آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه‌شنبه | مدارس و ادارات کدام استان تعطیل است؟

کد خبر: 1199130

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان:فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه‌شنبه | مدارس و ادارات کدام استان تعطیل است؟

مدارس استان سمنان تعطیل شد

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان:فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

تمدید تعطیلی ادارات خراسان رضوی

دورکاری کارکنان ادامه دارد

به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه تمدید شد.

گفتنی است مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز تاپایان هفته تعطیل است و تمامی امتحانات لغو شده است.

 مدارس سنقر و کنگاور تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا مدارس شهرستان های سنقر و کلیایی و کنگاور در نوبت صبح روز سه‌شنبه غیرحضوری است.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز سه شنبه 27 دی غیرحضوری است.

وی دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

 تمامی مدارس فارس سه‌شنبه غیرحضوری است

بنابرنامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و با توجه به اخطاریه هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سراسر استان فارس، فعالیت آموزشی در تمام مدارس استان فارس در دو نوبت صبح و عصر در روز سه شنبه ۲۷دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها خواهد بود.

 بنابرنامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و با توجه به اخطاریه هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سراسر استان فارس و بنا بر تصویب ستاد مدیریت بحران استان فارس، فعالیت آموزشی در تمام مدارس استان فارس در دو نوبت صبح و عصر در روز سه شنبه ۲۷دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها خواهد بود.

 مدارس همدان فردا تعطیل شد

مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان همدان فردا صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به علت بارش برف، سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه در نوبت "صبح و بعد از ظهر" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ تاریخ برگزاری امتحانات داخلی متعاقبا" توسط مدارس اعلام خواهد شد و مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

 تعطیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در کنگاور و سنقر

مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های کنگاور و سنقر تعطیل اعلام شد.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تعطیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های کنگاور و سنقرکلیایی در روز سه شنبه ۲۶ دی خبر داد.

یگانه افزود: با توجه به سرمای هوا در این دو شهرستان کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه در نوبت صبح فردا به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت مناسب هوا در شهرستان‌های دیگر حضور در مدارس و ادارات طبق روال عادی انجام می‌شود.

 مدارس البرز غیرحضوری هستند/روند فعالیت ادارات به حالت عادی برگشت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان البرز، گفت: با توجه به تمامی مسائل موجود استان از جمله؛ افت گاز، تداوم سرما و همچنین آلودگی هوای البرز، تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی استان، فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس فعالیت کارمندان به حالت عادی خود بازگشته و تمامی ادارات البرز دایر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان سخنان خود از شهروندان البرزی خواست ضمن رعایت و صرفه جویی در انرژی و همچنین آلودگی هوای استان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

 مدارس ابتدایی 6 شهرستان کردستان غیرحضوری شد

به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد مدارس ابتدایی 6 شهرستان کردستان غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی سنندج، دیواندره، دهگلان، قروه، بیجار و دیواندره به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ دی بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

این تصمیم به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت استاندار کردستان اتخاذ شده است.

مقاطع متوسطه اول و دوم و دانشگاه‌ها تعطیل نیستند و فعالیت ادارات و بانک‌های کردستان به جز مراجع قضایى که از ساعت 8 و 30 صبح شروع می‌کنند، ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 مدارس استان بوشهر سه‌شنبه تعطیل شد

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی مدارس همه شهرستان‌های استان در تمام مقاطع سه شنبه ۲۷دی در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های گناوه، دیلم، دشتستان، بوشهر، دشتی، تنگستان ، دیر، کنگان ، جم و عسلویه به دلیل احتمال بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر در نوبت صبح و عصر  سه شنبه ۲۷  دی ماه تعطیل است.

با تعطیلی مدارس در تمام مقاطع در شهرستان‌های ذکر شده، آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

تمامی کودکستان‌های استان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهند بود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد