کدیور ارزش صحبت کردن ندارد/ کسانی که نقل دروغ از رهبری کردند ادبیات آیت‌الله خامنه‌ای را نمی‌شناسند/ آذری قمی ارادت ویژه‌ای نسبت به رهبری داشت

کد خبر: 713356

تا جایی که من در خاطر دارم آقای آذری قمی همواره نسبت به رهبری ارادت و محبت داشتند و البته این رابطه متقابل بود و رهبری هم همیشه با احترام و محبت در خصوص ایشان صحبت می کردند.

کدیور ارزش صحبت کردن ندارد/ کسانی که نقل دروغ از رهبری کردند ادبیات آیت‌الله خامنه‌ای را نمی‌شناسند/ آذری قمی ارادت ویژه‌ای نسبت به رهبری داشت
آیت الله مومن
سرویس سیاسی فردا: آیت الله مومن در پاسخ به این سئوال «فردا» که مطلبی به نقل از جنابعالی در رسانه های ضد انقلاب منتشر شده است مبنی بر اینکه رهبری اهمیتی به وضعیت جسمانی آقای آذری قمی در زمان حصر نداده اند اظهار داشت: این تعبیری که در برخی رسانه های ضد انقلاب به نقل از بنده مطرح شده است کذب محض است. در شان رهبری نیست که اینگونه بخواهند سخن بگویند و هرگز چنین مطلبی را در خصوص آیت الله آذری قمی به زبان نیاورده اند.
رهبر معظم انقلاب هیچ گاه از چنین ادبیاتی استفاده نمی کنند، مخصوصا نسبت به آیت الله آذری قمی که برای ایشان همواره احترام قایل بودند. لذا چنین شایعاتی از اساس کذب محض است.
بیشتر بخوانید: تحریف بیانات رهبر انقلاب توسط نویسنده «ابتذال مرجعیت»
عضو شورای نگهبان ادامه داد: تا جایی که من در خاطر دارم آقای آذری قمی همواره نسبت به رهبری ارادت و محبت داشتند و البته این رابطه متقابل بود و رهبری هم همیشه با احترام و محبت در خصوص ایشان صحبت می کردند. آقای آذری قمی همیشه نسبت به رهبری ارادت داشتند. حتی اگر نظری هم آزادانه مطرح می کردند در عین حال احترام و مراعات حال ایشان را می کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه توضیح داد: آیت الله آذری قمی از شخصیت های برجسته حوزه بودند که قبل از انقلاب در جریاناتی که شاه طلاب حوزه را دستگیر می کرد و به اجبار به خدمت سربازی می برد تا جلوی نهضت امام خمینی را بگیرند؛ نقش کلیدی در آن زمان ایفاء کردند.
وی افزود: امام خمینی نگاه ویژه ای به ایشان داشتند و البته آیت الله آذری قمی هم ارادت ویژه نسبت به امام خمینی داشتند و در پیروزی انقلاب اسلامی هم تاثیر گذار بودند.
اسنادی از ارتباط آمدنیوز با سرویس‌های جاسوسی اینجا بخوانید
وی درباره محسن کدیور و نقل‌ قول‌ها از وی گفت: باید در خصوص کسانی صحبت کنیم که ارزش صحبت کردند داشته باشند.
آیت الله مومن خاطر نشان کرد: دعا می‌کنم کسانی که از روی عناد در جامعه اخبار دروغ و کذب منتشر می کند راه درست را در پیش بگیرند و ان شا الله خداوند کمک کند که هر کاری که درست است انجام دهیم و از تکلیف و وظایف مان غافل نشویم و همواره در راه درست ثابت قدم بمانیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها