پیروز دیالیزی شد / توله یوز ایرانی در کماست؟

کد خبر: 1207295

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش آخرین وضعیت جسمی پیروز را که از روز گذشته در بیمارستان دامپزشکی به سر می‌برد، تشریح کرد.

پیروز دیالیزی شد / توله یوز ایرانی در کماست؟

غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت جسمانی پیروز اظهار داشت: وضعیت پیروز همچنان مانند روز گذشته است و تیم درمانی دامپزشکان ایرانی و خارجی وضعیت آن را بررسی کرده‌اند.

وی افزود: از روزهای گذشته تاکنون پیروز میل به مصرف هیچ نوع تغذیه‌ای نداشته و تنها امروز صبح کمی آب خورد.

ابدالی بیان داشت: مشکل انسداد روده بر اساس بررسی‌های به عمل آمده منتفی است و مشکل کلیوی دلیل بروز مشکل در سلامت پیروز شده است.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش خاطرنشان کرد: امروز هم آزمایش‌های تکمیلی از پیروز صورت می‌گیرد و از هر امکانی که در توان داریم برای بهبود وضعیت آن به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پیروز در کما نیست و اکنون هوشیاری دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه پیروز شیر مادر نخورده، از ابتدای زندگی با مشکل کلیوی همراه شد و با بزرگ‌تر شدن آن به تدریج این مشکل هم افزایش یافت.

دستگاه دیالیز برای پیروز در کشور وجود ندارد

مدیرکل دفتر مدیریت و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست همچنین اظهار کرد: شرایط پیروز همانند روز گذشته است و هنوز تغییری در وضعیت او ایجاد نشده است.

وی افزود: آزمایش‌ها روی پیروز هر ۲۴ یا ۴۸ ساعت یک‌ بار باید انجام شود و نتیجه آزمایش‌ها مشخص خواهد کرد که مقدار کراتین خون پیروز پایین آمده است یا خیر.

ابدالی در رابطه با امکان دیالیز پیروز در صورت لزوم گفت: البته در این مورد باید دامپزشکان نظر بدهند اما دستگاه دیالیز برای پیروز در کشور وجود ندارد.

منبع: مهر/ تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد