برند رویال کنین را بهتر بشناسیم

کد خبر: 1055221

محصولات تولیدی شرکت رویال کنین با قدمتی بیش از 50 سال، همواره به‌عنوان یکی از بهترین و قابل‌اطمینان‌ترین تولیدات درزمینه غذای خشک و مکمل‌های خوراکی برای سگ و گربه بوده است. بدون شک اولین گزینه مطرح برای انتخاب و خرید غذا و مکمل‌های خوراکی سگ و گربه، برند این شرکت می‌باشد، هرچند به علت تنوع و ویژگی‌های خاص برخی از  این محصولات، انتخاب و خرید غذای خشک رویال کنین را با دشواری مواجه می‌کند. بنابراین انتخاب یک مرجع فروشگاهی معتبر به همراه مشاوره تخصصی می‌تواند در انجام یک انتخاب مناسب بسیار مؤثر واقع گردد. قابل‌ذکر است پشتوانه 50 سال تجربه تولید برای این برند، معیار سنجش خوبی برای اطمینان از کیفیت مناسب محصولات این شرکت است. تولیدات این شرکت از سال 1968 میلادی برای اولین بار با نام سوپ زرد برای سگ‌ها به بازار معرفی و طی سال‌های تجربه امروزه توانسته جایگاه قابل‌توجهی در برندهای مطرح تولیدکننده غذای خشک و مکمل‌های خوراکی برای سگ و گربه به دست آورد.

 

تولیدات شرکت رویال کنین به‌ طور خاص بر اساس ذائقه حیوانات و شرایط جسمی و زندگی آن‌ها تهیه و در سطح کیفی قابل‌توجهی به بازار ارائه می‌شود.  طیف وسیعی از تولیدات این شرکت متمرکز در بخش مکمل‌های درمانی در بستر غذای خشک و انواع کنسرو است، به‌گونه‌ای که بر اساس نیاز جسمی و شرایط سلامت و یا نوع خاصی از بیماری سگ و گربه، محصولی درمانی با محتوای غذای خشک و یا کنسرو تولید می‌کند. علاوه بر بخش مکمل‌های درمانی، این شرکت تولیداتی با سطح بالایی از مواد مغذی و متناسب با نوع خاصی از روش پیشگیری برای این حیوانات ارائه می‌نماید. برای مثال تولیدات مرتبط با پیشگیری مشکلات مجاری ادراری تحت عنوان یورنری کر و به‌تبع آن غذای خشک یورینری اس او که برای درمان مشکل مجاری ادراری ارائه‌شده است.

ویژگی‌های غذای تولیدی

 اولین مزیت مهم محصولات تولیدی این برند، توجه به نیازهای اساسی حیوانات با تولید غذاهای جداگانه برای شرایط مختلف آن‌ها، به‌صورت غذای خشک،کنسروی و پوچ می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولیدات این شرکت ، ارائه محصولات دربسته بندی‌های ویژه با درج توضیحات کامل و دستورالعمل‌های کاربردی در مورد ترکیبات و نحوه خوراک‌دهی است. راهنمای کامل درج‌شده روی بسته‌بندی این محصولات به صاحبان حیوانات خانگی این امکان را می‌دهد تا بتوانند میزان مصرف روزانه بر اساس وزن و میزان فعالیت حیوانات حیوان خانگی خود را با تحت عنوان یک رژیم غذایی مناسب تنظیم کنند.

از دیگر خصوصیات بارز در محتوای تولیدی این شرکت ، دقت و نوآوری در تغذیه و همچنین تضمین سلامت حیوانات خانگی است. متولیان تولیدات برند رویال کنین، با بیش از نیم‌قرن تجربه همواره در تلاش برای رفع نیازهای تغذیه‌ای سگ‌ها و گربه‌ها هستند، به‌طوری‌که دقیق‌ترین فرمولاسیون تغذیه با بیشترین سازگاری و بازدهی را ارائه و در اختیار دوست داران حیوانات خانگی قرار دهند.

تغذیه مناسب حیوانات خانگی

توجه به رژیم غذایی حیوانات خانگی از ویژگی های بارز این برند معروف و موفق می باشد. به طور مثال برخی از حیوانات خانگی دارای بیماری خاص ژنتیکی هستند. حتی بعضی از آنها نیز به مواد غذایی آلرژی دارند.

بنابراین در این گونه موارد سگ یا گربه شما اذیت می شود. برای اینکه نمی تواند هر غذایی را بخورد. شرکت سازنده این برند 10 سال در این باره تحقیق کرده و به غذاها و ترکیباتی دست یافته که مشکل این حیوانات را برطرف کند.

همواره این شرکت از سازنده هایی است که فعالیت خود را زیر نظر بهترین کادر دامپزشکان روز به روز گسترش داده و کیفیت محصولات خود را بالاتر می برد.

طبقه بندی محصولات

محصولات مختلفی از جمله غذای سگ و غذای گربه در قالب غذای خشک و کنسروی (تر) تولید می کند. غذاهای این شرکت از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند.

چون از 50 ماده مغذی در غذای خود استفاده نموده است. در حالیکه در برند های دیگر و یا در غذا های خانگی تنها از 20 ماده مغذی استفاده می شود.

این غذا ها در چند دسته بندی برای حیوانات خانگی تعبیه شده است.

دسته HEALTH NUTRITION : تغذیه سالم؛ با توجه به شرایط مختلف سنی، نژادی و حساسیت های مختلف جهت حفظ سلامتی طراحی شده است.

دسته LIFESTYLE HEALTH NUTRITION : این دسته غذایی بر اساس شیوه زندگی سگ ها طراحی شده است.

دسته BREED NUTRITION : این دسته غذایی بر اساس خصوصیات و حساسیت های نژادی سگ ها و گربه ها طراحی شده است.

دسته VETERINARY CARE NUTRITION : در حیواناتی با حساسیت های خاص برای حفظ بالاترین سطح سلامتی تنها توسط دامپزشک پیشنهاد می شود.

دسته VETERINARY DIET : با توجه به اهمیت تغذیه در مدیریت بیماری های مختلف این دسته غذایی جهت تجویز در بیماری ها توسط دامپزشک طراحی شده است.

بررسی کیفیت محصولات

این شرکت محصولات خود را از طریق تحقیقات علمی تولید می کند. به طوری که محصولات خود را بر روی 80 گربه و 250 سگ آزمایش می شوند. از اولین دانشمندانی که غذای بی نظیر این برند محبوب را تولید کرد، دکتر دنیل کلوچ بود. که به حیوانات علاقه خاصی داشت و برای سالم و بانشاط ماندن آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

همچنین این شرکت تحقیقات خود را گسترش داده و بر روی بیماری حیوانات آزمایشات مختلفی انجام داد. و متوجه شدند که بیماری های مربوط به استخوان سگ ها تحت تاثیر رژیم غذایی آنها می باشد. در این زمینه غذا های مخصوصی تولید و به بازار عرضه کردند.

سازندگان این برند خاص معتقدند که کلیه تولیدات باید حاوی نیاز های اصلی حیوانات باشند. به طوری که هیچ دامپزشک یا کارشناسی نتواند اشکالی در آنها پیدا کند.

منبع این مقاله پت شاپ آنلاین پتیپو است که ملزومات نگهداری و غذای خشک سگ و گربه را برای شما فراهم کرده تا بتوانید دسترسی راحتی را داشته باشید

شما می توانید از آدرس زیر به این سایت دسترسی داشته باشید

https://petipo.shop

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها