جاذبه های گردشگری در جزیره کیش را با سفر باتو تجربه کنید

کد خبر: 1040241

گشت و گذار در اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش از جاذبه های پرطرفدار جزیره کیش است که چشم اندازی زیبا از آب های نیلگون را مقابل دیدگانتان قرار می دهد . این اسکله ، عرشه ای چوبی دارد و حدود چهارصد متر طول داشته و دهها متر نیز به سمت دریا پیشروی کرده است و تماما توسط مختصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است .

همچنین در این منطقه از تور کیش امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی وجود دارد و میتوانید انواع ورزش های مهیج آبی و تفریحات متنوع را در آن تجربه کنید . البته باید بدانید تهیه بلیط تفریحات آبی از کیوسک های کنار این اسکه نسبت به آژانس های گردشگری موجود در سطح شهر ، مقرون به صرفه تر خواهد بود .

هنگام ایستادن بر روی عرشه شاهد مناظری بسیار زیبا خواهید بود و تماشای غروب آفتاب از امتداد این عرشه چوبی ، بسیار بیادماندنی و رویایی است .

همچنین مراکز تفریحی مختلفی در اطراف این اسکه وجود دارد که معروف ترین و پرطرفدارترین آنها بولینگ مریم ، سینما چهار بعدی و کلوپ تفریحات دریایی و رستوران توتی فروتی است .

بازدید از خانه مردم شناسی بومیان کیش

به گزارش سفر باتو ، بازدید از خانه مردم شناسی شما را تا حد زیادی با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این جزیره آشنا ، می کند . این بنا در حدود دویست سال قدمت دارد و سبک معماری آن کاملا سنتی بوده و به خانه های مناطق کویری ایران شباهت دارد . خانه مردم شناسی به یکی از شخصیت‌های معروف این جزیره به نام حاج عبدالله ‌بن‌شاهین تعلق داشته و پس از مرگ وی به سازمان گردشگری جزیره کیش سپرده شد و از سال 1393 بعنوان مکانی فرهنگی مورد استفاده قرار گرفت .

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن مجموعه ای شگفت انگیز و بسیار مجهز است که با ورود به آن روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه خواهید نمود . پارک آبی اوشن از 1395 افتتاح و از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت . این مجموعه دارای محیطی وسیع ، پاکیزه و بسیار است و روزانه صد ها گردشگر را جذب می کند . پارک آبی اوشن بیش از پنج و نیم هکتار وسعت دارد و ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار نفر را دارد .

بیشتر بخوانید: جاذبه های دبی و کیش

باید افزود پارک آبی اوشن یکی از مجهز ترین پارک های آبی روباز در خاورمیانه است و همه وسایل بازی آن مطابق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند . در این مجموعه بازی های جدید و بسیار متنوعی برای تمام سنین در نظر گرفته شده که البته امتحان کردن برخی از آن ها دل و جرات زیادی می خواهد و برخی از پرطرفدارترین بازی ها عبارتند از پیچالوپ ، آدرنالین ، برکو ، سونامی ، موجاب ، رالی راید مارپیچ و ... . همچنین این مجموعه دارای محوطه بازی مخصوص کودکان نیز هست .

در پارک آبی اوشن بیش از چهارصد پرسنل حرفه ‌ای مشغول به کار هستند که همگی با تلاش بسیار محیطی شگفت انگیز را برای گردشگران فراهم نموده اند . امکانات رفاهی مختلف دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد که شامل کمد های لباس ، سالن های ماساژ ، کافه و رستوران های متنوع و خدمات دیگر است .

سانس های ورودی به این مجموعه در طول ایام هفته متغیر است و بهتر است قبل از تهیه بلیط سانس های ورودی آقایان و بانوان را چک نمایید .

گشت و گذار در باغ پرندگان

باغ پرندگان از آن دسته مجموعه های تفریحی است که خاطره بازدید و گشت و گذار از آن سالها در ذهن می ماند . این مجموعه از سال 1380 آغاز به کار نمود و جالب اینکه از همان ابتدا مورد توجه و استقبال قرار گرفت و هم اکنون به طور میانگین روزانه پانصد نفر بازدید کننده دارد .

بازدید از این مجموعه جالب و سرگرم کننده است و همین طور بسیار آموزنده خواهد بود . در مجموعه باغ پرندگان بیش از پنجاه گونه از پرندگان مناطق گرمسیری زندگی می کنند که برخی در قفس و برخی دیگر آزادانه در حال پرواز هستند و باغی زیبا پیرامون محیط زندگی آنها وجود دارد که بازدید از این باغ نیز لذتبخش خواهد بود .

این مجموعه در حدود سه هکتار وسعت داشته و از دو بخش تشکیل شده که در بخش اول وارد طبیعتی زیبا و سرسبز می شوید که در آن برخی از پرندگان در قفس نگهداری می شوند و در بیرون هر قفس اطلاعات اولیه آن پرنده را خواهید دید . در ادامه این مسیر به بخش دوم باغ پرندگان در سفر به کیش می روید در این بخش که حدود دو هکتار وسعت دارد برخی از انواع پرندگان در بیرون از قفس آزادنه در حال پرواز اند . بازدید و قدم زدن در این بخش بسیار جالب و شگفت انگیز است .

در انتها باید افزود باغ پرندگان در جنوب شرقی جزیره واقع شده و به مرکز خرید مرجان و پارک ساحلی سیمرغ نزدیک است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها