یارانه نقدی | زمان واریز یارانه نقدی | یارانه نقدی دی ماه | یارانه جدید

هدیه آخر سال رئیس جمهور به یارانه بگیران / یارانه نقدی دهک های پایین 900 هزارتومان می شود؟

کد خبر: 1196365

بهادری جهرمی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو: برای حمایت موثرتر از دهک های پایین جامعه و متوازن سازی هرچه بیشتر یارانه ها به سمت حمایت موثرتر از دهک های پایین، تدابیری لایحه بودجه دیده شده است

هدیه آخر سال رئیس جمهور به یارانه بگیران / یارانه نقدی دهک های پایین 900 هزارتومان می شود؟

چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا دی ماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد.

سخنگوی دولت همچنین درباره تصمیم دولت برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک گفت: مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ دولت را مکلف است تمام درآمدهای ارزی خود را به شکل «آی تی اس» محاسبه کند و همزمان تکلیفی در قانون از سوی مجلس مقرر شد که آماده سازی کالابرگ الکترونیکی بود و این کار نیازمند طراحی مقدمات کار بود.

بهادری جهرمی در تکمیل آن گفت: مسیری که دولت انتخاب کرد این بود که همزمان با پرداخت نقدی یارانه‌ها، زیرساخت‌های کالابرگ‌ الکترونیک را در چند مسیر دیگر آماده و پیگیری کرد تا بهترین الگو به نتیجه برسد. بر این اساس نمی‌توانیم یک سیاست مهم اقتصادی را به شکلی اجرا کنیم که برای مردم مشکل ایجاد کند زیرا اجرای نامناسب قانون ممکن است ما از هدف دور کند.

وی اضافه کرد: دولت به طور آزمایشی طرح کالا برگ را از استان هرمزگان به صورت آزمایشی در دستور قرار داد که در نهایت دولت پس بررسی موفق طرح های آزمایشی آن را انجام خواهد داد/ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها