قیمت آپارتمان دو خواب در مرکز شهر/با 5 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

کد خبر: 1271480

علیرغم اینکه بازار فروش آپارتمان در تهران نسبت به سال‌ گذشته تغییر زیادی داشته و بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می‌برد، همچنان افرادی هستند که تمایل دارند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول را در این شهر خریداری کنند. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است، بنابراین با 5 میلیارد تومان می‌توان در مناطق مختلف شهر خانه‌هایی خرید که ممکن است از نظر متراژ، سال ساخت، امکانات و دسترسی با یکدیگر متفاوت باشند.

قیمت آپارتمان دو خواب در مرکز شهر/با 5 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

علیرغم اینکه بازار فروش آپارتمان در تهران نسبت به سال‌ گذشته تغییر زیادی داشته و بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می‌برد، همچنان افرادی هستند که تمایل دارند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول را در این شهر خریداری کنند. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است، بنابراین با 5 میلیارد تومان می‌توان در مناطق مختلف شهر خانه‌هایی خرید که ممکن است از نظر متراژ، سال ساخت، امکانات و دسترسی با یکدیگر متفاوت باشند.در این گزارش 5 آپارتمان با قیمت حدودی 5 میلیارد تومان در مناطق مختلف تهران را معرفی می‌کند.

واحد یک خواب در پونک

قیمت آپارتمان 62 متری یک خواب در پونک که دارای پارکینگ و انباری است،  5 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد از دو سمت نورگیر بوده و به خدمات و امکانات رفاهی دسترسی خوبی دارد. واحد مد نظر ساخت 1387 بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان خوش نقشه در باغ فیض

یک واحد آپارتمان 66 متری ساخت 1384 در باغ فیض 5 میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد بازسازی کامل شده و امکانات آن نیز آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود. برخورداری از نقشه، نور و دسترسی خوب از مزایای این آپارتمان است.

قیمت آپارتمان دو خواب در مبدان حر

یک واحد 71 متری دو خواب در میدان حر 5 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این واحد ساخت 1388 بوده و خوش نقشه و نورگیر است. واحد مد نظر از امکاناتی چون، آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن استفاده می‌کند. همچنین، اتاق خواب‌های این واحد استاندارد و قابل چیدمان هستند.

واحد نوساز در سلسبیل

قیمت آپارتمان 70 متری نوساز در سلسبیل 4 میلیارد و 950 میلیون تومان عنوان شده است. این واحد دو خواب بوده و در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه و تک واحدی قرار دارد. واحد ذکر شده از آسانسور و انباری برخوردار بوده و در سال 1402 ساخته شده است.

قیمت آپارتمان دو خواب در مرکز شهر

یک واحد 88 متری کاملا بازسازی شده با تراس بزرگ در میدان انقلاب 4 میلیارد 899 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دو خواب در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای انباری است. این آپارتمان به واسطه واقع شدن در مزکز شهر تهران، به مراکز خرید و وسایل نقلیه عمومی دسترسی خوبی دارد./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد