رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس

کد خبر: 1254544

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۵ آبان) با ۱۴ هزار و ۱۴۳ واحد رشد در ارتفاع ۲میلیون و ۳۰ هزار و ۸۷۸ واحدی قرار گرفت.

رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص هم‌وزن با پنج‌هزار و ۹۱۸ واحد افزایش به ۶۸۴ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با سه‌هزار و ۳۵۷ واحد رشد به ۳۸۸ هزار و ۵۶۶ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۶ میلیارد و ۷۵۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال معامله شد.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۹۸۰ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با۹۷۶ واحد، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۹۳۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۷۷۳ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۶۸۰ واحد، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۴۵۹ واحد و گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا) با ۴۱۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (خگستر)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس(حفارس)، ذوب آهن اصفهان (ذوب)، سرمایه گذاری شاهد (تشاهد) و سیمان اصفهان (سصفها) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۱۵۱ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۷۲۱ واحد رسید. در این بازار بیش از پنج میلیارد و ۵۶۹ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

پلیمر آریا ساسول (آریا)، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، نفت پاسارگاد (شپاس)، بیمه پاسارگاد (بپاس) و پالایش نفت لاوان (شاوان) بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

تولید برق عسلویه مپنا (بمپا)، مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد)، فولاد شاهرود (فرود)، فرابورس ایران (فرابورس)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، خودرو دیزل (خاور) و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد