جام جم عنوان کرد: ضربه مهلک ایران به ابهت پوشالی آمریکا

کد خبر: 1267585

جام جم نوشت: فرصت‌طلبان عرصه سیاست و پیاده‌نظام دشمن در کشور مثل اربابان غربی‌شان همچنان پس از گذشت چهار سال از فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی می‌خواهند بر موج این داغ بزرگ سوار شده و از جانباختگان این حادثه اندوهبار اخاذی و برای خود منافع سیاسی کسب کنند.

گروه سیاست سایت فردا - تیرماه ۱۳۶۷ بود که ناو وینسنس به‌صورت غیرقانونی وارد خلیج‌فارس شد و پرواز مسافربری ایران‌ایر را مورد هدف قرار داد و ۲۹۰ مسافر و خدمه آن را به شهادت رساند و حکمرانان آمریکا به جای عذرخواهی از ملت ایران و مجازات عاملان این جنایت بشری، به فرمانده ناو متجاوزش مدال افتخار دادند. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: حالا حکام وپشتیبانان این دولت سلطه گر، فریبکارانه و با سازماندهی یک عملیات رسانه‌ای قصد دارند خود را حامی مردم نشان داده و روی اخبار واقعه تلخ و غمبار شلیک به هواپیمای اوکراینی موج‌سواری کنند. نگاهی گذرا به عملکرد کشورهای غربی علیه ملت ایران و سایر مردم جهان بیش از هر تحلیلی می‌تواند نشانگر این باشد که پروپاگاندای غرب در حمایت از مردم ایران تنها یک نمایش ساختگی بوده ودولت‌های غربی به بهانه جان مردم، می‌خواهند از پرونده‌هایی نظیر پرواز۷۵۲ برای امتیازگیری ازایران بهره ببرند ومنافع ملت ایران را با این حربه نخ‌نما، مورد هدف قرار می‌دهند. 

فرصت‌طلبان عرصه سیاست و پیاده‌نظام دشمن در کشور مثل اربابان غربی‌شان همچنان پس از گذشت چهار سال از فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی می‌خواهند بر موج این داغ بزرگ سوار شده و از جانباختگان این حادثه اندوهبار اخاذی و برای خود منافع سیاسی کسب کنند.  

آن چیزی که باعث شد آنها به عملیات روانی پناه برده و پشت جانباختگان پرواز اوگراینی پنهان شوند، پاسخ مقتدرانه ایران به حکومت تروریستی آمریکا بود تا حدی که ترامپ مجبور شد عجولانه در شبکه ایکس اقدام به عادی سازی کرده وادعا کند که مشکلی نیست اما تصاویر و گزارش های بعدی به طور کامل راوی اوضاع نیروهای نظامی آمریکا در عین الاسد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد