خبر خوش مسکنی دولت

کد خبر: 1239829

۱۰۰۰۰۰ واحد مسکونی تقدیم مردم می‌شود

خبر خوش مسکنی دولت

وزیر راه و شهرسازی: به لطف الهی ۱۰۰۰۰۰ (یکصد هزار) واحد مسکونی (شهری و روستایی و بافت فرسوده) در هفته دولت تقدیم مردم شریف ایران خواهد شد.

photo_2023-08-20_21-09-51

 

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تامین زمین مسکن کارکنان صنایع بزرگ، گفت:‌ وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تامین زمین مسکن کارکنان صنایع بزرگ، گفت:‌

مهرداد بذرپاش اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد پرونده‌های حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن لازم است ستاد حقوقـی این سازمان هم مجهزتر شود.

وی بیان کرد:‌ تامین یک قطعه زمین یا الحاق آن چالش‌ها و پیچیدگی‌های زیادی دارد و امیدواریم پروژه بزرگ احداث مسکن برای جامعه هدف ما محقق شده و 500 هزار قطعه زمین هم در روستاها تامین شود.

وی با اشاره به مولدسازی دارایی‌های سازمان ملی زمین و مسکن افزود: این سازمان با توجه به دارایی‌های عظیمی که دارد با روش جدید و متفاوت به مولدسازی این دارایی‌ها اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تسریع تامین مسکن کارکنان صنایع بزرگ خانه‌دار شدن مردم و تامین مسکن را دارای ابعاد و آثار قابل توجهی در اقتصاد و توسعه کشور دانست و گفت: برای کاهش تورم، رشد GDP، رشد اقتصادی و ... باید مسکن بسازیم.

بذرپاش بر بکارگیری الگوهای جدید تامین مالی و روش‌های نوین مدیریت بازار و همچنین جوان گرایی در سازمان ملی زمین و مسکن تاکید و تصریح کرد: سازمان ملی زمین و مسکن ظرفیت درآمدزایی بیش از این دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد