خانم منشی اسرار قتل فن‌پیج بهنوش بختیاری را فاش کرد +عکس

کد خبر: 1080510

وقتی عکس سلفی زوج جوان در غرب تهران، راز جسد مردی را که پایین تپه‌ای افتاده بود فاش کرد، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. کارآگاهان موفق شدند هویت مقتول و قاتل را شناسایی کنند تا این که استوری خانم بازیگر پرونده را وارد مسیری تازه کرد.

خانم منشی  اسرار قتل فن‌پیج بهنوش بختیاری  را فاش کرد +عکس

خانم بازیگر عکسی از خودش در کنار مقتول که لباس روحانیت به تن داشت منتشر کرد، اما بررسی‌های پلیس نشان داد که مقتول روحانی نبوده است.

تحقیقات در این پرونده جنایی از شامگاه هفدهم تیرماه آغاز شد. آن روز زوجی جوان که برای تفریح و کوهنوردی به انتهای بزرگراه شهید خرازی رفته بودند، روی تپه‌ای عکس سلفی گرفتند و زمانی که روی عکس‌شان زوم کرده بودند تا با دقت آن را ببینند چشم‌شان به جسدی افتاد که داخل عکس و درست پشت سر آنها افتاده بود. با تماس این زوج، پلیس در جریان حادثه قرار گرفت و راهی آنجا شد.

مقتول مردی جوان بود که لباس ورزشی به تن داشت و با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و حدود ۱۲ساعت از مرگ وی می‌گذشت. هر چند هیچ سرنخی برای شناسایی هویت این مرد وجود نداشت یکی از اهالی منطقه اطلاعات مهمی را در اختیار پلیس قرار داد. وی گفت که چند ساعت قبل‌تر از پیدا شدن جسد، خودروی پژویی را در اطراف محل حادثه دیده بود که لکه‌های خون روی آن وجود داشت. بازپرس جنایی تهران دستور بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته را صادر کرد. جسد برای مشخص شدن هویت مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت.

استوری خانم بازیگر

کارآگاهان جنایی در ادامه موفق شدند هویت مقتول را شناسایی کنند. در حالی‌ که آنها با به‌دست آوردن سرنخ‌هایی در این پرونده به کشف اسرار این جنایت نزدیک‌تر شده و عامل این جنایت را شناسایی کرده بودند، روز سه‌شنبه یک بازیگر زن با انتشار یک استوری، موجی در فضای مجازی ایجاد کرد.

این بازیگر عکس خودش را در کنار مردی جوان که لباس روحانیت به تن داشت منتشر کرده و نوشته بود که این مرد از فن‌پیج‌های درجه یک و فعال او بوده که توسط منشی شرکتش و شوهر وی به‌خاطر پول به قتل رسیده و مأموران پلیس موفق شده‌اند قاتل او را دستگیر کنند. مردی که لباس روحانیت به تن داشت و در استوری خانم بازیگر دیده می‌شد، همان جوانی بود که جسد غرق خونش پایین تپه‌ای در اطراف بزرگراه خرازی کشف شده بود. این در حالی بود که برخلاف ادعای خانم بازیگر، هنوز عامل اصلی جنایت دستگیر نشده بود. از طرفی مشخص شد که مقتول روحانی نبوده و فقط در برخی مواقع لباس روحانیت به تن می‌کرده که دلیل این اقدام عجیب وی هنوز معلوم نشده و در دست بررسی است.

در تعقیب قاتل

اما متهم به قتل که همان مرد پژوسواری بوده که یکی از اهالی محل او را هنگام فرار دیده بود، هنوز دستگیر نشده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بر سر اختلافات مقتول و همسرش دست به این جنایت زده است.

مقتول مدیرعامل یک شرکت بود و چون خانواده‌اش در شهرستان زندگی می‌کنند یکی از اتاق‌های شرکت را تبدیل به محل استراحتش کرده و همانجا زندگی می‌کرد. او از مدتی قبل با منشی شرکت خود دچار اختلاف شده بود و عامل جنایت نیز شوهر خانم منشی بود.

با دستور قاضی محمد وهابی، خانم منشی بازداشت شد و در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل با مردی به نام محسن ازدواج کردم. اما او مردی شکاک و بدبین بود. به من سوء‌ظن داشت و مدام مرا زیرنظر می‌گرفت.

وی ادامه داد: من منشی شرکتی بودم که مقتول مدیرعامل آن بود. برای انجام کارهای شرکت با او مراوداتی داشتم اما همین مسئله باعث شده بود که شوهرم به من مشکوک شود. هرچه برایش توضیح می‌دادم که رابطه ما کاری است باورش نمی‌شد. ناچار شدم موضوع را به مدیرعامل بگویم و او خیلی از این ماجرا عصبانی شد. می‌گفت همسرم حق ندارد به او تهمت بزند.

زن جوان گفت: اختلاف آنها ادامه داشت تا این که یک روز برای انجام کارهای شرکت با مقتول قرار گذاشتم. شوهرم وقتی متوجه این موضوع شد جنجالی به پا کرد و می‌گفت حق ندارم دیگر به سر کار بروم. من از مقتول خواستم تا با شوهرم قراری بگذارد و با او صحبت کند و بگوید که رابطه ما کاملا کاری است و شک همسرم را برطرف کند. درواقع می‌خواستم شوهرم از نزدیک با مقتول حرف بزند و قانع شود که اشتباه می‌کرده است تا من هم راحت‌تر بتوانم به کارم ادامه دهم. به این ترتیب روز حادثه شوهرم و مدیرعامل شرکت حوالی غرب تهران قرار گذاشتند تا با صحبت اختلافات‌شان را کنار بگذارند اما پس از قرار آنها دیگر شوهرم را ندیدم و از مخفیگاه او بی‌اطلاع هستم. از سوی دیگر شنیدم که مدیرعامل به قتل رسیده است و قاتل او شوهرم بوده اما من نقشی در این جنایت ندارم.

درحالی‌ که تحقیقات برای بازداشت عامل این جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد، خانم بازیگر که با انتشار استوری، جنجالی در شبکه‌های مجازی به پا کرده بود ساعتی بعد آن استوری را حذف کرد. او در ادامه فیلمی در پیج خود قرار داده و توضیح داد که مقتول ادمین پیج وی نیست. خانم بازیگر گفت که مقتول یکی از فن‌پیج‌ها و طرفداران قدیمی وی است و او اطلاع نداشته که مقتول روحانی نبوده و چون همیشه با لباس روحانیت وی را می‌دیده تصور می‌کرده که وی واقعا روحانی است.

به‌گفته قاضی محمد وهابی، بازپرس این پرونده، انتشار تصویر جرم نیست اما اگر این انتشار باعث شود که مسیر تحقیقات ما تغییر کند یا در پروسه دستگیری مجرم اخلال ایجاد شود جرم محسوب خواهد شد. به‌گفته بازپرس جنایی تهران، اگرچه خانم بازیگر استوری را حذف کرده اما با وجود این پیج وی از طریق پلیس و قوه قضاییه رصد خواهد شد و درصورتی که او مرتکب تخلف شده باشد با وی برخورد قانونی خواهد شد./ همشهری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها