وضعیت راه ها | برف راه‌ ۲۱ روستای مازندران را مسدود کرد

کد خبر: 1277187

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بارش سنگین برف راه ۲۱ روستای پنج شهرستان مازندران را مسدود کرد.

وضعیت راه ها | برف راه‌ ۲۱ روستای مازندران را مسدود کرد

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره انسداد راه‌های روستایی باتوجه به بارش سنگین برف ، اظهار کرد: بارش سنگین برف راه ۲۱ روستا از پنج شهرستان مازندران را مسدود کرد.وی افزود: ۲۱ راه روستاهای شهرستان‌های سوادکوه، چالوس،  ساری،  نوشهر و بابل براثر بارش برف مسدود شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه این روستاها خالی از سکنه هستند، تصریح کرد: بحث بازگشایی راه‌های روستایی باتمام توان در دستور کار قرار دارد.

محمدی یادآور شد: البته راه‌های روستایی شهرستان کلاردشت با تمام راهداران بازگشایی شد.

پیرو هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک احتمال وقوع سیلاب در مناطق پایین‌دست و بارش برف و کولاک در ارتفاعات و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی شده است./فارس

انسداد راه دسترسی ۱۴۵ روستای لرستان

لرستان مدیرکل مدیریت بحران لرستان از انسداد راه دسترسی ۱۴۵ روستا در استان خبر داد.

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیلی بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته راه دسترسی ۹۰ روستای الیگودرز، ۴۰ روستا در ازنا و ۱۵ روستای بروجرد بسته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین راه ارتباطی در گردنه‌های "گله‌بادوش"، آبشار و امامزاده الیگودرز نیز مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: در حال حاضر مابقی راه‌های مواصلاتی استان لرستان باز و تردد در آنها برقرار است.

پازوکی بیان کرد: در صورت تردد در مسیرهای صعب‌العبور و کوهستانی به شهروندان توصیه می‌شود زنجیر چرخ با خود به همراه داشته باشند.

وی افزود: قرار است تا پایان امروز راه‌های مسدود شده لرستان بازگشایی شوند اما به علت ادامه‌دار بودن بارش برف و کولاک ممکن است مجدداً بسته شوند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه تا این لحظه قطعی برق در استان گزارش نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد