جلسه مهم یارانه ای دولت و مجلس | تغییرات جدید در دهک بندی‌ها برای پرداخت یارانه

کد خبر: 1265658

مهدی طغیانی ، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه11 دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش نحوه تخصیص و پرداخت یارانه‌ها و بررسی آخرین وضعیت اجرای احکام قانونی مربوط به ایجاد و توسعه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه عصر امروز این کمیسیون اجتماعی استماع شد.

جلسه مهم یارانه ای دولت و مجلس | تغییرات جدید در دهک بندی‌ها برای پرداخت یارانه

مهدی طغیانی  ، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه11  دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش نحوه تخصیص و پرداخت یارانه‌ها و بررسی آخرین وضعیت اجرای احکام قانونی مربوط به ایجاد و توسعه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه عصر امروز این کمیسیون اجتماعی استماع شد.

مهدی طغیانی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه نمایندگان سوالاتی را پیرامون فعالیت پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اعم از نواقص اطلاعات افراد در زمینه شکل گیری دهک بندی‌ها و به روز نبودن اطلاعات در این پایگاه، مطرح کردند و عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بسیاری از این سوالات پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین نماینده مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه درباره چرایی عدم حذف 3 دهک بالای جامعه و سرنوشت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال آینده و عدم اشاره آن در بودجه سال 1403 نکاتی را مطرح کرد.

طغیانی تاکید کرد: نهایتا در جمع‌بندی این جلسه مقرر شد تا مجددا جلسه‌ای با مدیریت توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی و سایر نمایندگان با عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی برخی از نواقص احصا شده اعم از نواقص اطلاعات افراد در زمینه شکل‌گیری دهک بندی‌ها، برگزار شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا در این جلسه روی 3 بخش از موضوعات اعم از نحوه سازوکار دریافت اطلاعات افراد، صحت سنجی اطلاعات و کامل کردن آنها بحث و بررسی صورت گرفته و گزارشی در این بخش تهیه شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد