چهره روز؛

دبیر جدید ستاد امر به معروف کیست؟

کد خبر: 1223783

حجت‌الاسلام صدیقی، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی را به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را منصوب کرد.

دبیر جدید ستاد امر به معروف کیست؟

گروه سیاست سایت فردا: امروز کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از مکنر، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی را به دبیری این ستاد منصوب کرد. گفتنی است در چند ماه گذشته مواضع سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر سابق این ستاد بارها حاشیه‌ساز شد که در نهایت منجر به تغییر کنونی شد.

اما دبیر جدید کیست؟ محمدحسین طاهری زاده 25 بهمن 1354 در قم است. او دوران ابتدایی و راهنمایی تحصیلی را در قم گذراند. در سال 1368 وارد حوزه علمیه قم شد و در مدرسه رضویه قم به تحصیل مشغول شد و در کنار آن به دروس دبیرستان نیز پرداخت. او پس از طی مراحل مقدماتی در مدرسه رضویه، دروس سطح را در حوزه علمیه زیر نظر اساتیدی چون حبیب الله طاهری، حسینی، و... گذراند و سپس دروس خارج فقه و اصول حوزه را در محضر اساتیدی چون حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، آملی لاریجانی تلمذ کرد.

طاهری آکردی در کنار دروس حوزوی به دروس آکادمیک و دانشگاهی نیز پرداخت. او در سال 1380 موفق به اخذ مدرک کارشناسی الهیات و معارف اسلامی، در سال 1385 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته دین شناسی و در سال 1389 موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته ادیان و عرفان از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم شد.

او در دهه گذشته در مناصب و جایگاه‌هایی مانند عضویت در هیات رئیسه انجمن علمی ادیان حوزه علمیه قم، همکاری با بخش فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، مدیریت برنامه ریزی آموزشی، مدیریت برنامه ریزی پژوهشی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم و.... کار کرده است و اکنون عضو هیئت علمی گروه ادیان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی قم است، و با حکم آیت‌الله مصباح یزدی ریاست مرکز آموزش مجازی آن موسسه را نیز برعهده دارد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد