تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

خبر فوری/ تعطیلی مدارس و ادارات این استان شنبه ۱۴ بهمن + اعلام ساعت کاری بانک‌ها

کد خبر: 1272261

خبر فوری در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات این استان در روز شنبه 14 بهمن 1402 منتشر شد.

خبر فوری/ تعطیلی مدارس و ادارات این استان شنبه ۱۴ بهمن + اعلام ساعت کاری بانک‌ها

خبرنگار شکیبا بقال زاده:مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: ادارات و مدارس خراسان شمالی شنبه تعطیل است.

غلامرضا شفیق اظهار داشت: باتوجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی استان، کاهش محسوس دمای هوا و کاهش فشار گاز محتمل است از این رو برای جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی، ادارات در اولین روز هفته آتی تعطیل است.

وی افزود: مدارس استان هم در تمامی مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل است.

شفیق گفت: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله جمعیت هلال احمر، مراکز درمانی و آتش نشانی از این تعطیلی مستثنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت کاری بانک‌ها در روز شنبه ۹ تا ۱۳ اعلام شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در پایان گفت: از مردم انتظار می رود برای جلوگیری از قطعی گاز در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

صادق ضیاییان ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های کشور، اظهار کرد: امروز (۱۲ بهمن‌ماه) در نواحی شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، برخی نقاط مرکزی کشور و در روز جمعه (۱۳ بهمن‌ماه) علاوه بر این مناطق در شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، در استان‌های جنوبی رعد و برق با احتمال تگرگ و در نقاط کوهستانی نیمه شمالی کشور کولاک برف رخ خواهد داد.

وی افزود: سامانه بارشی شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) در شرق مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی و رضوی و جنوب سیستان و بلوچستان فعال بوده و سپس از کشور خارج می‌شود. از اواخر یکشنبه و روز دوشنبه مجددا در مناطق شمال غرب و غرب کشور بارش خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه جمعه و شنبه در نیمه شرقی، مناطق جنوبی و مرکزی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین یادآور شد که از جمعه تا یکشنبه در غالب مناطق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

ضیائیان تاکید کرد: از بعدازظهر جمعه تا یکشنبه (۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز مواج هستند.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن‌ماه) ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و بارش برف گاهی مه رقیق و رگبار باران با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) نیمه‌ابری و مه رقیق به تدریج وزش باد و کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱-  و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مراکز استان‌ کشور گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد