معرفی بهترین جراح بینی گوشتی، استخوانی و پروتز سینه در تهران

کد خبر: 1165408
معرفی بهترین جراح بینی گوشتی، استخوانی و پروتز سینه در تهران

 

 

یکی از پر چالش ترین عمل های زیبایی، عمل بینی است. در گذشته افراد نگران این مسئله بودند که تغییرات اعمال شده بر بینی آن ها برگشت پذیر باشد یا خیر. در این مقاله سعی داریم درباره روش انجام جراحی بینی گوشتی و استخوانی صحبت کنیم.

همچنین از دیگر جراحی های زیبایی پرطرفدار که پروتز است اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم. امروزه با توجه به اینکه پزشکان زیادی در حوزه زیبایی فعالیت دارند، انتخاب بهترین جراح ممکن است با سردرگمی همراه باشد. در این زمینه تجربه پزشک یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشته باشید.

روش انجام جراح بینی گوشتی:

جراح بینی پس از بررسی پوست بینی و غضروف بینی، نوع جراحی را برای بیمار تعیین می کند. بسته به شرایط ذکر شده دو نوع عمل برای بینی های گوشتی در نظر گرفته می شود:

رینوپلاستی: این جراح بینی گوشتی شامل ایجاد برش در لبه داخلی بینی، برداشتن پوست از بینی و دسترسی جراح به نوک بینی و پشت بینی بیمار برای انجام اقدامات لازم است.

جراح بینی گوشتی به صورت بسته: در این روش جراح بینی گوشتی برش در سطح بیرونی بینی بیمار ایجاد نمی شود، بلکه در داخل و بین غضروف بینی بیمار ایجاد می شود. از این روش برای تغییر موقعیت نوک بینی بیمار استفاده می شود. لازم به ذکر است که با این نوع جراحی، دید جراح بسیار کمتر از جراحی باز است.

با انجام یک کار ساده می توانید متوجه شوید که بینی شما گوشتی است یا استخوانی:

اگر با دو انگشت خود پوست سر بینی خود را فشار دهید، چربی از طریق منافذ کوچک بینی خارج می شود، اما در بینی های استخوانی این اتفاق نمی افتد. در واقع بینی گوشتی یک ساختار غضروفی ضعیف با پوست ضخیم و غدد چربی است. به همین دلیل جراح بینی گوشتی به دلیل ضخامت و چربی پوست دشوارتر بوده و نیاز به تخصص پزشک دارد.

آیا انجام جراح بینی گوشتی سخت است؟

لازم است بدانید که جراح بینی گوشتی هرگز بدون بیهوشی انجام نمی شود. این مراقبت های قبل و بعد از جراح بینی گوشتی است که سختی یا سهولت آن را تعیین می کند. تنها به توصیه جراح شما بستگی دارد که بیمار محترم هیچ عارضه ای نداشته باشد و از مراقبت های بعد از عمل کاملا مطلع باشد.

بهترین جراح بینی گوشتی به همراه کادر پزشکی خود شرایطی را برای شما فراهم می کند تا در حین و بعد از عمل دچار مشکل و ناراحتی نشوید!

2

تشخیص بینی استخوانی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شنیده باشید جراح بینی استخوانی بهتر از عمل بینی گوشتی است. بینی استخوانی دارای اسکلت غضروفی قوی با پوست نازک است که به اصلاح استخوان بینی و در نتیجه زیباتر جلوه دادن آن کمک می کند. برای پیدا کردن بهترین جراح بینی استخوانی در تهران لازم است با افرادی که در این زمینه آگاهی دارند مشورت شود.

 

نحوه انجام جراح بینی استخوانی:

در جراح بینی استخوانی، پزشک از طریق برش های داخلی یا خارجی پوست را بالا می کشد و برجستگی ها و استخوان های نامناسب را برمی دارد. در این نوع بیماری حجم استخوان های بینی بیمار کاهش می یابد. در جراح بینی استخوانی هیچ تغییری در پوست بیمار ایجاد نمی شود.

درصد برگشت جراح بینی استخوانی:

مشکلات رایجی در عدم برگشت پذیری جراح بینی استخوانی بیمار وجود دارد، مانند: ضربه نخوردن بینی و نحوه خوابیدن و نحوه چسباندن چسب. اما عود برآمدگی و قوز بینی بیمار در بینی های استخوانی بسیار نادر است و تغییری در شکل ایجاد نمی کند.

جراحان بینی در ایران نسبتا شلوغ هستند. زیرا اکثر خانم های ایرانی مدل جراح بینی استخوانی را بیشتر دوست دارند و همچنین ظاهر زیبای این جراحی بینی در بین جوانان محبوب تر است. برای داشتن بینی ظریف، فرم اولیه و طبیعی بینی در نظر گرفته می شود.

جراحی بینی فانتزی

بهترین جراح بینی استخوانی ، بینی عروسکی را برای افرادی که بینی گوشتی دارند توصیه نمی کند. داشتن بینی عروسکی همراه با جراح بینی استخوانی راحت تر است. به دلیل سفت بودن غضروف و نازکتر بودن پوست بینی های استخوانی، جراح بینی استخوانی این عمل را راحت تر از سایر مدل های بینی انجام می دهد.

بنابراین، بینی ظریف برای بینی های گوشتی توصیه نمی شود. سوراخ های بینی کوچک و نوک بینی تیز و تیغه نازک از ویژگی های مهم در بینی های استخوانی هستند.

3

عوارض پروتز سینه

یکی از عوارض نادر پروتز سینه انواع خاصی از سرطان است که در بافت پستان شروع نمی‌شود. احتمال بروز چنین سرطان هایی بعد از پروتز 1 در 100000 است و به همین دلیل است که بار دیگر تاکید می کنم که پروتز باعث سرطان سینه نمی شود.

یکی از عوارض اصلی پروتز سینه عفونت است. پروتز سینه مانند سایر پروتزهایی که روی زانو یا سایر قسمت ‌های بدن استفاده می‌شود، یک جسم خارجی است و می‌تواند باعث عفونت شود. گاهی این عفونت ها آنقدر شدید است که نمی توانیم پروتز را در بدن فرد نگه داریم و مجبور به برداشتن آن می شویم.

 

پارگی پروتز سینه را از دیگر عوامل ایجاد عوارض در فرد است و گاهی اوقات کپسول اطراف پروتز که مانند غلاف روی پروتز می نشیند ممکن است شکسته شود. در نتیجه این پارگی ها، ژل یا سیلیکون حاصل از پروتز می تواند به بافت سینه یا غدد لنفاوی نفوذ کند و مشکلات جدی برای فرد ایجاد کند.

چه کسانی می توانند درخواست جراحی پروتز سینه بدهند؟

در مورد کاندیدای مناسب برای بهترین جراح پروتز سینه باید گفت: در برخی افراد ممکن است به دلایل ژنتیکی، هورمونی یا تغذیه ای نامناسب و یا به دلایلی مانند سرطان سینه، بافت سینه آنها در دوران بلوغ رشد کافی نداشته باشد. عوارض عمل های زیبایی و پروتز سینه برای این افراد توضیح داده می شود مشکلات روحی-روانی ناشی از ظاهر معیوب بدن، گاهی انجام پروتزهای زیبایی را ضروری می کند.

درباره جراحی پروتز سینه برای بیماران مبتلا به سرطان سینه که به همین دلیل سینه خود را از دست داده اند، گفت: اگر سرطان در مرحله پیشرفته نباشد، پروتز سینه راه خوبی برای بازسازی سینه است. در عین حال می توان با استفاده از بافت سینه خود بیمار، بازسازی سینه را انجام داد، اما اگرچه پروتز یک بافت طبیعی نیست، اما یک عمل ساده تر و کم عارضه است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی های عمل های زیبایی بینی و پروتز سینه و نحوه انجام آن ها آشنا کنیم. ویکی درمان https://wikidarman.com رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پر بازدید ترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهر های ایران می باشد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها