خرید موتور اقساطی و یخچال اقساطی| فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

کد خبر: 1099219

1

برخی از افراد برای تفریح، موتورسواری می کنند و برخی دیگر برای رفت و آمد از موتور سیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه برای انجام امورات و کارهای روزمره خود استفاد می کنند؛ به هر حال هدف شما هرچه باشد، دلایل زیادی برای خرید موتورسیکلت وجود دارد. البته شاید خیلی ها داشتن موتور را به اندازه سایر لوازم خانگی مثل یخچال و ... ضروری ندانند، اما اگر بتوانید موتور اقساطی بخرید و به درستی و با رعایت نکات ایمنی از آن استفاده کنید، داشتن آن می تواند مفید باشد. آیا می دانید برای خرید موتور اقساطی، یخچال اقساطی و به طور کلی فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن باید از کجا شروع کنید؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چرا اقساطی خرید کنیم؟

روز به روز به تعداد سخنرانان انگیزشی که در مورد افزایش درآمد هوشمندانه صحبت می کنند اضافه می شود. همچنین صحبت از درآمد فعال، سرمایه گذاری و ... داغ است.

با توجه به افزایش لحظه ای قیمت ها، پس انداز دیگر نمی تواند پشتوانه ای برای آینده و یا زمان ایجاد مشکل باشد. این روزها سرمایه گذاری حرف اول را می زند. حال اگر تمام درآمد ماهیانه خود را خرج کنید؛ پایان ماه پولی برای سرمایه گذاری باقی نمی ماند. مشاوران مالی توصیه می کنند اول مبلغی را به عنوان سرمایه گذاری از درآمد ماهیانه خود جدا کنید و سپس مابقی را برای هزینه های خود استفاده کنید. اما چگونه؟

خرید اقساطی می تواند در این زمینه راهکار مناسبی باشد. فقط این نکته را مد نظر قرار دهید که خرید اقساطی به واسطه فروشگاه ها یا افرادی که کارمزد بالا یا ضمانت نامه هایی از شما می خواهند که باید هفت خان رستم را بگذرانید؛ نه تنها کمک کننده نیست بلکه ممکن است هزینه بالایی برای شما داشته باشد. پس برای انتخاب شرکتی که ارائه دهنده خدمات اقساطی است؛ وسواس به خرج دهید.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با مجموعه ای پیشتاز در صنعت لندتک آشنا کنیم.

موتور اقساطی بخرید

عده ای بر این باورند که موتور سیکلت وسیله ای خطرناک ، گران قیمت ، پر سر و صدا و موجب آلودگی محیط زیست است. در مقابل عده بیشتری برای رسیدن به کارهای روزمره، از موتورسیکلت استفاده می کنند؛ چرا که یکی از راه های متوقف نشدن در این شلوغی خیابان ها، موتور می باشد.

2

واقعیت این است که امروزه استفاده از موتور سیکلت تا حد زیادی به حمل و نقل شهری کمک کرده است؛ اگر دید خود را نسبت به این مسئله کمی متفاوت کنید، موتور سیکلت ها می توانند دنیایی از امکانات عملی و احساسی فوق العاده ای را نیز برای شما به ارمغان آورند.

به علاوه موتور سیکلت ارزان تر از اتومبیل است، تهیه قطعات آن راحت تر است و عموماً بیشتر از اتومبیل ها عمر خواهند کرد. اما با این وجود اگر نگران پرداخت هزینه خرید موتور سیکلت هستید، می توانید برای خرید موتور اقساطی اقدام کنید. خرید اقساطی موتور سیکلت راهی آسان برای خرید یک وسیله نقلیه سبک و راحت است.

خرید یخچال اقساطی

از گذشته تا کنون یخچال و فریزر جز پرکاربردترین لوازم خانگی بوده و از آنجایی که بدون یخچال امکان نگهداری مواد غذایی برای مدت زمان طولانی امکان پذیر نیست، هیچ خانه ای وجود ندارد که این وسیله ی پراهمیت در آن وجود نداشته باشد.

3

سال ها قبل، یخچال ها ساده بودند و امکانات زیادی نداشتند، اما با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات زیادی در ساخت یخچال و فریزر ایجاد شد و امروزه یخچال ها کاملا مدرن شده اند.  

در حال حاضر انواع مختلفی از یخچال و فریزر در بازار موجود است. همه آن ها از نظر قیمت ، ویژگی ها ، شکل ، اندازه و ظرفیت با یکدیگر تفاوت دارند. به این ترتیب مصرف کنندگان به راحتی می توانند یخچال مناسب خود را انتخاب کنند؛ و تنها مشکلی که وجود دارد مسئله افزایش قیمت هاست.

در حال حاضر افزایش قیمت ها باعث شده است که بسیاری از افراد خرید یخچال قسطی را به خرید نقدی آن ترجیح دهند؛ و خبر خوب این است که شرکت های متعددی روی کار آمده اند که امکان خرید موتور اقساطی، یخچال اقساطی، را از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن برای مشتریان فراهم کرده اند و شرکت قسطا یکی از این شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی است.

 

آشنایی با قسطا و نحوه ی خرید از طریق این شرکت

اگر به دنبال جایی مطمئن برای خرید اقساطی انواع کالا از قبیل خرید موتور اقساطی، یخچال اقساطی و ... یا محلی برای فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن می گردید، توصیه می شود که حتما سری به وب سایت قسطا بزنید.

قسطا یک مجموعه ارائه دهنده خدمات پرداخت امتیاز بدون ضامن است که امکان خرید اقساطی و استفاده از خدمات مختلف را از طریق یک کارت اعتباری برای شما فراهم می کند.

عملکرد قسطا برای خرید اقساطی

قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک است که به متقاضیان دریافت وام و تسهیلات ، بدون نیاز به ضامن، امتیازدهی می کند. این امتیاز از طریق یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار مشتری قرار می گیرد که از طریق آن مشتریان می توانند نقدا خرید کنند و هزینه آن را بعدا به صورت اقساطی پرداخت کنند. البته قبل از آن لازم است اعتبار متقاضی تائید شود.

به همین منظور ابتدا قسطا از طریق یک سیستم اعتبارسنجی، گردش مالی و حساب چک مشتری را بررسی می کند.

مزیت های خرید اقساطی به واسط قسطا

  • دریافت امتیاز بدون نیاز به ضامن
  • شرایط پرداخت اقساطی انعطاف پذیر
  • پرداخت حداقل نرخ سود بازپرداخت
  • امکان خرید از تمامی فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت جهت خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر داخلی و خارجی

 

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی مجموعه قسطا، فعال در صنعت لندتک پرداختیم و توضیح دادیم که برای خرید موتور اقساطی، یخچال اقساطی و خرید از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن چه مراحلی را باید بگذرانید.

قسطا مجموعه ای معتبر و مطمئن برای دریافت تسهیلات الکترونیکی است که شرایط خرید اقساطی را برای کاربران بسیار آسان کرده است. شما برای دریافت قسطا کارت لازم است که به سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمائید.

به علاوه شما برای دریافت این کارت اعتباری در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری ندارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها