موسسه حقوقی دادمهر عدالت

کد خبر: 985088

این وب سایت دارای کامل ترین و بروزترین اطلاعات در مورد اخذ اقامت تحصیلی، کاری و همچنین زندگی در قبرس میباشد و افراد زیادی توسط این وب سایت پذیرش خود را اخذ نموده و هم اکنون در قبرس مشغول به تحصیل هستند.

موسسه حقوقی دادمهر عدالت

سایت موسسه حقوقی دادمهر عدالت با نام  ای ام یو رجیستر (https://www.emuregister.com/) معتبرترین سایت ایرانی در زمینه تحصیل در قبرس میباشد. ای ام یو رجیستر نمایندگی رسمی تمامی دانشگاه های قبرس از جمله دانشگاه مدیترانه شرقی، دانشگاه بین المللی قبرس و همچنین دانشگاه خاور نزدیک را دارد و سالهاست که اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی برای علاقه مندان و متقاضیان تحصیل در قبرس می نماید.

این وب سایت دارای کامل ترین و بروزترین اطلاعات در مورد اخذ اقامت تحصیلی، کاری و همچنین زندگی در قبرس میباشد و افراد زیادی توسط این وب سایت پذیرش خود را اخذ نموده و هم اکنون در قبرس مشغول به تحصیل هستند. محمدحسین مهرزاد صدقیانی مدیر وب سایت emuregister خود فارغ التحصیل دانشگاه قبرس بوده و در طور دوران تحصیل و زندگی در قبرس تجربیات فراوانی را در این زمینه کسب کرده است و اکنون از تجربیات خود برای کمک به متقاضیان تحصیل در قبرس استفاده میکند.

قبرس کشوری است که بسیاری از ایرانیان از آن به عنوان سکوی پرتابی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی استفاده میکنند. تدریس در دانشگاه های این کشور اکثرا به زبان انگلیسی بوده و برای تحصیل در دانشگاه های این بهشت مدیترانه ای نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی نیست. مدرک دانشگاه های قبرس در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کانادا معتبر میباشد.

دانشگاه مدیترانه شرقی معتبرترین دانشگاه این کشور از نظر رتبه و رنکینگ بین الملل میباشد و دارای امتیاز پنج ستاره در رتبه بندی سایت QS میباشد که این سایت یکی از معتبرترین مراجع رتبه بندی دانشگاه ها با در نظر گرفتن آیتم های مختلف میباشد و فارغ التحصیلان بسیاری از این دانشگاه هم اکنون در کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا مشغول به کار هستند. بنابراین شما میتوانید از مشاوره ها و راهنمایی های رایگان این موسسه برای مهاجرت تحصیلی به قبرس استفاده کنید.

دانشگاه بین المللی قبرس نیز از دیگر دانشگاه های معتبر این کشور میباشد که به علت مناسب بوده شهریه و رتبه خوب توانسته است دانشجویان زیادی را از کشورهای مختلف مخصوصا ایران به سمت خود جذب کند. این دانشگاه ، بورسیه های خوبی برای افرادی که رزومه خوبی دارند ارائه میدهد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها