نقد و بررسی رستوران‌های کرج

کد خبر: 1155292

در شهر کرج رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیاری قرار دارد که هر کدام به گونه‌ای خاص بوده و می‌توانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند. در این شهر به سبب جمعیت بالایی که دارد مانند دیگر کلان شهرها، رستوران‌ها به نسبت بسیار بیشتری از دیگر شهرها وجود دارند. رستوران‌های کرج با ارائه غذاهای باکیفیت، به خوبی رضایت مشتریان را به خود جلب می‌کنند. اگر شما هم در کرج زندگی می‌کنید یا قصد دارید برای گردش و تفریح به این شهر زیبا بروید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر و رستوران‌های کرج پیدا کنید. اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

کرج

شهر کرج از جمله کلان شهرهایی است که به خاطر جمعیت زیادی که دارد، به مراتب پیشرفته‌تر است و مراکز تفریحی گردشگری بسیاری را در خود جای داده است و افراد زیادی برای گردشگری و تفریح به کرج می‌آیند. در کرج به سبب قرار گیری در پایه کوه، هوا و طبیعت زیبایی برای رستوران‌ها ایجاد شده که هر کدام به گونه‌ای از این زیبایی بهره برده‌اند و نمایی جذاب را ارائه می‌دهند. با توجه به همین مسئله گردش و خرید در این شهر بسیار لذت بخش بوده و امکان غذا خوردن در بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌ها برای شما فراهم است.

معیارهای رستوران خوب

در مورد رستوران‌ها تنوع در غذاها از اهمیت بالایی برخوردار است که افراد بتوانند تصمیم بگیرند و در میان غذاهای نوشته شده داخل منو، گزینه‌ مورد نظر خود را انتخاب کنند. رستورانی که تنوع غذای بالایی ندارد و در گزینه‌های محدودی خلاصه می‌شود، نمی‌تواند چندان راضی کننده باشد.

از دیگر ویژگی‌هایی که باید در انتخاب رستوران رعایت کرد، برخورد مناسب کارکنان با مشتریان است که خود عامل جذب افراد برای دوباره آمدن به رستوران به شمار می‌آید. پرسنل باید نسبت به مشتریان خود احساس مسئولیت کنند. رفتار خوب نه تنها برای پرسنل رستوران بلکه برای هر فعالیتی که وابسطه به مردم می‌باشد، نیاز است.

سرو غذاها با طعم و کیفیت عالی باید در وهله اول چک شود تا از این مورد اطمینان خاطر حاصل شود.

لیست معروف‌ترین رستوران‌های کرج

رستوران روما

رستوران روما از جمله رستوران‌های بسیار عالی است که همواره افرادی که برای خرید و تفریح به این شهر می‌آیند، به این رستوران می‌روند تا اوقاتی خوش را با خانواده یا دوستان سپری کنند. تنوع غذا در رستوران روما بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع غذاهای موجود در منو را مشاهده کرده و سفارش دهید. قطعا اینکه تنوع غذا بسیار زیاد باشد بهتر از وجود گزینه‌های محدود است. در این رستوران با برخورد خوب و صمیمانه پرسنل روبه رو خواهید شد و این احترام به مشتری را تداعی می‌کند.

رستوران ارکیده جاده چالوس

این رستوران همانطور که از نامش پیدا است، در جاده چالوس قرار دارد و به همین سبب دارای آب و هوا و منظره‌ای فوق‌العاده جذاب است. مناظر و آب و هوای پاک تاثیر بسیاری روی اشتهای افراد می‌گذارد و آن‌ها را نسبت به یک مکان علاقه‌مند می‌کنند. با این توصیف به خوبی می‌توان دریافت که چرا این رستوران محبوبیت بیشتری در میان افراد دارد.

رستوران ایتالیایی سزار

رستوران ایتالیایی سزار از جمله دیگر رستوران‌هایی است که افرادی که در کرج زندگی می‌کنند یا برای خرید و تفریح به آنجا می‌روند، وقت خود را با خانواده یا دوستان در این رستوران می‌گذرانند. این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند و کیفیت بالایی برای غذاهای خود ارائه می‌دهد. اتفاق جالب اینجا است که قیمت مناسبی هم در مقایسه با مکان‌های دیگر دارد و به همین دلیل هم برای صرف غذا جزء رستوران‌های فوق‌العاده محسوب می‌شود.

باغ ستوران نویان

این باغ رستوران برای کسانی که به دنبال آرامش و خوردن غذایی باکیفیت هستند، بسیار توصیه می‌شود؛ چرا که محیط آرامش بخش آن، فضایی مناسب برای صرف غذا با خانواده یا دوستان را به وجود آورده و جزء اولین گزینه‌های انتخابی افراد برای رستوران است.

کافه رستوران پلاس کرج

کافه رستوران‌ها به عنوان محبوب‌ترین نوع رستوران‌ها برای جوانان محسوب می‌شوند که می‌توانند بهترین مکان‌ها برای وقت گذرانی و صرف غذا در رستوران باشند، چرا که ذائقه جوانان و نوجوانان در رابطه با این مسئله به گونه‌ای است که از بودن در کافه بیشتر از رستوران لذت می‌برند و این سبک از رستوران‌ها توانسته‌اند به خوبی نیاز‌ آن‌ها را برطرف کند. کافه رستوران پلاس کرج هم مانند دیگر کافه رستوران‌ها بسیار محبوب بوده و می‌توانید برای صرف صبحانه‌هایی خوشمزه به این کافه رستوران بروید.

کافه رستوران دارچین

کافه رستوران دارچین از سه قسمت مجزا تشکیل شده که این تقسیم بندی سبب علاقه‌مندی افراد برای وقت گذرانی در این کافه رستوران شده است. در تقسیم بندی این کافه رستوران علاوه بر وجود محیط‌هایی برای سرو صبحانه، غذاهای سبک و قهوه، گالری هنری هم قرار دارد که در آن می‌توانید آثار هنری مربوط به هنرمندان در حوزه‌های مختلف را مشاهده کرده و از خلاقیت و ذوق آن‌ها لذت ببرید. این ایده برای فضای کافه رستوران بسیار زیبا است و تاثیرگذاری بالایی دارد. این ابتکار عمل باعث جذب جوانان و به ویژه نوجوانان به این محیط شده است.

کافه رستوران نامبر وان

به طور کلی امروزه کافه رستوران‌ها به نسبت رستوران‌ها اهمیت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کافه رستوران نامبر وان هم از این قاعده کلی مستثنی نیست. در این کافه رستوران غذاهای ایرانی و فست فود سرو می‌شود. کیفیت غذاها در این کافه رستوران مناسب بوده و می‌تواند نظر شما را جلب کند.

رستوران چنینه

این رستوران از طراحی دکوراسیون فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت از جمله شیک‌ترین رستوران‌های کرج است که در تمامی موارد، چه به لحاظ ساختاری و چه پرسنل، دقت شده و با وسواس پیش رفته‌اند. پرسنل رفتاری شایسته و مودبانه دارند که این برخود حاکی از مدیریت درست این رستوران است‌‌. غذاها همه با کیفیت و در مقدار زیاد سرو می‌شوند که اغلب خوشایند است.

این رستوران‌ها تمام رستوران‌های کرج نیستند و انواع دیگری هم وجود دارد. شما هم می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران‌ها لذت ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها