زودبیست، برترین موسسه آموزشی و مشاوره‌ای

کد خبر: 1157752

روش‌های مختلفی برای گزینش و ورود به دانشگاه‌ وجود دارد، در کشور ما این روش با آزمون کنکور انجام می‌گیرد. آزمونی که در سال آخر دبیرستان برگزار می‌شود و تمام آموخته‌های دانش آموزان در سال‌های اخیر را مورد سنجش قرار می‌دهد. از این رو به عنوان یکی از مهم‌ترین آزمون عمر هر دانش آموزی شناخته می‌شود. به دلیل اهمیت این آزمون، موسسات و اساتید بسیاری هستند که مسیر دشوار کنکور را برای دانش آموزان هموار کنند.

برخی از افراد و موسسات از اهمیت این موضوع مهم سواستفاده می‌کنند و بدون اینکه امکانات خاصی در اختیار دانش آموزان قرار دهند، تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند. در میان موسسات مختلف کنکوری یافتن موسسه‌ای معتبر که بتواند امکانات مناسب و ویژه‌ای در اختیار دانش آموزان قرار دهد، کار بسیار دشواری است. در این مقاله برآن شدیم در مورد یکی از موسسات معتبر و باسابقه کنکور که در سال‌های اخیر توانسته است رضایت دانش آموزان بسیاری را کسب کند و خوش بدرخشد را به شما معرفی کنیم. در این موسسه هرآنچه برای یک دانش آموز کنکوری نیاز است فراهم شده است و می‌تواند دانش‌آموزان را از دیگر موسسات و آموزشگاه‌ها بی‌نیاز کند.

معرفی زودبیست

11

زودبیست، موسسه‌ای جوان و پویا است که فعالیت رسمی خود را از سال 1396 آغاز کرده است و در طی این مدت برای پیشرفت و به روز رسانی خدمات خود تلاش کرده است. موسسه زودبیست در ابتدا تنها به دلیل انتقال تجربیات افراد موفق با کنکوری‌ها تاسیس شد و به مرور زمان با استقبال زیاد دانش آموزان، بخش مشاوره به صورت ویژه و تخصصی شروع به کار کرد. این موسسه گام‌های اصلی خود را بر پایه سه اصل مهم انگیزه، صبوری و تلاش بر می‌دارد و هدف اصلی این موسسه خدمت رسانی به تمام دانش آموزان سطح کشور است.

خدمات موسسه زودبیست

12

این موسسه با توجه به موارد موردنیازی که هر دانش آموز کنکوری احتیاج دارد، خدمات ویژه‌ای برای دانش آموزان فراهم کرده است. دانش آموزان به کمک این خدمات می‌توانند به هدف خود رسیده و بهترین رتبه‌های کنکور را کسب کنند. در ادامه برخی از خدمات موسسه به شما معرفی می‌شود.

تدریس آنلاین

کنکور مجموعه‌ای از مباحث و سوالات سه سال دبیرستان است. به همین علت ممکن است برخی از دانش آموزان مباحث سال‌های پیش را فراموش کرده باشند و برخی از مباحث سال دوازدهم را به خوبی فرا نگرفته باشند. از این رو موسسه زودبیست، امکان شرکت در کلاس‌ها و همایش‌های آنلاین را برای دانش آموزان خود فراهم کرده است. اساتید و دبیران کلاس‌ها و همایش‌ها از دانش آموزان سال‌های پیش که موفق به کسب رتبه عالی در کنکور شده‌اند، با دقت بسیار زیاد انتخاب شده است. این دانش آموزان به دلیل اختلاف سنی کمی که با شاگردان دارند و همینطور به دلیل اینکه کنکور را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند می‌توانند بهترین تدریس را داشته باشند.

همچنین به کمک کلاس‌های آنلاین، دیگر نیاز به ایاب و ذهاب و اتلاف زمان و هزینه اضافی نیست. دانش آموزان می‌توانند در هر زمان از شبانه روز به فایل‌های آموزشی دسترسی داشته باشند و با تماشای چندین باره اطلاعات خود در این زمینه را تثبیت کنند.

مشاورین موسسه زودبیست

یکی از موارد مهم و ویژه‌ای که برای هر دانش آموز کنکوری نیاز است داشتن مشاور آگاه و امین در سال کنکور است. بیشتر دانش آموزان به دلیل استرس و فشار درسی ناشی از کنکور نمی‌توانند در سال آخر تمرکز کافی داشته باشند و این باعث افت تحصیلی آن‌ها می‌شود. در حالی که مشاورین زودبیست با تنظیم برنامه مطالعاتی اصولی و همچنین رسیدگی به مشکلات روحی و عاطفی دانش آموزان آن‌ها را برای شرکت در جلسه کنکور آماده می‌کنند.

عملکرد مشاورین موسسه زودبیست در اینجا خلاصه نمی‌شود، آن‌ها با بررسی نتایج آزمون‌های دانش آموزان نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی می‌کنند و این دلیلی برای رفع مشکلات و موفقیت آن‌ها می‌شود. همچنین مشاورین به طور مرتب، مطالعه و ساعت‌های درس خواندن دانش آموزان را چک می‌کنند تا آن‌ها دچار تنبلی و سستی نشوند. مقالات مشاوره‌ای رایگان نیز در این سایت موجود است که دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشند و مشکلات درسی خود را به کمک آن‌ها حل کنند.

مشاورین این موسسه از دانش آموزان رتبه برتر سال‌های پیش انتخاب شده‌اند که همگی توانسته‌اند مسیر طولانی کنکور را به راحتی پشت سر بگذارند. این افراد، اکنون آماده هستند که تمام دانسته‌ها و تجربیات مفید خود را با دانش آموزان کنکوری به اشتراک بگذارند و گره از مشکلات آن‌ها بگشایند.

آزمون آنلاین

علاوه بر تمام خدماتی که در بخش‌های قبلی ذکر شد، این موسسه امکان شرکت در آزمون‌ها آنلاین را برای دانش آموزان فراهم کرده‌ است تا به آسانی دانسته‌های خود را به محک بکشند. با توجه به تخصصی بودن کنکور و حذف دروس عمومی، آزمون‌ها معمولا به صورت جامع یا مبحثی از دروس تخصصی انتخاب می‌شود و دانش آموزان می‌توانند با توجه به سطح علمی خود آن‌ها را انتخاب کنند. بعد از مشخص شدن نتایج این آزمون‌ها، کار مشاورین موسسه زودبیست راحت‌تر می‌شود، زیرا با توجه به نتایج آزمون می‌توانند ساعت‌ها و مباحث مطالعاتی را مشخص کنند.

بخش نتایج و رتبه‌ها

13

در بخشی از سایت شما می‌توانید نتایج و رتبه‌های برتر کنکور سال‌های اخیر را مشاهده کنید. این دانش آموزان، افرادی بودند که در سال‌های اخیر با تکیه و اعتماد بر خدمات و امکانات موسسه زودبیست سال کنکور خود را با موفقیت گذرانده‌اند. در این لیست نام دانش آموزانی از اقصی نقاط کشور وجود دارد که این نشان از گستردگی و اعتبار این موسسه در سراسر کشور است. شما نیز می‌توانید یکی از این افراد موفق در سال‌های آینده باشید تنها کافی است به موسسه زودبیست اعتماد کنید.

سخن پایانی

کنکور یکی از حساس‌ترین مراحل و آزمون‌های زندگی هر فردی است که با انتخاب صحیح موسسه و مشاوره می‌تواند به آسودگی این مرحله را نیز پشت سر گذاشت. در این مقاله یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در حوزه کنکور به شما معرفی شد. شما می‌توانید برای درخواست مشاوره و برنامه ریزی، از قسمت ثبت نام مشاوره اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زودبیست و خدمات ویژه این موسسه می‌توانید به سایت زودبیست مراجعه کنید و پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها