حملات حزب‌الله به تاسیسات جاسوسی اسرائیل

کد خبر: 1267936

منابع رسانه‌ای از حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

حملات حزب‌الله به تاسیسات جاسوسی اسرائیل

منابع رسانه‌ای از حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، دو موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک «أدمیت» واقع در غرب الجلیل شلیک شد.

براساس گزارش سایت المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک موشک از خاک لبنان به کوه‌های رمیم در جلیل الأعلی خبر دادند.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای مقاومت اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) محل تجمع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه «المطلة» با تسلیحات موشکی و به طور مستقیم هدف قرار دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است: مجاهدان ما محل تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی در اطراف پایگاه «البغدادی» را به طور مستقیم و با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت./ایسنا

حملات حزب‌الله به تاسیسات جاسوسی اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تاسیسات جاسوسی رژیم اسرائیل را در بلندی‌های «کبری» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و در نتیجه تلفات و خسارات قطعی به دشمن وارد کرده‌اند.

photo_2024-01-11_16-11-26

اصابت ۳۰ موشک حزب الله به شهرک صهیونیستی کریات شمونه

برق مناطق گسترده‌ای از شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله گسترده موشکی حزب الله لبنان قطع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، شهرک صهیونیستی کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در دو مرحله هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

بر اساس گزارش منابع عبری، در پی این حمله که با ۳۰ موشک انجام گرفت، برق مناطق گسترده‌ای از شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه قطع شد و آژیر خطر در آن به صدا درآمد.

در تصاویر منتشر شده از این حمله مشاهده می‌شود که ساختمان‌ها و تأسیسات رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم هدف موشک‌های حزب الله قرار می‌گیرند و دود ناشی از آتش‌سوزی در آنها به آسمان بلند می‌شود.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در خصوص این حمله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان لبنانی و آخرین مورد آن حمله به یک مرکز دفاع مدنی در شهرک «حانین» و شهادت دو نفر امدادگر حاضر در آن، مقاومت اسلامی ساعت ۱۶ (به وقت محلی) شهرک صهیونیستی کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار داد. مقاومت بار دیگر تأکید می‌کند برای پاسخ فوری به هر گونه تجاوز به غیرنظامیان آمادگی کامل دارد.

شورای محلی رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی الجلیل اعلی اذعان کرد که به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه در پی حملات موشکی حزب الله از جنوب لبنان خسارت وارد شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که در پی این حملات صدای دست‌کم ۱۰ انفجار در منطقه اشغالی الجلیل اعلی شنیده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد