اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری شرق تهران

کد خبر: 1240645

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری شرق استان تهران خبر داد.

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری شرق تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری شرق استان تهران خبر داد.

ایرج کهریزی  اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخه اول شهریور ماه و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه های ۲ و ۳ شهریورماه تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع می باشد.

وی افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه مورخه ۳ شهریورماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور هراز و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود

لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۱ شهریورماه الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخه ۴ شهریورماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است که در این خصوص تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام ماموریت های ضروری حرکت می کنند استثنا می باشد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان سخنان خود ، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست ، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

ترافیک روان معابر پایتخت در نخستین پنجشنبه شهریورماه

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیرمجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود، به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در روز پنج شنبه، دوم شهریور ۱۴۰۲، از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران  و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان حکایت دارد.    

وی افزود: با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر  تهران، وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام  حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا  همیشه خطرساز و خطرآفرین است. پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد کنند.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل  سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

به گزارش شهر، رییس مرکز  اطلاع رسانی  پلیس راهور  تهران بزرگ افزود: رانندگان در  صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و خودرو و مانعی مقابل پیش آمد، راننده بتواند خودروی  خود را به موقع متوقف و از  برخورد پرهیز کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد