خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات مهر و ماه از بانک کتاب کنکور

کد خبر: 1040055
خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات مهر و ماه از بانک کتاب کنکور

یکی از انتشارات مطرح آموزشی کشور که در زمینه تولید نسل جدیدی از محتوای آموزشی در مقاطع مختلف مشغول به فعالیت است، انتشارات مهر و ماه بوده که کتاب‌های خلاقانه زیادی را روانه بازار کرده است. شناخت پروفروش‌‌ترین کتاب‌های انتشارات مهر و ماه به داوطلبان کمک خواهد کرد تا بتوانند در انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی خود بهترین تصمیم را بگیرند.

انتشارات مهر و ماه با ارائه محصولات خلاقانه توانسته است ایده‌های جدید را برای دانش آموزان ارائه دهد. به عنوان نمونه کتاب همراه من به عنوان یک دفتر برنامه ریزی محسوب می‌شود که برای مدیریت زمان و مشاوره تحصیلی دانش آموزان مؤثر است. همچنین در بخش کتاب‌های آموزشی این انتشارات می‌توان به کتاب ریاضی جامع مهر و ماه اشاره کرد که طرفداران زیادی دارد.

دفتر برنامه ریزی مهر و ماه

یکی از ایده‌های جالب انتشارات نشر مهر و ماه استفاده از ابزار کاربردی همراه من است که برای مدیریت صحیح زمان و مشاوره تحصیلی دانش آموزان ارائه شده است. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در این کتاب با مطالعه تجربیات چندین ساله مشاورین برجسته کنکور سراسری می‌توانند به ایده‌های نو جهت رسیدن به موفقیت دست پیدا کنند. در کتاب همراه من دانش آموزان می‌توانند برنامه ریزی هفتگی بر روی درس‌های خود داشته باشند و مطالعه درس به درس خود را در این کتاب ثبت کنند. دفتر برنامه ریزی مهروماه به دانش آموزان کمک خواهد کرد تا لیست کاری روزانه خود را جمع آوری کرده و جمع‌بندی هفتگی نسبت به کارهای خود داشته باشند. همراه من مهروماه به افراد این امکان را می‌دهد که مقالات مشاوره‌ای هفتگی را با توجه به نیاز خود دریافت کنند.

کتاب برنامه ریزی مهر و ماه برای کسانی که قصد دارند تا یک برنامه ریزی صحیح در رسیدن به موفقیت داشته باشند بسیار مؤثر است. راهکارهای مختلفی در این کتاب برای تنظیم خواب، ورزش و تغذیه سالم ارائه می‌شود که دانش آموزان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. تنظیم هیجانات برای رسیدن به موفقیت دارای اهمیت است که در این کتاب به دانش آموزان یاد داده می‌شود. قیمت دفتر برنامه ریزی مهروماه به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که دانش آموزان سراسر کشور بتوانند این کتاب مفید را خریداری کنند.

داوطلبان با خرید این کتاب می‌توانند برای رفع اشکال آزمون‌ها با تکنیک‌های جدید آشنا شوند و راهکارهای افزایش تمرکز در حین مطالعه کتاب درسی را به شکل اصولی یاد بگیرند.

ریاضی جامع مهر و ماه

یکی از کتاب‌های پرفروش نشر مهر و ماه کتاب ریاضی جامع مهر و ماه است که طرفداران زیادی دارد. ریاضی مهروماه جامع از بخش‌های متعدد تشکیل شده است که باعث می‌شود تا دانش آموزان بتوانند نیازهای خود را در این درس به شکل اصولی برطرف کنند. آموزش کامل کتاب که منطبق بر مباحث جدید کتاب‌های درسی است باعث یادگیری مطالب مختلف درس ریاضی خواهد شد. مهروماه ریاضی جامع دارای تست‌های هدفمند بوده و شامل مباحث کتاب ریاضی 1،2 و 3 است. ریاضیات جامع تجربی مهروماه با در نظر گرفتن اهمیت درس ریاضی در رشته تجربی سعی کرده است تا مطالب را به صورت کلی بیان کند و با ارائه تست‌های مختلف بتواند آمادگی دانش آموزان تجربی در این درس را افزایش دهد.

کتاب ریاضی جامع مهروماه دسته بندی تست‌ها را در سطوح مختلف انجام داده است تا داوطلبان کنکور سراسری در سطوح مختلف بتوانند برای رسیدن به آمار صد در صد موفقیت در این درس تلاش کنند. ریاضی جامع مهروماه دارای پاسخ‌نامه بسیار روان است و راه‌حل‌های کتاب را به شکل خلاق و متنوع توضیح می‌دهد. در واقع اگر بخواهید در درس ریاضی با جزئیات مختلف پاسخ‌های ارائه شده آشنا شوید بهتر است به این کتاب رجوع کنید. پاسخ نامه کتاب باعث می‌شود تا افراد بتوانند ایرادات خود را به شکل ایده آل رفع کنند.

انتشارات مهر و ماه

کتاب مهروماه ریاضی جامع خلاصه نموداری مطالب را به صورت جمع بندی شده در اختیار دانش آموزان کنکور سراسری قرار می‌دهد تا داوطلبان مطالب یادگیری شده را در ذهن خود تثبیت کنند. کتاب ریاضی مهروماه جامع دارای یک بخش سؤالات چالشی برای به چالش کشیدن اطلاعات آموخته شده داوطلبان است. دانلود کتاب ریاضی جامع تجربی مهر و ماه به دانش آموزان این اجازه را می‌دهد که بتوانند به برخی از آزمون‌های جامع شبیه سازی شده کنکور دسترسی پیدا کنند.

انتشارات مهر و ماه

نشر مهر و ماه با در نظر گرفتن شرایط جدید آموزشی توانسته است خلاقیت و نوآوری را در زمینه تولید نسل جدیدی از محتواهای آموزشی در مقاطع مختلف برای دانش آموزان ایجاد کند. در واقع اگر بخواهید به شیوه خلاقانه در درس‌های کنکوری، از مقطع ابتدایی تا دانشگاه پیش بروید می‌توانید از کتاب‌های متنوع نشر مهر و ماه استفاده کنید. به گفته انتشارات مهر و ماه وجود خلاقیت و نوآوری در تألیف کتاب‌های درسی باعث می‌شود تا یادگیری به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. در سال‌های گذشته روند پیشرفت ارائه کتاب‌های کمک درسی در این انتشارات بسیار متنوع بوده است.

دانش آموزان با دسترسی به محتواهای تصویری، مالتی مدیا، اپلیکیشن و آزمون‌های مختلف آنلاین می‌توانند نیازهای خود  را در زمینه کتاب‌های درسی به خوبی رفع کنند. طبق آمارهای به دست آمده انتشارات مهر و ماه با تولید بیش از دو میلیون کتاب در سال توانسته است مخاطبان زیادی را خود جذب کند. این انتشارات برگزیده جشنواره وب در سه دوره متوالی است که نشان دهنده رضایت مشتری از کتاب‌های تألیف شده است. در بین کتاب‌های متنوع این انتشارات وجود ابزار همراه من و ریاضی جامع مهر و ماه به داوطلبان این امکان را می‌دهد که بتوانند در زمینه مدیریت زمان و یادگیری دقیق درس ریاضی گام‌های مؤثری بردارند.

اگر به عنوان یک داوطلب کنکور سراسری بخواهید در دوران مطالعه درس‌های کنکور سراسری، زمان بندی مناسبی داشته باشید و تمرکز خود را به شکل قابل توجه بر روی دروس کنکوری جمع کنید بهتر است از ابزار کتاب کتاب برنامه ریزی کنکور انتشارات مهر و ماه استفاده کنید. همچنین وجود کتاب جامع ریاضی مهر و ماه باعث شده است تا درس ریاضی که به عنوان یک درس پیچیده است به زبان ساده بیان شود.

خرید کتاب‌های انتشارات مهر و ماه از بانک کتاب کنکور

زمانی که صحبت از خرید کتاب‌های کمک آموزشی می‌شود برای این که بتوانید با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به مجموعه مناسبی از کتاب‌های نشر مهر و ماه دسترسی پیدا کنید بهتر است یک فروشگاه مطمئن را برگزینید. فروشگاه کتاب کنکور به عنوان ارائه دهنده کتاب‌های کمک آموزشی جامع توانسته است در سال‌های اخیر توجه داوطلبان را به خود جلب کند. بانک کتاب کنکور به عنوان بانک خرید کتاب و دی وی دی‌های کمک آموزشی است که تخفیفات زیادی را به مشتریان ارائه می‌دهد. هزینه ارسال کتاب‌های خریداری شده به سراسر کشور بسیار مناسب است که این امر برای داوطلبان کنکوری اهمیت دارد.

کاربران می‌توانند هم از طریق وب‌سایت کتاب کنکور به آدرس ketabkonkour.com و هم به صورت تلفنی، تلگرامی و یا حضوری اقدام به خرید کتاب مورد نظر کنند. همچنین امکان پرداخت درب منزل نیز برای مشتریانی که سخت اعتماد می‌کنند در نظر گرفته شده است. البته سایت کتاب کنکور دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح می‌باشد و لذا خرید از این سایت کاملاً ایمن است. نماد اعتماد (اینماد) در پایین تمامی صفحات قابل مشاهده است. یکی از ویژگی‌های کلیدی کتاب کنکور دارا بودن طیف گسترده‌ای از انتشارات مختلف نظیر نشر الگو، مهر و ماه، مبتکران، دریافت، گاج، قلمچی، خیلی سبز، سفر خرد و غیره است.

برای خرید انواع کتاب کمک درسی پایه ی درسی شما از انتشارات مهر و ماه اینجا کلیک کنید

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها