تولید و فروش اینترنتی سینی کابل و متعلقات آن

کد خبر: 1162373
تولید و فروش اینترنتی سینی کابل و متعلقات آن

 

Cable Trays را می توان در سیم کشی برق کارخانه ها، مراکز تجاری، ساختمان ها و مراکز ساختمانی- اداری با تکنولوژی بالا استفاده کرد. هدف استفاده از سینی کابل توزیع برق، کنترل و سیستم های ارتباطی است. سینی کابل می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای سیم کشی سطحی استفاده شود. در کارخانه ها، شرکت ها، موسسات، تولیدکنندگان و صنایع دستگاه ها، سیستم ها، ماشین آلات و کانال های ارتباطی بی شماری وجود دارند و به صورت گسترده از آنها استفاده می شود. چرا که کاربرد سینی کابل برای هدایت هادی ها بسیار منطقی و از نظر اقتصادی به صرفه است. همچنین این تجهیز مفید اجازه می دهد تا مجموعه بزرگی از کابل ها و سیم ها به طور کامل محافظت شوند.

ساخت انواع سینی کابل گرم گالوانیزه با قیمت مناسب در تولیدی گروه صنعتی کرمان نیرو طبق سفارش مشتری به تعداد انبوه با جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در کمترین زمان ممکن ارسال به سراسر ایران

اهمیت استفاده از متعلقات سینی کابل

حال یک سیستم سینی کابل زمانی عملکرد بهتری دارد که لوازم جانبی سینی کابل کامل باشد. معمولا لوازم جانبی برای نصب بهتر، ایمن و دقیق انواع سینی استفاده می‌ شوند. متعلقات همانند انواع اتصالات لوله برق عمل می کنند و بدون وجود آنها امکان استفاده از سینی کابل وجود ندارد. این تجهیزات عموماً از استنلس استیل یا فولاد گالوانیزه مقاوم ساخته می‌ شوند. لوازم جانبی سینی کابل شامل: درب سینی کابل، زانویی سینی کابل، چهار راه سینی کابل، نردبان کابل، رابط سینی کابل و ... است.

سریع ترین راه برای خرید سینی کابل و لوازم جانبی آن

همانطور که گفتیم سینی کابل امکان عبور منظم و یکپارچه را بدون ایجاد نمای زشت و خطرات احتمالی دسترسی و تداخل از مسیر سیمی فراهم می کند. وجود سینی کابل، کار را بسیار آسان می کند، به خصوص زمانی که لوازم جانبی آن نیز در کنار کار استفاده شود. بهترین راه خرید سفارش تلفنی یا اینترنتی است که اگر امکان خرید حضوری ندارید، می توانید با فروشندگان تماس گرفته و سفارش‌ها خود را خریداری نمایید.

شرکت کرمان نیرو با دارا بودن افراد مجرب و استفاده از مواد با کیفیت یکی از بهترین تولیدکنندگان سینی کابل و نردبان کابل و لوازم جانبی آن است که سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز خود دارد.

کرمان نیرو تولید کننده نردبان کابل گالوانیزه گرم و سرد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود در بازار لاله زار ، کرمان نیرو سازنده انواع سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه سرد و گرم با دستگاه CNC می باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

5

شما همراهان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی، با مشاوران ما در کرمان نیرو تماس گرفته و سفارش‌ها خود را خریداری نمایید.

شماره های تماس:

تلفن دفتر فروش: 02133938965- 02133939014

درباره کرمان نیرو

گروه صنعتی کرمان نیرو از اواخر سال 91 تاسیس گردید که محور اصلی فعالیت آن تولید سینی کابل، متعلقات آن و لوله های فولادی برق است. پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید در زمره دیگر فعالیت های کرمان نیرو است.

شرکت های پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه)، شرکت پالایش نفت بندرعباس از جمله شرکت هایی است که از اقصی نقاط ایران در طول سال های گذشته افتخار همکاری با آنها را داشته ایم.

این مجموعه به یاری خدای متعال امید دارد که بتواند خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه قدمی کوچک بردارد. ما آمادگی خود را برای همکاری با پروژهای ساختمانی و کسب رضایت آنها اعلام می داریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها