به‌کارگیری نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی

کد خبر: 1273306

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به منظور ارتقای امنیت و نظارت‌های بیشتر نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی در یک الحاق به بهره‌برداری می‌رسد.

 به‌کارگیری نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به منظور ارتقای امنیت و نظارت‌های بیشتر نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی در یک الحاق به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه دیدار با آیت الله شاهچراغی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور ارتقای امنیت و نظارت‌های بیشتر نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی در یک الحاق به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: رزمایش ویژه‌ای در پهنه کویر به زودی با پهپادهای نسل جدید رقم خواهد خورد تا کویر به منظور ارتقای امنیت کویر بیشتر مورد توجه و نظارت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امنیت 94 درصد مرزهای کشور در حوزه انتظامی بوده ‌و حدود پنج تا 6 درصد آرامش مرزها توسط ارتش، سپاه و یا به صورت تلفیقی تامین می‌شود، افزود: خلاء مرزی در استان سیستان و بلوچستان با تخصیص اعتبار دولت و با اقدامات ویژه در آینده نزدیک پوشش داده می‌شود که با انسداد مرزها همبستگی خوبی در مناطق در شرق و شمالشرق رقم خواهد خورد./تسنیم

 سردار رادان: امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد

فرمانده کل انتظامی کشور بر برگزاری انتخابات در بستر امنیت پایدار تأکید کرد و گفت: امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد.

سردار سرتیپ پاسدار  احمدرضا رادان در دیدار آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدواریم اسفندماه امسال، انتخابات خوبی در بستر امنیت پایدار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: فرمانده معظم کل قوا درباره انتخابات، چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را سفارش کردند که بخشی از آن مربوط به فراجا خواهد بود و امیدوار هستیم انتخابات خیلی خوبی در بستر امنیت پایدار داشته باشیم.

 فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: احساس واقعی ما این است که خداوند منتی سر ما گذاشت تا بتوانیم این لباس را به تن کنیم و پلیس مردم ایران باشیم.

سردار رادان با بیان اینکه اگر آن وظایفی که مشخص شده را درست و به موقع انجام دهیم، بعید است که خداوند قادر و متعال رحمتش را نصیب ما نکند، اضافه کرد: فراجا افتخار دارد امسال 90 شهید در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده و آخرین شهید ما نیز شب گذشته در مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز، به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از دیدار آیت‌الله شاهچراغی گفت: بنده سال‌هاست به جنابعالی ارادت دارم و طالب دیدار با شما بودم.

سردار رادان از آیت‌الله شاهچراغی خواست از تا کارکنان فراجا را در تحقق آرمان‌های انقلاب و برقراری امنیت دعا کند.

 دعوت سردار رادان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات/ باید دشمنان را سرافکنده کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۴۰۲ را دو صحنه مهم مقابله با دشمنان دانست و گفت: بدون شک حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۲ دشمنان را سرافکنده می‌کند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر امروز اجلاسیه 111 شهید عرصه نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان سمنان عنوان کرد: دشمن در راهبرد خود برای کاهش مشارکت در انتخابات به دنبال ایجاد تردید و عملیات شناختی در اذهان جامعه و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و رهبری است.

وی حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 1402 را دو صحنه مهم مقابله با دشمنان دانست و با تأکید بر لزوم هوشیاری آحاد جامعه در این تقابل تاریخی خاطرنشان کرد: بر این اساس امروز همه مردم وظیفه دارند در انتخابات مشارکت داشته و دیگران را نیز برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن دسیسه و توطئه کرده و بر طبل نیامدن و عدم مشارکت در بحث انتخابات یازدهم اسفند ماه می‌کوبد  تصریح کرد: در عین حال رهبر معظم انقلاب نیز فرمان مشارکت قوی را دادند و بر ما واجب است که با آگاهی در مقابل جبهه باطل ایستاده و به وظیفه خود در حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و ترغیب دیگران به انجام این مهم عمل کنیم.

سردار رادان تصریح کرد: امروز اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی باشیم، گمراه نخواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در غزه اشاره کرد و آن را نشانه درماندگی و شکست این رژیم منحوس دانست.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز و در روزگاری که تلاش دشمنان و معاندان نظام برای فراموش کردن راه شهداست، باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم تصریح کرد: سه هزار شهید والامقام استان سمنان و سردارانی چون حاج حسن شاطری، سید رضی موسوی چاشمی و 111 شهید عرصه نظم و امنیتنشان می‌دهد که استان سمنان همواره در عرصه ایثار و شهادت پیشگام بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد