دندان پزشکی اقساطی و پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی چگونه ممکن است؟

کد خبر: 1082503

ذکر اهمیت سلامت دهان و دندان و ضرورت انجام عمل جراحی بینی به همراه معرفی قسطا به عنوان راه حلی برای خرید اقساطی، پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی و پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی

در این مقاله مطالب بسیار جالب و مفیدی در مورد خرید اقساطی خواهید خواند. اگر قصد دارید هر نوع کالا را به طور اقساطی بخرید و یا از هر نوع خدمات مانند خدمات دندانپزشکی، عمل جراحی بینی و ... استفاده کنید، با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه برای خرید اقساطی کالا و یا استفاده از خدمات دندان پزشکی اقساطی ، پرداخت هزینه عمل بینی اقساط و ... اقدام نمائید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی

همانطور که می دانید عمل بینی یا با هدف زیبایی و به منظور تغییر شکل و فرم آن صورت می گیرد و یا با هدف بهبود عملکرد تنفس. جراحی بینی به دلایل پزشکی، مانند اصلاح مشکلات تنفسی مربوط به بینی یا اصلاح بد شکلی ناشی از ضربه یا نقص مادرزادی انجام می شود. فرقی نمیکند با چه هدفی، بینی خود را عمل می کنید. شما می توانید با قسطاکارت هزینه آن را به صورت قسطی و در چند ماه پرداخت کنید.

عمل جراحی بینی به صورت بیهوشی عمومی یا از طریق بی حسی موضعی انجام خواهد شد و به هیچ عنوان نیاز به بستری شدن و حتی یک شب ماندن در بیمارستان وجود ندارد.

 

هزینه عمل بینی چقدر است؟

هزینه عمل بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از جنس بینی که گوشتی باشد یا استخوانی، تنها زیبایی باشد یا برای مشکلات تنفسی هم اقدام به عمل کرده باشید، تخصص پزشک، در کلینیک خصوصی عمل می شوید یا در بیمارستان و داروهای مورد نیاز!

نکته قابل توجه دیگر آن است که بیمه، هزینه عمل های زیبایی را پرداخت نمی کند و شخص باید آن هزینه را بپردازد. در کل هزینه های جراحی بینی نیز بسیار سنگین است و هر کسی ممکن است از پس پرداخت هزینه آن بر نیاید و پرداخت هزینه عمل بینی اقساط می تواند راه حل این مشکل باشد. آیا می دانید چگونه ؟ همچنان با ما همراه باشید، در ادامه مطالب بیشتری خواهیم گفت.

خدمات دندان پزشکی اقساطی

بسیاری از افراد از مراجعه به دندانپزشکی وحشت دارند؛ به نظر شما علت چیست؟ ممکن است عده ای به دلیل اینکه تحمل درد را ندارند از مراجعه به مراکز دندانپزشکی خود داری کنند؛ اما واقعیت این است که اگر به موقع به مشکلات دهان و دندان خود رسیدگی نکنید، نه تنها درد بیشتری را باید تحمل کنید، بلکه متحمل هزینه های سنگینی خواهید شد.

بنابراین یکی دیگر از مشکلاتی که مانع از مراجعه افراد به دندانپزشکی می شود، مربوط می شود به هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی؛ و چنانچه بتوانید از خدمات دندان پزشکی اقساطی بهره مند شوید دیگر نگرانی بابت سلامت دهان و دندان خود نخواهید داشت و با مراجعه هر چه زودتر به یک مرکز دندانپزشکی مناسب می توانید مشکلات دهان و دندان خود را بر طرف نمائید.

اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان

عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت نکردن صحیح از آن ها می تواند منجر به بوی بد دهان ، عفونت لثه ها ، از دست دادن دندان و حتی ابتلا به بیماری های بدتری شود. به همین دلیل در این بخش از مقاله به نکاتی در مورد اهمیت بهداشت دهان و دندان اشاره کرده ایم.

  • عدم سلامت کامل دهان و دندان منجر به بوی بد دهان می شود

دندانپزشکان معتقدند که اگر روزانه حداقل دو بار باکتری ها و غذا به طور کامل از دهان پاک نشود، بوی بد دهان ایجاد می شود.

  • از بین رفتن مینای دندان، باعث فرسودگی دندان ها می شود

اگر به سلامت دندان ها اهمیت ندهید، سطح بالایی و سفت دندان که به عنوان مینای دندان شناخته می شود از بین خواهد رفت و در اثر از بین رفتن مینای دندان، دندان ها نیز به سرعت دچار پوسیدگی می شود.

  • التهاب و خونریزی لثه منجر به از دست دادن دندان ها می شود

همانطور که می دانید لثه محل استقرار دندان ها در دهان می باشد و لثه سالم می تواند دندان را سفت و محکم سر جای خود نگه دارد. بنابراین در صورتی که لثه ها دچار التهاب و خونریزی شود، دیگر قادر به نگهداری دندان ها نخواهد بود و پس از مدت زمان کوتاهی دندان ها لق شده و می افتد.

و از همه مهم تر اینکه سلامت دهان و دندان بر سلامت کل بدن شما تاثیرگذار است و قطعا لازم است که به طور مرتب برای چکاپ دندان های خود به دندانپزشکی مراجعه کنید.

آیا دندان پزشکی اقساطی همه خدمات را شامل می شود؟

بله شما با قسطا کارت می توانید هزینه کلیه خدمات دندانپزشکی شامل سلامتی و زیبایی را به صورت قسطی پرداخت کنید. ممکن است بخواهید علاوه بر پرداخت هزینه های عصب کشی، پر کردن دندان و ... موارد دیگر زیبایی مانند طراحی لبخند، ارتودنسی و... را نیز انجام دهید؛ با قسطاکارت هیچگونه محدودیتی برای خدمات دندانپزشکی نخواهید داشت.

آیا مایلید تا با نحوه استفاده از خدمات دندان پزشکی اقساطی آشنا شوید؟ پس ادامه این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

خرید اقساطی کالا و خدمات از طریق قسطا

شاید نام قسطا را قبلا شنیده باشید. آیا با خدمات آن آشنا هستید؟

قسطا یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تسهیلات الکترونیکی به مشتریان می باشد که از طریق آن می توانید به آسانی خرید اقساطی انواع کالا، استفاده از خدمات دندان پزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساط و ... را با مناسب ترین شرایط داشته باشید.

قسطا در حال حاضر چندین سال است که در صنعت لندتک حضوری فعال دارد و خوشبختانه تمامی مشتریان از خدمات آن رضایت کامل داشته اند.

چند ویژگی مهم، قسطا را از سایر شرکت های ارائه دهنده تسهیلات متمایز ساخته است. این ویژگی ها عبارتند از :

  • امکان دریافت امتیاز از قسطا بدون نیاز به ضامن
  • ارائه کارت اعتباری قسطا کارت برای خرید اقساطی
  • امکان بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری به صورت متغیر و انعطاف پذیر
  • پرداخت اقساط ماهیانه با احتساب حداقل نرخ سود
  • قسطا کارت محدود به خرید از فروشگاه های خاصی نیست و شما می تونید با استفاده از آن از هر فروشگاهی که مد نظر دارید خرید نمائید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

اگر قصد دارید خرید اقساطی انواع کالا و خدمات از جمله پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی ، پرداخت هزینه هزینه عمل بینی اقساط و ... را با استفاده از قسطا کارت انجام دهید، لازم است که از قسطا ، کارت اعتباری دریافت کنید.

به منظور دریافت کارت اعتباری قسطا کارت مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

گام اول : ابتدا در سایت قسطا یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

گام دوم : پس از ساخت حساب کاربری می توانید فرایند 5 مرحله ای ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا را آغاز نمائید. در مرحله اول لازم است که مبلغ مورد نیازتان، تعداد اقساطی که مایل به پرداخت آن هستید و مبلغ پیش پرداخت را مشخص کنید.

گام سوم : در این مرحله باید مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. این مدارک شامل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی شما و گزارش حساب چک تان می باشد.

گام چهارم : به این مرحله، مرحله اعتبارسنجی گفته می شود. سیستم امتیاز دهی قسطا اینگونه عمل می کند که ابتدا توسط یک سیستم اعتبارسنجی، اعتبار شما مورد بررسی و سنجش قرار گرفته و در صورت تائید گزارش چک شما ، نتیجه اعتبارسنجی رضایت بخش بوده و می توانید فرایند درخواست قسطا کارت را ادامه دهید.

لازم به ذکر است که نتیجه اعتبارسنجی، ظرف مدت 1 روز کاری به شما اعلام خواهد شد.

گام پنجم : در مرحله پنجم، قسطا از شما می خواهد تا تعداد چک مشخص شده را تحویل دهید. تحویل چک ها می تواند هم به صورت حضوری و هم از طریق پست انجام شود.

گام ششم : پس از تحویل چک ها به قسطا، کارت اعتباری برای شما صادر می شود. اما دوستان توجه داشته باشید که در این مرحله قسطا کارت قابل استفاده نیست، چون عملیات شارژ آن در مرحله بعد انجام خواهد شد.

گام هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ پیش پرداخت مشخص شده را به حساب قسطا واریز نمائید. پس از آن قسطا کارت شما شارژ شده و می توانید از آن استفاده کنید.

حال که قسطا کارت را در دست دارید می توانید از تمام فروشگاه های سراسر کشور خرید کنید و از خدمات کلیه ی مراکز دندانپزشکی، جراحی بینی و ... بهره مند شوید. خوشبختانه قسطاکارت هیچگونه محدودیتی برای فروشگاه های فیزیکی و آنلاین ندارد.

تنها نکته قابل توجه این است که اگر می خواهید از فروشگاه های معتبر آنلاین با قسطاکارت خرید کنید؛ لازم است که رمز آن را فعال کنید. شما کلیه ی هزینه های مربوطه را نقدا می پردازید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساط چند ماهه برای قسطا واریز می کنید.

با قسطا بدون محدودیت هر آنچه را که فکر می کنید؛ می توانید خریداری کنید.

تعداد اقساط در قسطا چگونه است؟

تعداد اقساط توسط متقاضی طی مراحل درخواست تسهیلات انتخاب می شود. اقساط از سه ماه تا ده ماه قابل تغییر است و شما بعد از آنکه در وبسایت ثبت نام کردید؛ می توانید تعداد اقساط و چک ها را مشخص کنید. همچنین تعداد چک های موردنیاز با توجه به تعداد اقساط بین سه تا شش عدد متغیر است.

کلام آخر

این روزها ما شاهد نوسانات شدید قیمت ها هستیم و متاسفانه در بازار آشفته فعلی قیمت ها هیچ گونه ثباتی ندارد. بنابراین حتی با پس انداز کردن نیز ممکن است نتوانید طبق برنامه ریزی مالی خود موفق به خرید کالای مورد نظر خود بشوید.

از سوی دیگر انجام خدمات پزشکی نظیر انواع عمل جراحی، جراحی بینی، دندانپزشکی و ... ما را متحمل پرداخت هزینه های سنگین می نماید که امکان پرداخت نقدی آن هزینه ها واقعا امکان پذیر نیست.

در این میان قسطا به منظور رفاه حال مردم جامعه و متقاضیان دریافت تسهیلات، جهت سهولت خرید اقساطی انواع کالا ، استفاده از خدمات دندان پزشکی اقساطی ، پرداخت هزینه عمل بینی اقساط و خدماتی از این قبیل گامی موثر برداشته و با شرایطی مناسب و ویژه خدمات خود را برای مشتریان عزیز ارائه داده است. پس زمان را از دست ندهید و همین الان به وب سایت قسطا سری بزنید!

 از توجه و همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها