کرمان موتور | سایت فروش کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

اطلاعیه کرمان موتور برای فروش اقساطی دو خودروی جدید | با پیش‌پرداخت 700 هزارتومان چکی شاسی بلند بخرید

کد خبر: 1258782

کرمان موتور طی بخشنامه‌ای شرایط فروش اقساطی و نقدی و قیمت خودروی کی ام سی تی8 و کی ام سی x۵ را اعلام کرد.

اطلاعیه کرمان موتور برای فروش اقساطی دو خودروی جدید | با پیش‌پرداخت 700 هزارتومان چکی شاسی بلند بخرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: کرمان موتور طی بخشنامه‌ای شرایط فروش اقساطی و نقدی و قیمت خودروی کی ام سی تی8 را اعلام کرد.

امکان خرید KMC T8 در اقساط 12، 18، 24، 36 و 48 ماهه فراهم شده است. میزان پیش‌پرداخت برای اقساط 12 ماهه 550 میلیون تومان و برای اقساط 18 ماهه 700 میلیون تومان است. در اقساط 24 و 36 ماهه می‌توان 550 میلیون تومان یا 700 میلیون تومان پیش‌پرداخت واریز کرد. پیش‌پرداخت خرید 48 ماهه نیز 700 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت نهایی خودرو 1 میلیارد و 650 میلیون اعلام شده و شیوه پرداخت اقساط هر سه ماه یک‌بار است. اولین چک اقساط نیز با سررسید 25 اسفند 1402 دریافت می‌شود.

نحوه تحویل کی ام سی تی8

بر اساس بخشنامه‌ی سایت کرمان موتور خودرو 45 روز پس از واریز پیش‌پرداخت به خریدار واگذار شده و سند آن تا پایان تسهیلات در رهن باقی می‌ماند. کی ام سی تی8 در چهار رنگ سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری تحویل مشتریان خواهد شد. در صورت تأخیر در تحویل خودرو 3 درصد سود ماهیانه برای مشتری محاسبه می‌شود.

ثبت نام برای خرید پیکاپ کی‌ام‌سی تی8 از ابتدای آذرماه شروع شده و تا انتهای ماه جاری ادامه دارد. در جدول زیر شرایط فروش نقدی و اقساطی این خودرو را مشاهده می‌کنید./کاماپرس

کرمان موتور

فروش کی ام سی x۵ کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی x۵ را اعلام کرد.

فروش محصول جدید کرمان موتور از فردا هفتم آذر آغاز خواهد شد و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت.

قیمت کی ام سی x۵ از سوی  این خودرو یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون و یکصد هزار تومان و زمان تحویل اسفندماه اعلام شده است.

کی ‌ام سی ایکس ۵ (KMC X۵) یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که به واسطه طراحی بسیار مدرن چهره و همچنین نمای مجلل کابین به همراه برخورداری از امکانات روز و توان فنی مناسب، می‌تواند در اولویت خریداران شاسی بلندهای شهری میان‌قیمت در بازار ایران قرار بگیرد.

ماشین کی ‌ام ‌سی X۵ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت TGDi قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دریافت می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور ۱۸۰۰ دوردردقیقه در دسترس است و می‌تواند شتاب اولیه مهیجی برای کاربران این خودرو به ارمغان بیاورد. ضمنا موتور کی ‌ام ‌سی x۵ به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT نیروی خود را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

کرمان موتور

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد