دستگیری شرور مسلح در فنوج

کد خبر: 1272760

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان در شهرستان فنوج موجب رعب و وحشت مردم شده بود، در عملیات هوشمندانه پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور مسلح در فنوج

سردار ‌دوستعلی جلیلیان‌ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی در شهرستان فنوج و متواری شدن عامل آن موضوع دستگیری فرد شرور به صورت ویژه در دستورکار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان فنوج در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و متهم با هماهنگی لازم در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

سردار ‌جلیلیان‌ خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

دستگیری 217 معتاد متجاهر در سیستان و بلوچستان

سردار"جلیلیان "فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح پاکسازی محلات و دستگیری 217 معتاد متجاهر در این استان خبر داد و بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در سطح استان ، طرح پاکسازی محلات توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرایی شد.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در نتیجه اجرای این طرح 217 معتاد متجاهر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. اجرای این طرح در استان همچنان ادامه دارد و هدف ما از اجرای این طرح آرامش و امنیت اجتماعی شهروندان می باشد./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد