کدام مدارس فردا تعطیل شدند؟

کد خبر: 1120413

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان از تعطیلی ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان به دلیل بارندگی شدید خبر داد.

کدام مدارس فردا تعطیل شدند؟

مهران باهری اظهارداشت: به دلیل فعال شدن سامانه بارشی و آبگرفتگی شدید معابر در جنوب استان کرمان و با توجه به گزارش‌های دریافتی و برای جلوگیری از بروز حوادث مدارس شهرستان‌های جنوب استان تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیر حضوری پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان در تاریخ مقرر برگزار می‌شود و دانش آموزان در امتحانات نباید غیبت داشته باشند.

باهری گفت: امروز نیز با توجه به تصمیم ستاد بحران آموزش در برخی از شهرستانهای جنوبی به صورت غیر حضوری برگزار شد./مهر

 تعطیلی مدارس ماکو و چالدران

اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با توجه به برودت هوا، بارش برف و احتمال یخبندان در شهرستان‌های ماکو و چالدران برای فردا دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/13 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با توجه به برودت هوا، بارش برف و احتمال یخبندان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به برودت هوا و بارش برف و احتمال یخبندان آموزش حضوری تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان ماکو و مدارس ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی شهرستان چالدران فردا دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ در نوبت صبح تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

لازم به ذکر است در خصوص زمان برگزاری امتحانات داخلی روز یاد شده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد