واکنش نمایندگان مجلس به حادثه تروریستی امروز در کرمان

کد خبر: 1266200

یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی امروز در کرمان نشان می‌دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می‌تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند.

واکنش نمایندگان مجلس به حادثه تروریستی امروز در کرمان

یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی امروز در کرمان نشان می‌دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می‌تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ابعاد حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: هنوز مشخص نشده است که منشاء این انفجار چه بوده است؟ آنچه که مشخص است تاکنون  بیش از ۲۰ نفر به شهادت رسیدند و تعداد مصدومان زیاد است.

وی در ادامه اظهار کرد: دو انفجار با فاصله کوتاهی رخ داده اما فاصله محل انفجار از مزار حاج قاسم تقریبا زیاد است. این حادثه تروریستی نشان می دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند. حتی مزار و زائران حاج قاسم نیز در جان دشمن ترس می اندازد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همان طوری که زور اسرائیل به حماس نمی رسد و زنان و کودکان را می کشد امروز نیز عوامل اسرائیل دست به این جنایت زدند و نشان دادند که از زائران حاج قاسم نیز وحشت دارند. باید منتظر اخبار تکمیلی ماند.

وی گفت: تعداد مصدومان بیش از ۱۰۰ نفر و تعداد شهدا بیش از ۲۰ نفر است.

پورابراهیمی: هنوز از دلیل انفجار در کرمان اطلاع دقیقی ندارم

نماینده کرمان در مجلس به ارائه توضیحاتی از چگونگی وقوع انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی پرداخت و گفت: مجروحان در بیمارستان شهید باهنر کرمان در حال مداوا هستند.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: طبق گزارشات ارائه شده به ما، بمبی را از مسیر زیرگذر منفجر کردند که تعدادی از عزیزان شهید و تعدادی مجروح شدند.

وی ادامه داد: در مسیری که فاصله با مسیر اول داشته بمب دیگری را منفجر کردند که بمب اولی شدت بیشتری داشته است.

نماینده کرمان درباره علت انفجار کفت: هنوز دقیق مشخص نشده است و اطلاعات دقیقی نداریم.

پورابراهیمی درباره وضعیت مجروحان گفت: من الان بیمارستان شهید باهنر کرمان هستم که مجروحان را به این بیمارستان آوردند. کل کادر بیمارستان برای ارائه خدمات و مداوای مجروحان بسیج شده اند.

حسن پور: سرویس‌های جاسوسی اسرائیل مشوق اصلی عملیات تروریستی کرمان هستند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه سرویس های جاسوسی اسرائیل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند، گفت: اسرائیل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت‌هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف کنند.

شهباز حسن پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: این اقدام ددمنشانه باعث به خاک و خون کشیدن جمعی از مردم بی دفاع و زنان و کودکان شده است.

به گفته وی، سرویس های جاسوسی اسرائیل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند.

نماینده سیرجان ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه، مردم همیشه در صحنه کرمان به کمک مجروحین رفته و اکنون شهر کرمان در وضعیت عادی قرار دارد.

حسن پور در تحلیلی از علت وقوع این عملیات تروریستی گفت: اسرائیل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف کنند. آنها به دنبال باز کردن جبهه جدید رسانه‌ای در دنیا هستند و اینکه اذهان عمومی مردم را از شکست‌های مفتحضانه‌شان و بحث غزه منحرف کنند.

وی ادامه داد: در روز شهادت سردار سلیمانی گفته شد که آمریکا از شهید سلیمانی بیشتر از حضور فیزیکی سردار سلیمانی وحشت دارد منتها اکنون مکتب سردار سلیمانی که ادامه دهنده مکتب سیدالشهدا و انبیا است، در دنیا جاری و ساری است.

حسن پور در پایان گفت: همه آزادی خواهان و وجدان های بیدار و آزاد دنیا چه مسلمان و چه غیرمسامان از این اقدام نابخردانه و وحشتناک امریکا و اسراییل متنفر هستند. آنها مطمئن باشند جواب این اقدامات ددمنشانه را از سوی رزمندگان مقاومت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و اسلام در مقابل کفر خواهند گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد