مدارس روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه تعطیل شد | کدام مدارس فردا سه‌شنبه غیر حضوری است؟

کد خبر: 1268804

برخی از مدارس استان اردبیل برای چهارمین روز متوالی به دلیل برودت هوا و بارش برف غیرحضوری شد.

مدارس روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه تعطیل شد | کدام مدارس فردا سه‌شنبه غیر حضوری است؟

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل ۳روز متوالی در پی بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

حسن اسکندرزاده، اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر، فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر طی ۳ روز متوالی تعطیل شد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد./مهر

مدارس شیف صبح آستارا تعطیل شد

فرماندار آستارا از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل برودت هوا و یخبندان خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، به دنبال بارش برف در شهرستان آستارا، یخبندان در روز سه شنبه قطعی است.

فرماندار آستارا ادامه داد: بر این اساس و با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کلیه مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان آستارا در شیفت صبح روز سه شنبه تعطیل است./مهر

 مدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی سه شنبه ۲۶ دی غیرحضوری شد؟

بارش برف همراه با سرما و یخ زدگی معابر مدارس برخی مناطق استان آذربایجان شرقی را برای سومین بار درهفته جاری به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز سه شنبه 26 دی ماه 1402 در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

ورزقان

فعالیت مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری خواهد بود.

گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطقی که مدارس غیر حضوری شده است لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

هوراند

مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

کلیبر

فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

 اداره‌های برخی از مناطق اردبیل فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ادارات ۵ شهرستان استان اردبیل به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان فردا با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با موافقت استاندار، با توجه به بارش برف و برودت هوا، آغاز به‌کار همه بانک‌ها، بخش‌های اداری دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان در روز سه‌شنبه ۲۶ دی، با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

در ۲ روز گذشته شاهد بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان اردبیل بودیم که همین امر سبب تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های استان اردبیل شده بود.

با توجه به اطلاعیه هواشناسی اردبیل طی ساعات شبانه و صبحگاهی، برودت هوا و یخبندان در غالب مناطق استان به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی قابل توجه بوده و مصرف بهینه حامل‌های انرژی تاکید می‌‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد