افزایش ۳ برابری یارانه معیشتی | واریز یارانه معیشتی ۴.۵ میلیون تومان امشب به حساب این دهک ها

کد خبر: 1201452

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات مهم ما پرداخت مستمری یارانه معیشتی به جانبازان است که امسال مبلغ این مستمری با ۳ برابر افزایش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۴.۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش سایت خبر آزاد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات مهم ما پرداخت مستمری یارانه معیشتی به جانبازان است که امسال مبلغ این مستمری با ۳ برابر افزایش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۴.۵ میلیون تومان رسیده است.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان البرز که در سالن اجتماعات شهیدآوینی شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم ما پرداخت مستمری کمک‌معیشت به جانبازان است که امسال مبلغ این مستمری با 3 برابر افزایش از یک‌میلیون و 600 هزار تومان به 4.5 میلیون تومان رسیده است.

وی همچنین از جذب 67 هزار نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی و حکومتی طی یک‌سال اخیر خبر داد و گفت: همچنین یکی از برنامه‌های مهم ما اجرای قانون تبدیل وضعیت شغلی و استخدامی ایثارگران بود که با اجرای این قانون در 36 ماه گذشته 100 هزار نفر از ایثارگران کارمند دولت تبدیل وضعیت شدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد