کمپین ومسابقه اینستاگرامی

کد خبر: 1046179
کمپین ومسابقه اینستاگرامی

کمپین ومسابقه اینستاگرامی

آیا می‌دانستید یکی از از راهکارهای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام راه‌اندازی کمپین اینستاگرام است؟ بسیاری از افراد با هدف پیشرفت و توسعه کسب و کار خود وارد نرم افزار اجتماعی اینستاگرام شده و در آن صفحه‌ای کاری راه‌اندازی می‌کنند. این گونه افراد اصولاً به فکر جذب فالوور واقعی برای بهتر دیده شدن هستند، به همین علت راهکارهای مختلفی را برای افزایش فالوور پیج خود به کار می‌بنند. این در حالی است که راه اندازی کمپین اینستاگرام گزینه‌ی مناسب‌تری برای جذب کاربران اینستاگرامی به شمار می‌رود، بنابراین بهتر است بدانید کمپین اینستاگرام چیست؟ پس ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

کمپین اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

از آنجا که اینستاگرام برای صاحبان مشاغل اینترنتی و اینفلوئنسرها اهمیت خاصی دارد، کمپین اینستاگرام یکی از راهکارهایی است که موجب جذب فالوور واقعی و بیشتر دیده شدن در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خواهد شد. به طور کلی به مجموعه فعالیت‌هایی که در طول زمانی معین صورت می‌گیرد و یکی از اهداف مهم مثل آگاهی کاربران از برند و جذب فالوور واقعی را پیگیری می‌کند، کمپین اینستاگرامی گفته می‌شود. بنابراین داشتن هدف برای راه‌اندازی یک کمپین اینستاگرامی بسیار مهم است و می‌بایست کابرانی که برای احقاق این کمپین فعالیت می‌کنند همگی یک هدف واحد داشته باشند. برخی از مهم‌ترین اهداف کمپین‌های مختلف در اینستاگرام عبارتند از:

  • افزایش و جذب فالوورهای جدید
  • معرفی و بهتر دیده شدن یک برند خاص برای پیشرفت در اینستاگرام
  • رونمایی از یک محصول جدید برای برندی خاص و...

مسابقات اینستاگرامی نوعی کمپین هستند!

قطعاً اگر شما یکی از کاربران اینستاگرامی باشید، بارها با مسابقات مختلفی در اینستاگرام رو به رو شده‌اید. جالب است بدانید که مسابقات اینستاگرامی نیز نوعی کمپین هستند که با کمک اسپانسر اینستاگرام راه‌اندازی می‌شوند. مسابقات اینستاگرامی هم هدف خاصی را دنبال می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها جذب مخاطبان و کاربران اینترنتی خواهد بود. به طور مثال صاحب یکی از کسب و کارها می‌تواند با کمک از یک اسپانسر اینستاگرام مسابقه‌ای راه‌اندازی کند و با این روش دنبال کنندگان پیج خود را به شوق شرکت در مسابقه به پیج خود بکشاند. به این صورت تعداد فالوورهای پیج افزایش خواهد یافت.

اینستامارکت ، بهترین طراح کمپین اینستاگرامی

لازم به ذکر است که راه‌اندازی یک کمپین که فرآیندی اصولی و درست داشته باشد، نیازمند یک طراحی حرفه‌ای خواهد بود. بنابراین می‌بایست در اولین قدم یک طراح متخصص و حرفه‌ای را برای این کار پیدا کنید. تنها با یک جستجوی کوتاه در گوگل خواهید دانست که اینستامارکت یک مجموعه کامل برای راه‌اندازی کمپین اینستاگرام یا مسابقات اینستاگرامی خواهد بود.

کمپین ومسابقه اینستاگرامی

اینستامارکت نام نام وبسایتی با نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و تنها شرکت تخصصی است که با مجوز رسمی فرآیند برگزاری، مدیریت و پشتیبانی کمپین‌های اینستاگرامی را بر عهده می‌گیرد. دریک بیان ساده‌تر تاکنون هیچ شرکتی به جز شرکت اینستامارکت موفق به دریافت این مجوز رسمی نشده است. به همین خاطر شما می‌توانید با اطمینان کامل راه‌اندازی کمپین اینستاگرامی خود را به این مجموعه بسپارید تا سیل عظیمی از فالوورهای اینستاگرامی به صورت خودکار به سمت پیج شما روانه شوند. بدیهی است که راه‌اندازی کمپین برای جذب فالوور واقعی به مراتب عاقلانه‌تر از خرید لایک یا فالوور از وبسایت‌های مختلف به شمار می‌رود، پس همین حالا از اینستامارکت کمک بگیرید....

کمپین ومسابقه اینستاگرامی

تاسیس : 1382

شماره ثبت : 203075

شناسه ملی : 10102447824

عضو اتاق بازرگانی ایران

دارای اینماد یک ستاره از وزارت صنعت و معدن

دارای لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها