کاربردهای مخزن استیل

کد خبر: 1156518
کاربردهای مخزن استیل

مخزن استیل یکی از پرتقاضا ترین انواع مخازن در واحدهای صنعتی که دوام بالای محصول را می طلبد می باشد. هزینه جهت خرید مخازن استیل یک سرمایه گذاری مدت دار در صنایع مختلف به شمار می رود. آلیاژ مورد استفاده در ساخت مخازن استیل فود گرید، استنلس استیل 304 و 316 می باشد. برای سیو سیالات شیمیایی با میزان خورندگی بالا البته که از آلیاژهای فریتی و آستینیتی مختلف نیز استفاده می گردد. داده های تکنیکال سیال قابل ذخیره شما تعیین کننده جنس بدنه و اتصالات مخزن استیل مورد نیاز شما می باشد.

مخازن ذخیره سازی استیل  برای ژل های ضد عفونی کننده:

با شیوع بیماری کرونا در جهان و نیاز به استفاده از مواد الکی و ژل های ضدعفونی کننده تقاضا برای مخازن استیل ذخیره کننده الکل صنعتی و... را بالا برد. در همین راستا باید به اطلاع کاربران که این مقاله را مطالعه می کنند برسانیم که در سه ماهه دوم سال 2021، گروه صنعتی سازآب  بیش از 5 مخزن استیل  بزرگ را به مشتریان خود در شهرهای مختلف تحویل داده است. این مخازن با هدف ذخیره ژل ضدعفونی کننده طراحی و تولید شده اند. مخازن استیل ما با بالاترین کیفیت و استاندادهای داخلی و خارجی نوین جهان طراحی و تولید می گردد. ما یکی از تولید کنندگان پیشرو مخازن استیل جهت صادر به مرزهای خارج از کشور هستیم.   

مخازن استیل میکسر:

مخازن استنلس استیل مجهز به همزن مقاوم ضد انفجار هستند. سازآب بر اساس مشخصات و دستورالعمل های مشتری، مخازن استیل ضد زنگ بسیار با کیفیت مورد تایید مشتریان طراحی کرده است. وزن یک مخزن 10 متر مکعبی 2450 کیلوگرم است. ارتفاع مخزن استیل میکسر تقریبا چهار پایه 4410 میلی متر و قطر آن 2400 میلی متر است. سطح داخلی مخزن استیل میکسردار سمباده زده شده است، در حالی که مخزن از بیرون برس و پولیش زده می شود.

مخازن استیل سه جداره:

مخازن استیل سه جداره در تماس با سیال، از ورق استنلس استیل 316L ساخته شده اند. مهندسان سازآب محاسبه ای بر اساس استاندارد EN 13445 با فرض فشار 1 / 0± 0.49 بار طراحی تهیه کرده اند. برای راحتی، مخازن استیل سه جداره مجهز به شیشه LED هستند.

مخازن استیل در اندازه و ظرفیت های مختلف :

سازآب انواع مخازن ذخیره سازی استیل را در اندازه های مختلف برای کاربردهای خانگی و صنعتی تولید می کند. این محدوده شامل مخازن استیل باکیفیت 500 لیتری برای فرآورده های دارویی تمام شده، تا مخازن استیل 15000 متر مکعب برای آب آشامیدنی یا ذخیره سازی محصولات نیمه تمام در صنایع شیمیایی می باشد.

مخازن استیل برای ذخیره سازی محصولات با کیفیت بالا :

سازآب مخازن ذخیره سازی استیل از 500 لیتر تا 65000 متر مربع تولید می کند. بسته به مقصد، می‌توانیم مخازن استیل را در کارخانه خود یا در محل بسازیم. ما مخازن استیل با کیفیت بالا و مخازن استیل ذخیره سازی تا قطر 6 متر را در کارخانه خود در تهران تولید می کنیم . اگر مخزن استیل در ابعاد و اندازه های بزرگ هستند و نقل و انتقال جاده ای آن سخت باشد ، توانایی ساخت و تولید آنها بصورت دمونتاژ را داریم. می توانیم مخازن با قطر 30 متر و ارتفاع 30 متر را نیز مستقیماً در محل کاربری بسازیم. ایمنی برای مخازن با هر اندازه ای که با هر روش ساخت تولید می شود، چه در ساخت و چه در استفاده، بسیار مهم است. مخازن را می توان مطابق با تمام استانداردهای مربوطه مانند EN 14015، ASME و API 650 طراحی و تولید کرد. تولید تمامی طرح های فنی مانند مخازن سرمایش/گرمایش، مخازن استیل دوبلکس، مخازن استیل با سقف گنبدی یا مخازن استیل دو جداره امکان پذیر است.

انواع مخازن استیل ذخیره سازی :

  • مخازن حمل شیر
  • مخزن نفت
  • مخازن نگهداری روغن
  • مخازن دارویی
  • مخازن اسید
  • مخازن غذایی

و ...

مخزن مناسب نگهداری روغن برای نگهداری روغن ها و گریس ها بسیار مهم است. روغن ها اساس بسیاری از محصولات اعم از مواد غذایی و آرایشی و دارویی یا شیمیایی هستند. ما مخزن ذخیره روغن شما را با آلیاژ استنلس استیل در هر اندازه تولید می کنیم.

مخزن حمل شیر :

مخازن حمل شیر از جنس استنلس استیل در اشکال و اندازه های مختلف از مخازن نگهداری شیر خام گرفته تا پنیر و شیر موجود است. برای هر مخزن حمل شیر از جنس استنلس استیل می توانیم طرح های خاصی را برای پردازش مناسب ایجاد کنیم. درباره همزن، کریستالیزاسیون، جداسازی و غیره با مراجعه به وب سایت مخزن حمل شیر و مخزن پاستوریزاتور گروه صنعتی سازآب بیشتر بدانید. امکانات بی پایانی برای نگهداری انواع دیگر محصولات لبنی وجود دارد.

سیلو استیل :

علاوه بر مخازن ذخیره سازی استیل که معمولا برای نگهداری مایعات استفاده می شود، سیلوهای استیل نیز در مجموعه سازآب ساخته می شود. سیلوها برای ذخیره سازی خشک تقریباً در هر صنعتی اعم از مواد غذایی، دارویی و آرایشی گرفته تا خوراک دام، مصالح ساختمانی، پلاستیک و سایر مواد شیمیایی استفاده می شوند. سیلوها، اغلب مخازن استیل مخروطی شکلی هستند که نیاز به طراحی جداگانه دارند. ما سیلوهای استیل شما را در اندازه و مشخصات مورد نیاز تولید می کنیم. سازآب در کل فرآیند ساخت و ساز سیلو از استاندارهای ساخت مخازن تبعیت می کند.

مخزن استیل تخمیر:

برای ذخیره سازی و تولید مخمرها، سازآب مخازن ذخیره سازی و مخازن پردازش را می سازد. مخزن استیل تخمیر از فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) ساخته شده است.

مخزن استیل ذخیره آب :

اخیرا مخازن استیل مختلف ذخیره آب؛ از طراحی بهداشتی برای آبهای غیر معدنی تا مخزن آب برای تصفیه فاضلابهای آلوده از یک کارخانه شیمیایی که باید با دستورالعمل های ذخیره و تصفیه مایعات خطرناک از زمین، مواد قابل اشتعال یا سایر مایعات خطرناک مطابقت داشته باشد ، توسط مجموعه سازآب تولید شده است.

مشخصات مخازن استیل:

هر اپلیکیشن به مشخصات و اضافات خاص خود نیاز دارد. برای طراحی بهداشتی، با شما در مورد شیرآلات و میکسرهای مناسب صحبت می کنیم، اما می توانیم تجهیزات نظافتی را نیز اضافه کنیم. انتخابهای مختلفی برای بالا و پایین مخزن استیل امکان پذیر است (مخروطی، مسطح یا مایل، باز، محدب و غیره). هر کدام از این گزینه‎ها نیز امکانات مختلفی را ارائه می دهند. ما همچنین مخازن استیل دو جداره با عایق را تولید می دهیم. کارشناسان ما می توانند در مورد نوع پوشش و عایق مناسب به شما مشاوره دهند. در طراحی هر مخزن ذخیره حداقل و حداکثر فشار طراحی، سختی مایع، حداقل و حداکثر دما، قرارگیری صحیح اتصالات، شیرهای دید، بارهای طراحی خارجی، بارهای همزن، ضربه به پایه ها در اثر حرکت مایع در تانک و سکو مدنظر قرار می گیرد.

استانداردهای طراحی مخازن استیل:

استانداردها، قوانین یا مقررات خاص اغلب برای مخازن استیل و ... اعمال می شود.

مخازن استیل با استاندارد API 650

PGS 29، NEN-EN14015، Eurocode 3، API 650، DIN 4119

اگر طرح PGS 29 برای نصب مخزن استیل شما اعمال می شود (راهنمای ذخیره سازی بالای سر مایعات قابل اشتعال)، مخازن شما معمولاً باید با NEN-EN14015 در ترکیب با یوروکد 3 مطابقت داشته باشند. لطفاً توجه داشته باشید مقرارت و دستوالعمل های PGS29 اخیراً تغییر کرده است. استانداردهای دیگری که سازآب اغلب برای مخازن ذخیره سازی اعمال می کند API 650 و DIN 4119 است.

مخازن  استیل تحت فشار PED مطابق NEN-EN13445

گروه صنعتی سازآب خط تولید را ممیزی کرده و به طور مستقل شرکت را برای طراحی و ساخت مخازن تحت فشار بیش از 0.5bar (دارای گواهی H+H1) تایید کرده است. اگر مخزن ذخیره شما بخشی از نصب PED باشد، مهندس پروژه از نزدیک با مشتری و پرسنل ما برای انجام تجزیه و تحلیل ریسک و اجرای طرح آزمایش و بازرسی همکاری خواهند کرد. این مخازن عموما مطابق با استاندارد NEN-EN13445 طراحی شده اند.

مخازن ذخیره سازی KIWA BRL-K756

سازآب دارای گواهینامه BRL-K756-2 توسط KIWA برای ساخت مخازن ذخیره عمودی تک جداره و دو جداره تا 150000 متر مکعب می باشد. مخازن طراحی شده ویژه در تاسیسات نگهداری مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند که از سال 2008 باید با استاندارد BRL-K903/08 مطابقت داشته باشند. این فقط مجموعه ای از استانداردهای مورد استفاده جهت ساخت مخازن استیل تولیدی این شرکت است.

مخازن استیل صنعتی :

ما تولید کننده مخازن استیل صنعتی با کیفیت بالا ، ضد زنگ، مقاوم در برابر اسیدها و مشتقات آنها هستیم. مشتریان ما در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و آرایشی فعال هستند. هر طرح یک مخزن ذخیره یا یک فرآیند صنعتی (فشار، بافر، تخمیر، محیط) است که توسط دفتر طراحی از آخرین نسخه های برنامه های محاسبه و طراحی توسعه یافته است. تولید مخازن استیل صنعتی از ورق استنلس استیل 304 و 316 انجام می شود. مخازن استیل بدون فشار (به عنوان مثال مخازن ذخیره سازی) از ورق فلزی نورد سرد سطح 2B ساخته شده اند. مخازن استیل تحت فشار بر اساس محاسبات مقاومت در برابر ضخامت از ورق های نورد سرد یا گرم ساخته می شوند. سنگ زنی اتصالات، کف و یا کلیه سطوح داخلی مخازن بر روی آسیاب اتوماتیک یا دستی انجام می شود. با توجه به الزامات فرآیند انجام شده توسط مخزن، ما می توانیم زبری سطح را حتی کمتر از 0.2 میکرومتر Ra بدست آوریم. هر مخزن بافر، مخزن تحت فشار، مخزن متوسط، مخزن تخمیر و غیره با توجه به نیازهای فرآیند تکنولوژیکی یا نیاز مشتری برای اتصالات، سنسورها و لوازم جانبی لازم تجهیز می شوند. می‌توانید نمونه‌هایی از آپشن های مورد نظر خود به شرح زیر را در اینجا فهرست کنید:

همزن‌ها، دریچه بازید ، سنسورهای دما و سطح، فرستنده‌های فشار، هادی‌ها، گیج‌های فشار، شیرهای ایمنی و نازل‌های شستشو.

انبارهای استیل کنستانتره و آسپتیک میوه:

این تجهیزات دارای سیستم کنترل با استفاده از جدیدترین انواع کنترلرهای زیمنس S7-1500 و کنترل پنل های لمسی زیمنس Comfort TP1500 که بالاترین استانداردها را دارند ساخته شده است.

اپراتور سیستم را از یک مکان واحد از طریق یک صفحه نمایش لمسی با تجسم نظارت و کنترل می کند. سیستم های کنترل خودکار انبار، عملیات پیشرفته و وضعیت دستگاه را گزارش می دهند، همچنین امکان ادغام با سیستم ERP مشتری را فراهم می کند.

مزایا انبار استیل کنسانتره و آسپتیک میوه :

  • سیستم نصب و کنترل کامل لوله
  • کنترل و نظارت بر مکان
  • عملکرد دستگاه پیشرفته و گزارش وضعیت
  • استفاده از PLC های زیمنس S7-1500 و پنل اپراتور صفحه نمایش لمسی زیمنس Comfort TP1500
  • ادغام با سیستم ERP مشتری

مزایای مخزن آب استیل دوجداره:

  1. مواد عالی: مخزن آب استنلس استیل از مواد اولیه SS304 یا SS316 ساخته شده است، با کیفیت بالاتر، عمر طولانی تر، معمولا برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده می شود.
  2. اندازه دقیق: این پنل با تکنولوژی آب بندی قالب تولید شده است، بنابراین اندازه آن بسیار دقیق است. مناسب برای نصب و الزامات آب بندی می باشد.
  3. استفاده گسترده : محدودیت ها یا الزامات کمتری در محل ساخت و ساز وجود دارد و از مخزن آب می توان به طور گسترده در هتل ها، مدرسه، بیمارستان، کارخانه، فرودگاه، تقریبا تمام برنامه های تامین و ذخیره آب استفاده کرد.
  4. تولید سریع: با خط تولید مهر زنی قالب می توانیم 100000 متر در ماه تامین کنیم و جای نگرانی نیست.
  5. ضد خوردگی عالی: کیفیت فولاد ضد زنگ تضمین می کند که تا 20 سال زنگ نزند. زمان کار طولانی تر جهت ذخیره آب سالم را تضمین می کند.

جهت کسب اطلاعات درباره انواع مخازن استیل به وب سایت سازآب مراجعه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها