دادستان کل کشور: باید شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم

کد خبر: 1268305

دادستان کل کشور گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و شاهد یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا باشیم.

دادستان کل کشور: باید شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم

به نقل از قوه قضاییه،  نشست هفتگی شورای معاونین دادستانی کل با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی برگزار شد.

دادستان کل کشور در این نشست با تبریک میلاد فرخنده حضرت امام باقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است که مناسبت‌های برجسته‌ای مانند لیله الرغائب، میلاد امیرالمؤمنین (ع) و شکافته شدن کعبه و مبعث رسول خاتم (ص) در آن است و اعمال ویژه‌ای مانند اعتکاف و ادعیه خاصی برای استفاده از فرصت‌های این ماه وارد شده است.

وی گفت: در حدیث قدسی آمده است که خداوند متعال می‌فرمایند ماه رجب را ریسمانی بین خود و بندگان مقرر کردم و هرکسی به آن چنگی زند به وصال من می‌رسد؛ لذا از خداوند می‌خواهیم ما را جزو بندگان مشمول رحمت واسعه خویش قرار داده و بتوانیم از فضیلت‌های پرشمار این ماه مبارک اندوخته و توشه‌ای برای آخرت خویش برداشته و از نعمات این ماه عزیز بهره‌مند شویم.

 موحدی در ادامه به تجاوزات آمریکا و همپیمانانش به کشور یمن اشاره کرد و گفت: تجاوزهای آمریکا و انگلیس و دیگر متحدین استکبار بخاطر شکست‌های پی در پی اسرائیل و نرسیدن دشمنان به اهداف خود است.

آمریکا نمی‌تواند از سقوط اسرائیل جلوگیری کند

وی افزود: اگر می‌بینیم که اکنون یمن مقاوم و شجاع آماج حملات مختلف آمریکا و انگلیس قرار گرفته به خاطر این است که اهداف مورد نظر آمریکا و به طور کلی غرب در منطقه و خاورمیانه شکست خورده و به همگان ثابت شده است که آمریکا و غرب قدرت‌های رو به زوال در دنیا هستند. البته این اقدامات نمی‌تواند از سقوط اسرائیل جلوگیری کرده و این رژیم جعلی را نجات دهد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه شور و شوق انتخاباتی در کشور در حال افزایش است، گفت: یکی از وظایف ما مسئولان در کشور، مهیا کردن بسترهای لازم برای افزایش مشارکت‌های مردمی است. انتخابات یک رکن از ارکان دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران است و این جنبه مهم از دموکراسی باید همچون گذشته کارکرد اصلی خود را حفظ کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان بیمه کنند.

وی در پایان گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و شاهد یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا باشیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد