارد.

کاهش سر و صدا در حرکت کرکره: وزن سبک پرده کرکره شیشه ای موجب کاهش فشار بر موتور شده و در نتیجه سر و صدای حرکت کاهش می‌یابد.

در مجموع، ویژگی های منحصربه فرد محصول، این نوع کرکره را به گزینه ای محبوب و کاربردی در صنعت ساختمان و یا برای مغازه‌ها تبدیل کرده است.

رامادُر: مجری حرفه ای و متخصص کرکره برقی مغازه و پنجره

مجموعه رامادُر با سابقه ای درخشان در زمینه ی طراحی، ساخت و نصب کرکره برقی مغازه و پنجره، آماده ارائه ی خدمات با کیفیت و قیمتی مناسب به شما عزیزان می‌باشد. ما در رامادُر از بهترین مواد اولیه و یراق آلات باکیفیت برای ساخت کرکره برقی استفاده می‌کنیم. تمامی مراحل تولید و نصب کرکره برقی با نظارت دقیق کارشناسان مجرب ما انجام می‌شود تا از عملکرد صحیح، ایمن و بی نقص آن اطمینان حاصل شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کادر ما در تماس باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد