بررسی کیفیت کرتین وال با دیگر یراق آلات؟

کد خبر: 1117023
بررسی کیفیت کرتین وال با دیگر یراق آلات؟

یراق آلات کرتین وال در معماری امروزی بسیار محبوب هستند و در مکان های مختلفی مانند مراکز خرید، هتل ها، ادارات، فرودگاه ها و غیره دیده می شوند. یراق آلات به اصطلاح نماهای شیشه ای از نظر طراحی ظریف هستند و زیبایی خاصی را ارائه می دهند که جلوه ای درخشان در معماری کلی ارائه می دهد.

 

آیا یراق آلات کرتین وال کیفیت خوبی نسبت به دیگر یراق آلات دارند؟

کرتین وال را می توان جزو یراق آلات با کیفیت، مقاوم و ارزان قیمت در بازار دانست. این نوع یراق آلات کاربرد فوق العاده زیادی در ساخت و ساز نماهای شیشه ای دارند، آنها مدل های و سایز های زیادی را شامل می شوند و شما با توجه به نیاز های خود می توانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر و قابل اعتماد این نوع یراق آلات را تهیه کنید.

اکثر یراق آلات این مدلی از آلومینیوم ساخته می شوند، بنابراین از کیفیت فوق العاده خوبی برخوردار هستند و می توانند در برابر رطوبت، شرایط محیطی سخت و نیز در برابر حرارت بالا تحمل خوبی داشته باشد.

 

یراق آلات کرتین وال 

یکی دیگر از مزیت های این نوع یراق آلات پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که اکثر فروشندگان و تولیدکنندگان از آن حمایت می کنند و شما می توانید با خیال راحت برای خرید یراق آلات با کیفیت نماهای شیشه ای اقدام کنید.

تفاوت هایی بین یراق آلات نمای کرتین وال فریم لس، نیمه فریم لس، استیک،Unitize و ... وجود دارد، شما باید آگاهی کامل از آنها داشته باشید و سعی کنید از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده کنید. از انواع یراق آلات نماهای شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفل کمری درب شیشه ای
  • یراق تک شاخ
  • یراق دوشاخ
  • یراق چهارشاخ
  • استوپر شیشه سکوریت
  • لاستیک درزبندی
  • استیل اسپایدری
  • براکت نمای
  • قفل شیشه و بست
  • لولا کاردی
  • لولا فریم لس
  •  اسپایدری
  • دستگیره شیشه
  • انواع لقمه
  • شیشه دو جداره
  • شیشه سه جداره

برای بررسی کیفیت یراق آلات نماهای شیشه ای باید ابتدا به عواملی مانند، خدمات پس از فروش برند، نوع آلیاژی که یراق آلات از آن ساخته شده، گارانتی ارائه شده توسط شرکت، نحوه ساخت یراق آلات و نیز ابعاد و اندازه یراق آلات و وزن آنها توجه کرد.

 

 خرید یراق آلات  کرتین وال

معمولا بهترین برندها یراق آلات کرتین وال خود را با تکنولوژی روز دنیا و از فولاد ضد زنگ یا پلاستیک های با کیفیت و نیز از آلومینیوم تولید می کنند تا در برابر محیط خود مقاوم باشند و نیز طول عمر آنها نیز بیشتر از سایر یراق آلات باشد.

اگر قصد خرید یراق آلات با کیفیت و درجه یک را دارید، بهتر است روی این نوع از یراق آلات تمرکز بیشتری داشته باشید، مطمئن باشید کیفیت خوب و قیمت ارزان تری برای شما خواهند داشت.

مهمترین دلیل برای خرید یراق آلات کرتین وال چیست؟

قطعا کیفیت خوب و طول عمر بسیار بالا در مقایسه با سایرین مهمترین دلیل برای خرید این نوع یراق آلات است. در کنار کیفیت خوب می توان به وزن کم و میزان تحمل وزن بالای این نوع از یراق آلات نیز اشاره کرد، آنها قادر هستند تا بیشترین وزن را تحمل کنند.

دومین دلیل برای انتخاب و خرید یراق آلات نماهای شیشه ای، گارانتی تعویض ۱۰ تا ۱۲ ساله آنها است. در واقع تولید کنندگان، کلیه یراق آلات خود را با گارانتی مطمئن به خریداران می فروشند و همین عامل باعث شده تا خریداران به این نوع از محصولات اعتماد بیشتری داشته باشند.

اگر یراق آلات خریداری شده در طول دوره گارانتی و با توجه به استانداردهای اعلام شده هنگام خرید دچار مشکل شوند، شرکت سازنده موظف است بدون قید و شرط مشکلات وجود را برطرف و یا یراق آلات را تعویض نماید.

 

سومین دلیل برای انتخاب و خرید یراق آلات کرتین وال، زیبایی و ظرافت این نوع یراق آلات است. معمولا اکثر یراق آلات تولیدی با زیبایی هر چه تمام تر و با کیفیت فوق العاده خوب در کارخانه و مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید می شوند.

چهارمین دلیل، به نصب راحت این نوع یراق آلات مربوط می شود، چنین یراق آلاتی طوری طراحی شده اند تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین امکانات بر روی نماهای شیشه ای نصب شوند.

یراق آلات کرتین وال در معماری امروزی بسیار محبوب هستند و در مکان های مختلفی مانند مراکز خرید، هتل ها، ادارات، فرودگاه ها و غیره دیده می شوند. یراق آلات به اصطلاح نماهای شیشه ای از نظر طراحی ظریف هستند و زیبایی خاصی را ارائه می دهند که جلوه ای درخشان در معماری کلی ارائه می دهد.

انواع مختلفی از یراق آلات وجود دارد که ما در اتصالات شیشه ای مانند لولا، اسپایدری، اتصالات وصله، لاستیک درزبندی و غیره استفاده می کنیم.

اینها لیست جزئی از انواع مختلف یراق آلاتی است که در اتصالات نماهای شیشه ای استفاده می شود:

  • لولا کاردی و لولا فریم لس:

لولاهای کاردی و لولا فریم لس برای ثابت کردن شیشه های دو جداره و سه جداره در یک فرم خاص استفاده می شود. معمولا در محل نصب درب و پنجره و یا دریچه های سقفی از این نوع یراق آلات استفاده می شود. این لولاها از فولاد مرغوب ساخته شده اند و برای قرار گرفتن روی شیشه نیاز به راهنمایی جزئی دارند. در حال حاضر برخی از برندهای محبوب توانسته اند با قیمت های بسیار کم آنها را تولید و در دسترس عموم قرار دهند.

 

  • اتصالات شیشه ای:

اتصالات شیشه ای شبیه لولاها به نظر می رسند و در انواع مختلفی مانند شیشه به شیشه و شیشه به دیوار وجود دارند. این کانکتورها اساساً در زمان افزودن چندین شیشه به صورت مستقیم استفاده می شوند. آنها در اشکال مختلف مانند مستطیل و شکل های گرد و در زوایای مختلف مانند ۹۰ درجه و ۱۸۰ درجه هستند.

  • اتصالات وصله:

اتصالاتی مانند پچ یک تثبیت کننده مناسب برای نماهای کرتین وال بدون قاب است که به عنوان گزینه معماری مدرن طراحی داخلی و خارجی برای اهداف تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه مجریان این کار از یراق آلات زیادی برای اتصال نماهای شیشه ای استفاده می کنند. برای مثال، در وصله درب ها و پنجره های شیشه ای از یراق آلاتی مانند اتصالات بالا، پایین، قفل، گیره و ... استفاده می شود. برخی از طراحی ها را می توان با کمک اتصالات وصله بدون قاب ایجاد کرد.

جدا از تثبیت شیشه های دیواری، پارتیشن شیشه ای را می توان به عنوان پارتیشن سقف و پارتیشن کف استفاده کرد تا تقریباً با تمام معماری های قابل توجه مطابقت داشته باشد. این روز ها معماران و سازندگان ساختمان از نماهای شیشه ای در بخش های مختلف ساخت و ساز استفاده می کنند.

 

  • اتصالات عنکبوتی:

امروزه یراق آلاتی مانند اسپایدر یا همان عنکبوتی در اتصالات نماهای شیشه ای استفاده می شوند و از نظر ایمنی برای کاربران بسیار محبوب هستند. یراق آلاتی مانند اسپایدر را می توان در انواع مختلف شیشه ها با ضخامت های مختلف استفاده کرد، مانند شیشه ۱۲ میلی متری، شیشه ۱۵ میلی متری و پانل های شیشه ای سخت شده ۱۹ میلی متری.

در حال حاضر یراق آلات کرتین وال بهترین کیفیت را نسبت به سایرین در بازار دارند، شما می توانید این نوع یراق آلات را از مراکز معتبر و تولیدی های قابل اطمینان تهیه کنید. در حال حاضر برندهای زیادی از این محصولات در بازار داخلی وجود دارد، چه برند ایرانی و چه برند خارجی که شما متناسب با بودجه خود می توانید آنها را تهیه کنید.

مهمترین نکته این است که سعی کنید از محصولات با کیفیت استفاده کنید، محصولات با کیفیت شاید کمی گران قیمت باشند اما کیفیت آنها تضمین شده است و طول عمر بالایی خواهند داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها