مهم ترین تجهیزات پزشکی مراقبت در منزل1400+تخفیف از توانی نو

کد خبر: 1064526

زمانی که به دلایل مختلف بخواهید از فرد بیمار در منزل مراقبت کنید برای این که بتوانید آسایش بیمار و خود را فراهم کنید نیاز به یک سری از تجهیزات پزشکی دارید. وجود مجموعه‌ای از محصولات کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روند نگهداری از بیمار را تسهیل ببخشید. در واقع وجود وسایل پزشکی مختلف به شما کمک خواهد کرد تا با ایجاد یک محیط مناسب، از بیمار خود به خوبی نگهداری کنید.

QpLUnXJChjZs

لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای نگهداری بیمار در منزل متنوع هستند که هر کدام می‌توانند باعث کاهش دغدغه بیماران شوند.به عنوان نمونه استفاده از دستگاه فشارسنج باعث می‌شود تا در طول شبانه روز و در صورت نیاز بتوانید علائم حیاتی بیمار را کنترل کنید. وجود تجهیزات مناسب از لحاظ احساسی و عاطفی نیز برای بیمار بسیار مهم بوده و وی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین تجهیزات کاربردی پزشکی برای مراقبت از بیمار در منزل اشاره خواهیم داشت.

مهم‌ترین تجهیزات پزشکی مراقبت از بیمار در منزل

می‌دانید که نگهداری از بیمار در منزل کار سخت و دشواری است که نیاز به فراهم کردن لوازم و تجهیزات مختلف دارد.در صورت خریداری یک سری از تجهیزات مناسب پزشکی، از فروشگاه تجهیزات پزشکی اینترنتی توانی نو، لوازم مورد نیاز مراقبت از بیمار را خریداری کنید، قادر خواهید بود تا به آسانی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و یک محیط آرام را برای بیمار مهیا کنید.

دستگاه‌های مراقبت از بیمار متنوع هستند و با توجه به نوع بیماری که قصد دارید از آن در منزل مراقبت کنید می‌توانید هر یک از تجهیزات پزشکی زیر را برای رسیدگی به بیمار خود خریداری کنید. لیست تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری از بیمار در منزل به شرح زیر است:

دستگاه فشارسنج

انواع فشارسنج بازویی دیجیتالی ،فشار سنج عقربه ای،فشارسنج جیوه در انواع بازویی و فشار سنج های دیجیتال مچی به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات پزشکی شناخته می‌شود که برای بررسی کردن علائم حیاتی بیمار در منزل بسیار کاربرد دارد. بیمارانی که دارای سابقه فشار خون هستند حتما باید فشارسنج را در منزل داشته باشند تا از حمله قلبی و مرگ ناگهانی نجات پیدا کنند. بررسی فشار خون و ضربان قلب یکی از شیوه‌های جلوگیری از سکته‌های قلبی و مغزی فرد بیمار است.

دستگاه فشار خون دیجیتالی یکی از انواع دستگاه‌های کاربردی و هوشمند است که برای گرفتن فشار خون افراد استفاده می‌شود. فرد بیمار بهتر است فشار خون خود را در صبح مورد بررسی قرار دهد تا بدون در نظر گرفتن عوامل محیطی بتواند کنترل مناسبی بر روی فشار خون خود داشته باشد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو، تجهیزات پزشکی مورد نظر خود نظیر دستگاه فشار خون را با کیفیت استاندارد و قیمت عالی خریداری کنند .

DfOp7NSgQzzI

دستگاه پالس اکسیمتر

دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی در انواع پرتابل برای منزل و پالس اکسیمتر رومیزی و شارژی برای مراکز درمانی کاربرد دارد نام دیگر پالس اکسیمتر انگشتی سنجشگر اکسیژن خون می باشد که با همه گیری کرونا بسیار مورد استفاده قرار گرفته استاین وسیله برای اندازه گیری دقیق میزان اکسیژن خون مورد استفاده قرار می‌گیرد.در واقع فرد بیمار با استفاده از این دستگاه می‌تواند میزان اکسیژن رسانی به قسمت‌های مختلف بدن نظیر قلب، دست و پاها را اندازه گیری نماید. پالس اکسیمتر به عنوان یک وسیله کوچک است که در مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد.

فرد بیمار با داشتن این دستگاه می‌تواند بدون وجود ابزاری برای فرو کردن سوزن به داخل بدن، به آسانی و با اتصال دستگاه به انگشت دست و یا پا، میزان اکسیژن رسانی را اندازه گیری نماید.برای خرید دقیق ترین پالس اکسیمتر ها با بالاترین کیفیت همراه با گارانتی معتبر میتوانید به صورت اینترنتی از تجهیزات پزشکی توانی نو اقدام به خرید نمایید. زمانی که سطح اکسیژن خون فرد بیمار 90 درصد یا بالاتر باشد یعنی سطح اکسیژن در وضعیت طبیعی قرار دارد.

دستگاه پالس اکسیمتر علاوه بر تعیین میزان سطح اکسیژن رسانی خون، قادر است نبض بیمار را نیز اندازه گیری نماید. این دستگاه به عوامل محیطی حساس بوده و اگر دستگاه در وضعیت متعادل قرار نداشته باشد، نمی‌تواند به درستی میزان اکسیژن و ضربان قلب بیمار را نمایش دهد.

دستگاه تب سنج

از دیگر تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مراقبت از بیماران تب سنج است. این دستگاه کاربردی در انواع مختلف نظیر تب سنج‌های دیجیتالی وجود دارد که باعث اندازه گیری دقیق دمای داخلی بدن بیمار خواهد شد. با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات پزشکی پیشرفته، افراد برای اندازه گیری دمای داخلی بدن خود می‌توانند از تب سنج دیجیتال استفاده کنند. از دیگر تب سنج‌های موجود در بازار می‌توان به تب سنج لیزری، جیوه و درون گوشی اشاره کرد که هر کدام عملکرد مختلفی دارند. شاید به جرات بتوان گفت که دستگاه تب سنج به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی است که در مواقع مختلف نظیر سرماخوردگی، آنفلولانزا، شیوع ویروس‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گرم بودن دمای داخلی بدن تا حدود زیادی نمی‌تواند بیان کننده میزان تب باشد، در این صورت وجود یک دستگاه تب سنج باعث می‌شود تا افراد بتوانند از میزان تب موجود در بدن خود مطلع شوند. دستگاه‌های دیجیتالی موجود در بازار با داشتن قابلیت بدون تماس قادر هستند تا دمای داخلی بدن را از طریق صفحه نمایش دیجیتال نمایش دهند. تب سنج دیجیتال با استفاده از پرتو مادون قرمز به بیمار کمک خواهد کرد تا بتواند با سرعت بالایی از میزان دمای داخلی بدن خود مطلع شود.

دستگاه تست قند

TVi8KwUzAFoL

بیماری دیابت یکی از بیماری‌های شایع در بین ایرانی‌هاست. افراد به دلیل داشتن مشغله‌های فراوان در طول زندگی و عدم تحرک کافی به مرور زمان دچار بیماری دیابت می‌شوند. البته وراثت و رژیم غذایی نامتعادل در ابتلا به این بیماری موثر است. وجود دستگاه تست قند به عنوان یک دستگاه کاربردی برای اندازه گیری میزان قند خون فرد بیمار است. افراد برای خرید دستگاه تست قند می‌توانند یک فروشگاه معتبر تجهیزات پزشکی را پیدا کرده تا با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند. بیماران دیابتی باید بتوانند در منزل و بدون دغدغه، از وضعیت قند خون خود آگاه شوند.

بیماری قند خون در صورتی که در حالت بالا و یا پایین خود قرار داشته باشد می‌تواند بسیار خطرناک باشد. افرادی که دچار این بیماری هستند با کنترل میزان قند خون خود قادر خواهند بود تا از ایجاد زخم‌های روی دست و پاهای خود جلوگیری نمایند. اگر بخواهید دستگاه قند خون را با استاندارد روز خریداری کنید بهتر است در انتخاب فروشگاه تجهیزات پزشکی وسواس بیشتری به خرج دهید.

تجهیزات پزشکی کاربردی برای بیماران حاد بستری در تخت

برخی از بیماران در منزل به دلیل داشتن شرایط حاد مجبور به استفاده از تجهیزات دیگر هستند تا بتوانند با گذر از بیماری، به وضعیت بهبودی نزدیک شوند. این دسته از بیماران علاوه بر استفاده از تجهیزات کاربردی بالا باید از تخت‌های بیمارستانی، تشک مواج و سایر تجهیزات دیگر نیز استفاده کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین تجهیزات کاربردی مورد نیاز برای بیماران حاد موجود در منزل اشاره خواهیم داشت:

تخت بیمارستانی

کاربرد تخت‌های بیمارستانی تا حدود زیادی به وضعیت بیمار بستگی دارد. افراد برای این که بتوانند یک تخت بیمارستانی مناسب تهیه و خریداری کنند باید ابتدا وضعیت بیمار خود را به صورت کامل بسنجند. تخت‌های بیمارستانی برای بیماران مختلف به کار گرفته می‌شود و با توجه به کاربردهای این نوع از تخت‌ها می‌توان گفت که این وسیله کاربردی چیزی شبیه دارو برای بیماران است. تخت بیمارستانی موجود در بازار، در مدل‌های مختلف است که بر اساس نوع بیماری فرد قابل خریداری است.

این تجهیزات پزشکی به بیمار کمک خواهد کرد تا در زمان استراحت و جا به جایی بتواند فشار کمتری را تحمل نماید. به طور مثال برخی از بیماران درون منزل، با استفاده از تخت بیمارستانی سه شکن که دارای حالت برقی یا مکانیکی است می‌توانند به راحتی استراحت کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که تخت‌های بیمارستانی دارای امکاناتی هستند که تخت‌های خانگی فاقد آن امکانات هستند. فرد بیمار با خرید تجهیزات پزشکی باکیفیت و استاندارد نظیر تخت بیمارستانی مناسب می‌تواند بدون نیاز به دیگران وضعیت خود را به سهولت تغییر دهد.

تخت‌های بیمارستانی دارای بخش تنظیم پشت سر بیمار است که بین صفر تا نود درجه قابل تنظیم است. افرادی که دچار شکستگی هستند و یا جراحی‌های مختلف نظیر جراحی قلب و عروق را انجام داده‌اند می‌توانند خرید این نوع از تخت‌ها را در برنامه خود قرار دهند.

TwGwYjDKSHJq

تشک مواج

تشک مواج یا تشک زخم بستر از جمله تجهیزات پزشکی پرکاربرد در منازل است که کاربرد اصلی آن برای جلوگیری از زخم بستر بیماران مختلف است. افرادی که به دلایل بیماری نمی‌توانند تحرک کافی داشته باشند می‌توانند تشک مواج را برای استفاده آسان خریداری کنند. تحرک کم در بیمارانی که دچار مشکلات حاد هستند باعث ایجاد زخم بستر در آنان می‌شود از این رو خرید تشک مواج می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. ویژگی‌های زیادی در تشک مواج وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به راحتی بیمار و جلوگیری از ایجاد زخم بستر اشاره کرد.

تنوع تشک مواج در بازار به گونه‌ای است که بیماران بر اساس نیاز خود می‌توانند یک خرید متناسب داشته باشند. افرادی که مدت زمان بستری آنها طولانی است بهتر است به دنبال انتخاب تشک‌های مواج سلولی باشند و اگر مدت بستری بیمار کوتاه است خرید تشک مواج زنبوری توصیه می‌شود. هزینه خرید تشک مواج با توجه به فروشگاه انتخابی و مدل مورد نظر افراد متفاوت است. خرید تجهیزات پزشکی مناسب از یک فروشگاه معتبر باعث می‌شود تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و به محصولات باکیفیت دسترسی پیدا کنید.

کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز برای بیماران تنفسی

دستگاه‌‌های اکسیژن ساز، تجهیزات پزشکی هستند که اکسیژن موجود در هوا را به صورت متمرکز در آورده تا اکسیژن غنی شده به بیماران برسد. افرادی که دچار بیماری تنفسی حاد هستند برای این که بتوانند به راحتی اکسیژن مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز دارند. لوازم و محصولات جانبی دستگاه اکسیژن ساز شامل فیلتر، مرطوب ساز و لوله‌های اکسیژن است که باعث اکسیژن رسانی راحت به بیماران تنفسی می‌شود.

این دستگاه برای بیمارانی که در منزل نیاز به اکسیژن غنی شده به صورت نامحدود دارند بسیار مقرون به صرفه است. برخی از بیماران به دلیل بیماری مزمن انسداد ریه، آمفیزم و سایر بیماری‌های تنفسی نمی‌توانند به راحتی اکسیژن مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. این گونه بیماران با خرید دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن قادر خواهند بود تا با تجزیه گازهای ترکیبی موجود در هوا به راحتی اکسیژن مورد نیاز خود را به دست آورند. برخی از تجهیزات پزشکی نظیر دستگاه اکسیژن ساز به شکل قابل حمل است که به بیماران کمک خواهد کرد تا جریان هوا را تصفویه کنند.

برای بیماران و افرادی که قصد نگه داری سالمندان را در منزل دارند، خرید تجهیزات پزشکی باکیفیت دارای اهمیت است. در بین فروشگاه‌های ارائه دهنده تجهیزات پزشکی می‌توان به فروشگاه توانی نو اشاره نمود.

hizWYXcfWGSZ

خرید تجهیزات پزشکی باکیفیت از فروشگاه اینترنتی توانی نو

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو مرجعی تخصصی برای قیمت، خرید، فروش و نیز بررسی جامع و دقیق انواع کالای پزشکی خانگی و بیمارستانی است که با ارائه پشتیبانی و مشاوره به صورت شبانه روزی در دسترس شما عزیزان است. این فروشگاه با بررسی نیازهای بهداشتی، درمانی و توانبخشی افراد سعی کرده است تا یک بستر امن را برای خرید تجهیزات باکیفیت پزشکی فراهم نماید. افراد برای دسترسی به تجهیزات مناسب پزشکی بیماران می‌توانند با شیوه‌های پرداخت نوین در هر مکان و زمان به تجهیزات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر خرید انواع تجهیزات پزشکی کاربردی، افراد می‌توانند اطلاعات جامعی درباره تمام بیماری‌ها و نحوه درمان آنها کسب کنند. یک نکته حائز اهمیت در فروشگاه توانی نو این است که تمام کالاها و خدمات دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هستند. فعالیت فروشگاه توانی نو تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. اگر بخواهید بدون هدر دادن زمان محصولات باکیفیت پزشکی را خریداری کنید می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید. فروشگاه توانی نو با ارائه کالاهای با اصالت سعی کرده است تا نیاز بیماران را به شکل گسترده تامین نماید.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تجهیزات پزشکی باکیفیت می‌توانید به فروشگاه توانی نو به آدرس tavanino.com سر بزنید و از محصولات این فروشگاه دیدن کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها